خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ فروردین ۱۴۰۳) فرانسه و ترکیه همکاری نظامی با اسرائیل را تکذیب کردند
سرخط خبرها

مخالفت وزیر راه با بازگشت قیمت مسکن به سایت‌های آگهی

  • کد خبر: ۵۵۶۸۷
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مخالفت وزیر راه با بازگشت قیمت مسکن به سایت‌های آگهی
وزیر راه و شهرسازی در واکنش به بازگشت قیمت خرید و فروش مسکن به سایت‌ها و پلت‌فرم‌های اینترنتی گفت: به‌شدت مخالف درج آگهی‌های فروش مسکن هستم و حتما پیگیر لغو رفع محدودیت خواهم بود.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد اسلامی در پاسخ به اینکه آیا بازگشت آگهی‌های فروش مسکن با هماهنگی و موافقت وزارت راه و شهرسازی است، اظهار کرد: خیر. من به‌شدت مخالف بازگشت قیمت‌ها به سایت‌ها و پلت‌فرم‌های مجازی هستم چرا که قیمت‌ها بدون مبنا و توهم زا درج می‌شود.

اسلامی درباره اینکه وزارت راه چه تدبیری برای جلوگیری از رفع محدودیت درج آگهی‌های فروش خواهد داشت، گفت: حتما پیگیر از سرگیری ممنوعیت درج آگهی مسکن خواهیم بود. قیمت‌های توهم‌زا نباید موجب افزایش قیمت مسکن شود آن هم در شرایطی که قیمت مسکن در ماه گذشته رشدی نداشته و به مرحله تثبیت رسیده است.

 امروز و بعد از حدود ٨ ماه، درج قیمت خودرو و مسکن در آگهی‌های فروش از سر گرفته شد.

از اواخر اردیبهشت‌ماه امسال و بعد از ماه‌ها تلاش وزارت راه و به دستور دادستانی با هدف جلوگیری از التهاب و قیمت‌گذاری صوری در بازار مسکن قیمت فروش مسکن از اپلیکیشن‌ها، وب سایت‌ها و پلت‌فرم‌های اینترنتی حذف شد. در آن زمان قیمت مسکن در ماه‌های فروردین و اریبهشت با وجود تعطیلی بنگاه‌های املاک به‌شدت بالا رفته بود.

در شهریورماه امسال دادستانی اعلام کرد افرادی که قصد درج آگهی در سامانه‌های فروش مسکن و خودرو را دارند باید در سامانه «امتا» (احراز مشتریان تجارت الکترونیکی) احراز هویت شوند. با این حال در چند روز گذشته، قیمت‌های فروش مسکن و خودرو به پلت‌فرم‌های آگهی آنلاین بازگشته است.
 
 
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->