هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

معرفی اولین دستبند هوشمند وان پلاس با قیمت ۳۴ دلار

  • کد خبر: ۵۵۵۳۱
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
معرفی اولین دستبند هوشمند وان پلاس با قیمت ۳۴ دلار
وان پلاس بالأخره وارد بازار دستبندهای هوشمند شد و از اولین دستبند ورزشی خود رونمایی کرد. وان پلاس بند (OnePlus Band) از ویژگی‌های جذابی مانند نمایشگر رنگی و دو هفته شارژدهی بهره می‌برد و قیمتی کمتر از ۴۰ دلار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شرکت‌های زیادی در بازار دستبندهای هوشمند و ورزشی حضور دارند و حالا ورود وان پلاس رقابت در این حوزه را داغ‌تر از گذشته می‌کند. وان پلاس بند جدیدترین محصول این کمپانی چینی است که به رقابت مچ‌بندهایی مانند شیائومی می بند ۵ می‌رود.

 

دستبند هوشمند وان پلاس به نمایشگر ۱/۱ اینچی امولد با رزولوشن ۱۲۶ در ۲۹۴ پیکسل مجهز شده و  به صورت ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی P3 را پوشش می‌دهد. این محصول که از بندهای سیلیکونی بهره می‌برد، به سنسورهای مختلفی مجهز شده که برای مثال می‌توان به سنسور سنجش ضربان قلب اپتیکال، شتاب‌سنج سه محوره، ژیروسکوپ و سنسور سنجش اکسیژن خون اشاره کرد. این دستبند تنها ۲۲/۶ گرم وزن دارد.

 

وان پلاس بند می‌تواند تعداد قدم‌ها را شمارش کند و میزان کالری سوزانده شده را اندازه‌گیری کند. این دستبند از ۱۳ ورزش شامل دویدن در محیط بیرون، دویدن در محیط سرپوشیده، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و شنا پشتیبانی می‌کند.

 

این دستبند ورزشی از نوتیفیکشن‌ها، کنترل اجرای موسیقی، همگام‌سازی حالت «ذن» با برخی گوشی‌های وان پلاس، پیدا کردن گوشی و امکان رد یا بی‌صدا کردن تماس‌ها پشتیبانی می‌کند. این ردیاب ورزشی با پشتیبانی از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و می‌توان بدون نگرانی با آن شنا کرد.

 

وان پلاس بند به بلوتوث ۵.۰ مجهز شده و از یک باتری ۱۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی بهره می‌برد که طبق ادعای سازنده تا ۱۴ روز کاربر را همراهی می‌کند. شارژ این دستبند از طریق یک دانگل USB-A صورت می‌گیرد و برای این‌ کار نیازی به خارج‌کردن آن از بند ندارید.

 

این دستبند هوشمند باید با اپلیکیشن Health وان پلاس جفت شود که برای سیستم عامل اندروید ۶.۰ و نسخه‌های بالاتر در دسترس است. این اپ علاوه بر ارائه داده‌های جمع‌آوری شده توسط وان پلاس بند، شخصی‌سازی واچ‌فیس‌ها و کنترل سایر قابلیت‌ها را ممکن می‌کند.

 

وان پلاس بند در رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری با قیمت ۳۴ دلار دو روز دیگر وارد بازار هند می‌شود. بندهای دو رنگ خاکستری و آبی به صورت جداگانه با قیمت ۵/۵ دلار به فروش می‌رسند.

 

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->