ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

برایانت: من از باخت متنفرم|ایران مردم فوق‌العاده‌ای دارد

  • کد خبر: ۵۵۷۹۱
  • ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
برایانت: من از باخت متنفرم|ایران مردم فوق‌العاده‌ای دارد
گارد راس آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس دلیل شکست تیمش از مس کرمان را نداشتن تمرین لازم و ناآمادگی‌اش می‌داند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال پس از جدایی هارولداس ساپریکیناس گارد دوم لیتوانیایی شهرداری بندرعباس، این تیم در دیدار با مس کرمان از گارد جدید آمریکایی خود رونمایی کرد. داریل برایانت که لقب کامیون را دارد، البته خودش معتقد است نمایش وحشتناکی مقابل صنعت مس داشته است. گفتگو با داریل برایانت پس از نخستین بازی‌اش برای شهرداری بندرعباس خالی از لطف نبود.

نظرت درباره شکست مقابل مس کرمان چیست؟
خب واقعا بازی بسیار سختی بود. این اولین بازی من برای تیم بندرعباس بود. پیش از بازی تمرین چندانی نداشتم. البته من از شکست متنفرم و دوست دارم در بازی‌های بعدی برنده باشیم.

قبل از اینکه به ایران بیایی چه ذهنیتی از کشور ما داشتی؟
خب من پیش‌تر در قطر هم سابقه بازی داشتم و می‌دانم ایران مردم فوق‌العاده‌ای دارد که بسکتبال هم در این کشور جایگاه دارد. به هر حال شغل من ایجاب می‌کند هرجا پیشنهاد بهتری داشتم به آنجا بروم و بازی کنم.

تیم بندرعباس را چطور دیدی؟
بله ما تیم بسیار جوانی داریم که در عین حال خوب بازی می‌کنند. وظیفه من این است در برد و باخت به آن‌ها کمک کنم.

فرصت داشتی جا‌های دیدنی بندرعباس را ببینی؟
نه، چون من مستقیم به تهران آمدم و هنوز به بندرعباس نرفته‌ام.

کمی بیشتر از خودت می‌گویی؟
بله بعد از بازی در لیگ کالج‌ها به اروپا رفتم و در ترکیب یکی از تیم‌های یونان در یورولیگ هم سابقه بازی دارم. سال دوم حضورم، اما به دلیل خانواده و بچه. هایم و اینکه برادرم می‌خواست دبیرستان را تمام کند به شهرم در آمریکا بازگشتم؛
 
و اینکه آیا از بازیکنان ایرانی کسی را می‌شناسی؟
بله من آمایو و مابکوم گرنت را.

داریل! منظورم بازیکنان ایزاتی بود؟!
اوه! نه متاسفانه من هنوز بازیکنان شما را نمی‌شناسم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->