سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زورگیری وحشیانه از یک زن در سرویس بهداشتی بهشت زهرای تهران

  • کد خبر: ۵۵۷۹۰
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
  • ۱
زورگیری وحشیانه از یک زن در سرویس بهداشتی بهشت زهرای تهران
سارقان زورگیر به یک زن در سرویس بهداشتی حمله‌ور شده و با گرفتن دهان وی و کشیدن این زن بر روی زمین، قصد سرقت از وی را داشتند.
به گزارش شهرآرانیوز، آبان ماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع سرقت به عنف در کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر تشکیل و بر اساس دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد و در اختیار دائره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

محتویات پرونده حاکی از آن بود که شاکی به همراه همسرش برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا (س) رفته بودند، حدود ساعت ۱۷:۳۰ با تاریکی تقریبی هوا تقریباً، همسر شاکی به سرویس بهداشتی مستقر در محل رفته و ناگهان با داد و فریاد، درخواست کمک کرده بود.

شاکی نیز بلافاصله به سمت سرویش بهداشتی زنانه رفته و مشاهده کرده بود، دو مرد ناشناس دهان همسرش را گرفته و در حال کشیدن وی بر روی زمین هستند، شاکی با مهاجمان درگیر شده و آن دو از محل متواری شده بودند.

با عنایت به حساسیت موضوع، تحقیقات میدانی توسط کارآگاهان آغاز شد و محل وقوع حادثه از حیث وجود دوربین‌های مداربسته مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد متأسفانه دوربینی وجود ندارد و در زمان وقوع حادثه نیز به دلیل تاریکی هوا، افراد دیگری در محل حضور نداشته‌اند.

کارآگاهان با پایش دقیق محل وقوع جرم، موفق شدند یک دستگاه تلفن همراه را در میان سبزه‌های کنار سرویس بهداشتی کشف کنند که با بررسی تلفن همراه مکشوفه هویت مالک آن شناسایی شد.

تصویر احصاء شده از گوشی، پس از بررسی به رؤیت شاکی و همسرش رسید و هویت یکی از زورگیران به نام کامران مشخص شد همچنین شاکی و همسرش به صورت دقیق نامبرده را به عنوان یکی از مهاجمان شناسایی کردند، در ادامه نیز مراتب به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم صادر شد.

کارآگاهان در ادامه، در عملیاتی کامران را در منطقه کهریزک دستگیر کردند که وی در بازجویی به عمل آمده، ابتدا منکر بزه انتسابی شد، اما با رؤیت تلفن همراه و مستندات موجود، لب به اعتراف گشود و اظهار کرد به دلیل مصرف مواد روانگردان از نوع شیشه به همراه دوستم به نام سیامک قصد ربودن اموال شاکی را داشتیم که موفق به این کار نشدیم.

سرهنگ حیدر گودرزی؛ سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: پس از اعتراف صریح کامران به بزه انتسابی، همدست متهم به نام سیامک نیز شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات به جرمش اعتراف کرد.

به گفته این مقام انتظامی، هر دو متهم با دستور قضائی روانه زندان شدند.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی کامل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
فردا صبح جفتشان ازاد باجریمه ۲۰۰ تومنی،خدا بده برکت برا دولت بسه،تشویفی هم داری برو برا خودت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->