ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

آخرین هفته مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال بانوان| مولتی‌کافه در پیـچ سبقت از رقیبان

  • کد خبر: ۵۵۷۰۹
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
آخرین هفته مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال بانوان| مولتی‌کافه در پیـچ سبقت از رقیبان
آخرین هفته از مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز و فردا پیگیری می‌شود.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه «ب» به ایستگاه پایانی خود رسیده است. مولتی‌کافه، نماینده مشهدی‌ها در این گروه است و باید فردا و پس‌فردا در تهران برابر حریفان خود به میدان برود. البته این پایان کار مولتی‌کافه نیست و آن‌ها ۲ بازی معوقه باقی‌مانده از این مرحله را نیز در پیش دارند.
فردا پنجشنبه ۲۵‌دی، از ساعت ۱۰ صبح مولتی‌کافه برابر بانوان شهر گرگان به میدان می‌رود و روز جمعه نیز نوشت‌افزار کنکو حریف مشهدی‌ها خواهد بود. مولتی‌کافه اکنون با ۶ بازی انجام‌شده در انتهای جدول گروه شش‌تیمی خود جای گرفته است.
 
آن‌ها تا‌به‌اینجا ۲ پیروزی و ۴ باخت تجربه کرده‌اند. با‌وجود اینکه آن‌ها گل‌های زیادی به حریفان خود نزده‌اند و در حمله بین هم‌تیمی‌های خود ضعیف‌ترین عملکرد را داشته‌اند، در دفاع عملکرد بهتری داشته و امتیازات کمتری به حریفان داده‌اند. مولتی‌کافه در جدول ۴۱۷ گلِ خورده و در‌مجموع ۸‌امتیاز دارد. مولتی‌کافه هر ۲ پیروزی خود در این فصل را برابر سپهرداد تهران به دست آورده است و هنوز طعم پیروزی برابر دیگر‌هم‌گروهی‌های خود را تجربه نکرده است.

موقعیت سبقت‌گرفتن در جدول رده‌بندی

اما نکته درخورتوجه برای مولتی‌کافه این است که جایگاه حقیقی تیم بعد از برگزاری بازی‌های معوقه مشخص خواهد شد. احتمالا این هفته هم تغییرات درخورتوجهی در جدول ایجاد می‌شود و مشهدی‌ها شانس زیادی دارند که در جدول به‌سمت بالا صعود کنند. به‌جز شورای شهر قزوین و پالایش نفت آبادان که ۲ تیم صدر جدول هستند، ۴ تیم بعدی بسیار نزدیک به هم پیش می‌روند و هر کدام ۲ پیروزی تا‌به‌حال کسب کرده‌اند.
 
مشهدی‌ها با حتی یک پیروزی می‌توانند در جدول بالا بروند. براساس اعلام فدراسیون بازی‌های معوقه هفته آینده برگزار می‌شود. دو دیدار مشهدی‌ها روز شنبه ۴ بهمن ماه و یکشنبه ۵ بهمن در تهران برگزار می‌شود. در بازی اول مولتی کافه و شهرداری گرگان رقابت می‌کنند و در دیدار روز بعدش مشهدی‌ها به مصاف تیم پالایش نفت آبادان می‌روند.

رقابت با گرگان، فرصت طلایی مشهدی‌ها

شهرداری گرگان در این فصل هنوز برابر مولتی‌کافه بازی نکرده است. گرگانی‌ها هفته چهارم دور رفت به‌دلیل ابتلای بازیکنان به ویروس، در مسابقات حاضر نشدند و در همین هفته مولتی‌کافه حریف گرگان بود. حالا در هفته چهارم دور برگشت دوباره قرعه به تقابل این ۲ تیم خورده است و باید برای اولین‌بار برابر هم صف‌آرایی کنند.
 
گرگانی‌ها در جدول وضعیت خیلی مشابهی با تیم مشهد دارند و هر دو با تعداد برد و باخت، امتیاز و تعداد بازی‌های مشابه، پنجم و ششم جدول هستند. تیم شهرداری گرگان با تیم فصل پیش این باشگاه، زمین تا آسمان فرق کرده است. سرمربی فصل قبل بازیکنان مطرح خود را به تیم جدید برده است و گرگانی‌ها دیگر شباهت خیلی کمی به تیم نایب‌قهرمان فصل قبل دارند. در‌واقع می‌توان گفت ۲ تیم در یک سطح باید یک نبرد پایاپای را پشت‌سر بگذارند.

این یک فرصت بزرگ و حساس است تا مشهدی‌ها بتوانند از تیم گرگان در این پیچ سبقت بگیرند و یک پله خود را بالا بکشند. مشهدی‌ها به‌جز فردا یک روز دیگر هم باید در بازی معوقه با تیم گرگان بازی کنند و در نتیجه این پایان کری‌خوانی این ۲ تیم نخواهد بود.

تلاش برای انتقام دور رفت

اما بازی بعدی مولتی‌کافه نیز در همین حد حساس و سرنوشت‌ساز است. صبح روز جمعه مولتی‌کافه باید مقابل نوشت‌افزار کنکو به میدان بیاید. هفته پنجم این ۲ تیم برای نخستین‌بار با یکدیگر بازی کردند و با‌وجود داشتن یک بازی نزدیک، این تیم مولتی‌کافه بود که ۶۹‌بر‌۵۳ مغلوب حریف خود شد. کنکو نیز تا‌به‌حال تنها به ۲ پیروزی دست پیدا کرده است و ۵ باخت در کارنامه خود دارد. به‌نوعی این ۲ تیم نیز در قد‌و‌قواره یکدیگر هستند و باید روز جمعه منتظر یک رقابت جذاب و نزدیک باشیم.

این فرصت نیز برای مشهدی‌ها طلایی است و باید از آن استفاده کنند. در صورت کسب پیروزی و انتقام دور رفت، مشهدی‌ها دیگر می‌توانند خیالشان بابت جایگاه در جدول راحت باشد. مولتی‌کافه در کنار سینام ۲ تیم مشهدی امسال در لیگ برتر هستند که هر کدام در ۲ گروه جداگانه با رقیبان خود جدال می‌کنند. سینام را می‌توان تیم کاملا بومی مشهدی‌ها دانست و مولتی‌کافه نیز با داشتن ترکیبی از بازیکنان غیربومی و مشهدی اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->