نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

صدر لیگ یک در تسخیر مشهدی‌ها

  • کد خبر: ۵۵۵۹۳
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
صدر لیگ یک در تسخیر مشهدی‌ها
تیم‌های عنایتی و مهاجری به رتبه‌های اول و دوم جدول رفتند تا مشهدی ها به شکل کامل لیگ یک را در انحصار خود قرار دهند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته نهم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران عصر دیروز با برگزاری ۹ مسابقه به پایان رسید. در مهم‌ترین بازی‌های روز گذشته، تیم‌های مس کرمان، هوادار، بادران، فجرسپاسی و خیبر خرم‌آباد برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند. در این روز، تیم‌های مس و هوادار که با هدایت سرمربی‌های مشهدی در لیگ‌یک حضور دارند، رتبه‌های اول و دوم جدول را به خود اختصاص دادند.
 
محمدرضا مهاجری و رضا عنایتی که به‌ترتیب هدایت این ۲ تیم را برعهده دارند، روز گذشته با دست پر از زمین خارج شدند تا هردو سرمربی مشهدی لیگ خوش‌حال‌ترین باشند. حالا صدر جدول لیگ دسته‌اول فوتبال کشور درحالی در اختیار مشهدی‌هاست که مشهد و خراسان‌رضوی هیچ نماینده‌ای در این مسابقات جذاب و مهم ندارند.

پیروزی بزرگ هفته به‌نام مهاجری ثبت شد

مس کرمان با پیروزی ۲ بر ۰ مقابل پارس‌جنوبی یکی از نتایج مهم این هفته لیگ دسته‌اول را به‌نام خود ثبت کرد. مسی‌ها که دیروز در خانه، میزبان تیم مدعی محمد نصرتی بودند، خیلی زود با ضربه بابامحمدی (دقیقه ۱۲) به گل رسیدند و در ادامه، پیمان میری، ستاره بی‌چون‌وچرای این تیم، نیز در دقیقه ۴۵ گل دوم نارنجی‌پوشان را به ثمر رساند. میری در تمامی هفته‌ها برای تیمش موفق به گل‌زنی یا گل‌سازی شده و وجودش برای مهاجری که به‌دنبال صعود به لیگ برتر است، نعمت بزرگی است.
 
مس با این پیروزی، هجده‌امتیازی شد تا به‌تن‌هایی در صدر جدول لیگ‌یک قرار بگیرد؛ رتبه‌ای که آن را از درون فشردگی مسابقات به دست آورده است و به‌سادگی از دستش نخواهد داد. نکته جالب اینکه مس پس‌از زدن گل‌های خود در نیمه نخست، بازی را بست و به تیم حریف اجازه خلق موقعیت و فرصت نداد؛ اگرچه این بازی آن‌قدر‌ها هم در نیمه دوم بی‌حس‌وحال نبود و اعتراضات و جنگ‌وجدل‌ها در کنار خط، چند کارت زرد را نصیب نیمکت‌های ۲ تیم کرد.

عنایتی همسایه مهاجری در جدول شد

هوادار نیز با سرمربیگری رضا عنایتی با حساب ۲ بر ۰ رایکای بابل را برد و با ۱۷امتیاز به جایگاه دوم رسید. تیم هوادار که ابتدا با یک گل از حریف خود پیش افتاد، در دقیقه ۷۰ گل مساوی را دریافت کرد تا امیدهایش برای برد در این بازی به حداقل برسد. اما این پایان کار شاگردان عنایتی نبود و گل دقیقه ۹۲ صادق رضانیا، ۳ امتیاز این بازی را برای این تیم واریز کرد. حالا تیم عنایتی شانه‌به‌شانه مس در صدر جدول لیگ‌یک، برای رسیدن به سطح اول فوتبال ایران رقابت می‌کند.

ملوان دقیقه ۹۴ غرق شد

دو تیم ملوان و فجرسپاسی شیراز روز گذشته به یاد روز‌هایی که در لیگ برتر مقابل هم صف‌آرایی می‌کردند، برابر هم قرار گرفتند؛ جدالی که این‌بار در لیگ‌یک برگزار شد، اما بازهم هردو تیم جزو مدعیان صعود به لیگ برتر بودند. جدال این ۲ مدعی درنهایت به‌سود شیرازی‌ها به پایان رسید. فجرسپاسی با ۲ گل دقایق ۴۵ و ۹۰+۴ بردی به‌یادماندنی را مقابل ملوان به دست آورد. در شرایطی که شاگردان علی‌اصغر کلانتری در خانه، میزبان تیم ریشه‌دار و روبه‌اوج ملوان بودند، این مسابقه با ۲ گل به‌سود شیرازی‌ها به پایان رسید؛ درحالی‌که ۲ گل این تیم در دقایق پایانی هردو نیمه (۴۵ و ۹۰+۴) به ثمر رسید. فجرسپاسی با این پیروزی، شانزده‌امتیازی شد.

تساوی بدموقع استقلال، صدر را از خوزستانی‌ها گرفت

تیم استقلال خوزستان با تساوی مقابل قشقایی صدر جدول را از دست داد. صدرنشین لیگ یک که درصورت پیروزی مقابل قشقایی، جایگاهش را حفظ می‌کرد، با توقف در این مسابقه به رتبه سوم سقوط کرد تا مس کرمان و هوادار تهران بالاتر از این تیم قرار بگیرند. این درحالی است که قشقایی با اخراج محمد آژیر از اواسط نیمه دوم ده‌نفره بود، اما استقلال نتوانست از یک یار کمتر نماینده استان فارس بهره ببرد.
 
شاگردان داریوش هرمزی در طول بازی با آمادگی بسیارخوب در دفاع ظاهر شدند و اجازه گل‌زنی را به تیم امیر خلیفه‌اصل ندادند و استقلال خوزستان دوباره صدر را از دست داد. هفته آینده، استقلال بازی حساس و سرنوشت‌سازی را در خرم‌آباد و مقابل خیبر خواهد داشت و قشقایی از تیم انتهای‌جدولی نود میزبانی می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->