نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

فرش‌آرا راگا را شکست داد| سومین برد خانگی نماینده مشهد

  • کد خبر: ۵۵۸۲۷
  • ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
فرش‌آرا راگا را شکست داد| سومین برد خانگی نماینده مشهد
فرش‌آرا در روز درخشش مدعیان، مقابل راگا در مشهد به برتری رسید تا همچنان به نوار موفقیت های خود در مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال استمرار بخشد.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور روز گذشته پیگیری شد و تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد در جدالی حساس برابر «راگا»‌ی شهر‌ری به برتری ۲‌بر‌۱ رسید. شاگردان مجید مرتضایی در این بازی توسط اکبر کاظمی و بهمن جعفری به گل رسیدند و تک‌گل مردان محمد کشاورز را محمد اسدشیر به ثمر رساند. فرش‌آرا با این برد یازده‌امتیازی شد و با جا‌گذاشتن راگا در جدول به جایگاه دوم رسید.
 
این پیروزی درحالی به دست آمد که ۲ تیم در جدول هم‌پله بودند و ۳‌امتیاز آن می‌توانست جایگاه آن‌ها را تغییر دهد. در دیگر‌دیدار‌های مهم این هفته هم مس‌سونگون ۷‌بر ۰ تیم از‌هم‌پاشیده ایمان شیراز را از پیش‌رو برداشت و کوثر در اصفهان ۵‌بر‌۲ از سد حفاری اهواز گذشت.

مرتضایی برنده دوئل با کشاورز

محمد کشاورز، چهره شناخته‌شده فوتسال ایران، که سال‌ها تجربه بازی به‌عنوان کاپیتان تیم ملی را در کارنامه دارد، امسال اولین تجربه مربیگری‌اش را در تیم تازه‌لیگ‌برتری راگا می‌گذراند. او که البته هنوز کفش‌هایش را هم نیاویخته است و بازیکن-مربی این تیم به حساب می‌آید، در این بازی برابر مجید مرتضایی قرار گرفته بود که چند‌سالی است در لیگ برتر کار سرمربیگری می‌کند و مدرس فوتسال نیز هست.
 
کشاورز در‌حالی قافیه بازی را به مرتضایی و تیمش باخت که به نظر ضعف تجربه مربیگری گریبان او را در این بازی گرفت. پاورپلی‌نکردن تا ۳‌ثانیه مانده به پایان مسابقه و بعد هم پاورپلی عجیب که نزدیک بود منجر به گل سوم فرش‌آرا شود، از نشانه‌های بی‌تجربگی و اشتباهاتی است که میهمان را دست‌خالی به خانه فرستاد. در سوی مقابل مجید مرتضایی با تکیه بر پرس شدید از جلو، هم توان بدنی بالای بازیکنانش را به رخ کشید و هم کار را برای راگایی‌ها دشوار کرد.

درگیری بازیکن مشهدی با رفقای قدیمی

علی ابراهیمی، بازیکن مشهدی راگا، در نیمه اول روی یک صحنه با مجید خزاعی، بازیکن فرش‌آرا، درگیر شد؛ صحنه‌ای که منجر به دریافت کارت زرد از‌سوی داور برای او شد. ابراهیمی که فصل گذشته برای فرش‌آرا بازی می‌کرد، در ابتدای فصل از این تیم جدا شد و درگیری او با هم‌بازی‌های سابقش در این بازی که بار‌ها تا پایان مسابقه تکرار شد، از اتفاقات جالب بازی روز گذشته بود.

کارت قرمز سرنوشت‌ساز

یکی از اتفاقات عجیب بازی، کارت قرمزی بود که علی رستمی، بازیکن فرش‌آرا، به‌دلیل دومین هند عمد در نیمه دوم از داور دریافت کرد؛ اما بعد از چند ثانیه هیاهو و جنجال با نظر داور دوم این رأی بازگشت. اتفاقی که اعتراض شدید راگایی‌ها را در‌پی داشت. بازگشت کارت‌قرمزی که به‌نوعی نتیجه و سرنوشت بازی را عوض کرد.

سفر سخت به تبریز با بازگشت غایبان

تیم فوتسال فرش‌آرا حالا باید خودش را مهیای نبرد سخت هفته آینده مقابل مس‌سونگون کند؛ دیداری که شاید عیار واقعی شاگردان مرتضایی را مشخص کند. این در‌حالی است که نماینده مشهد این هفته ۳ غایب در ترکیبش داشت که البته بازیکنان جایگزین به‌خوبی توانستند جای آن‌ها را پُر کنند و حالا امین مجیدی‌پور، محمد بیضایی و معین افشار شاید بتوانند خودشان را به دیدار حساس برابر مس‌سونگون برسانند. بهمن جعفری و علی ابراهیمی ۲ چهره جوان فرش‌آرا در این بازی بودند که به خوبی توانستند جای خالی بازیکنان باتجربه‌تر فرش‌آرا را پُر کنند.

مرتضایی: یک بازی سخت را بردیم

مجید مرتضایی، سرمربی فرش‌آرا بعد از این پیروزی شیرین گفت: بازی سختی بود و می‌دانستیم راگا یک تیم محکم با بازیکنان خوب است، اما خدا را شاکریم که بچه‌های ما از همان دقایق ابتدایی بازی را محکم آغاز کردند و در نهایت هم به آن‌چه حق‌شان بود، رسیدند. وی در رابطه با صحنه بحث‌برانگیز کارت زرد دوم علی رستمی که از سوی داور اول برگشت، اظهار داشت: به نظرم تصمیم داور اول درست بود. در کل داوری خوب بود و به خوبی داوران توانستند بازی پُرفشار را کنترل کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->