نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

عارف غلامی در مسیرخروج از ترکیب استقلال

  • کد خبر: ۵۵۶۸۰
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
عارف غلامی در مسیرخروج از ترکیب استقلال
عملکرد مدافعان استقلال در دربی ۹۴ بسیار ضعیف بود به طوری که انتقاد بسیاری از کارشناسان را برانگیخت. دراین میان عارف غلامی بیش از دیگر مدافعان استقلال به مهاجمان پرسپولیس موقعیت گل داد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، مدافعان استقلال دربازی با پرسپولیس عملکرد ضعیفی داشتند و نشان دادند در بازی‌های بزرگ دچار اشتباه‌های وحشتناکی می‌شوند. نظیر ناهماهنگی‌هایی که در بازی با پرسپولیس رخ داد را پیش‌تر دربازی با فولاد هم دیده بودیم، اما تنها تفاوت دربی ۹۴ با بازی با فولاد این بود که استقلال شکست نخورد.

با این حال عملکرد مدافعان استقلال آن قدر اسفبار بوده که محمود فکری را به سمت تغییرات تازه در این پست ببرد. یکی از بازیکنانی که به شدت مورد نقد قرار گرفته و عملکرد بسیار ملال آوری در دربی ۹۴ به جا گذاشته عارف غلامی است. مدافعی که در دربی ۹۴ نمایش بسیار ضعیفی داشت.

او حالا اولین نفری خواهد بود که محمود فکری به دنبال انتخاب یک جانشین مناسب برایش خواهد رفت. احتمالا محمد دانشگر از بازی‌های آتی به جای غلامی در ترکیب استقلال قرار خواهد گرفت. البته سرمربی استقلال از ابتدای لیگ هم قصد نداشت به این بازیکن میدان دهد و به دنبال زوج سازی با سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند بود، اما مصدومیت یزدانی برنامه‌های سرمربی استقلال را به هم ریخت. به هرحال در بازی آینده استقلال غلامی شانس بسیار اندکی برای حضور در ترکیب تیمش دارد و بعید است با جوی که این روز‌ها علیه او در فضای مجازی ایجاد شده، درترکیب اصلی استقلال دیده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->