عصر طلایی آکواریوس آغاز شده است، حواستان هست؟

  • کد خبر: ۵۵۸۳۹
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
  • ۴۴
عصر طلایی آکواریوس آغاز شده است، حواستان هست؟
کلمه آکواریوس برا‎یتان آشناست؟ این روز‌ها درباره‌اش شنیده‌‎اید؟ شاید هم در بسیاری از گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی به چشمتان خورده باشد؟ حتی احتمال دارد هنگام وب‏‌گردی‌هایتان در سایت‌های مختلف توجهتان را جلب کرده باشد.
مریم ملی | شهرآرانیوز، کلمه آکواریوس برا‎یتان آشناست؟ این روز‌ها درباره‌‎اش شنیده‌اید؟ شاید هم در بسیاری از گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌‎های اجتماعی به چشمتان خورده باشد؟ حتی احتمال دارد هنگام وب‏‌گردی‌هایتان در سایت‌های مختلف توجهتان را جلب کرده باشد.

شاید چنین متنی هم برایتان آشناست که می‌گوید: «با پایان عصر حوت در سال۲۰۱۲ و آغاز عصر آکواریوس یا دَلو و ورود منظومه شمسی به نوار فوتونی، بشر وارد چرخه جدیدی می‌شود، اما نه‌تنها خورشید گردش ۲۶هزارساله به دور ستاره آلیسون را به پایان می‌برد، بلکه آلیسون، خورشید و مرکز خوشه پروین هم به پایان یک گردش ۲۲۵میلیون‌ساله به دور مرکز کهکشان می‌رسند.» با خواندنش بدون درنگ با خودتان می‏‌گویید «عجب! پس این تغییرات و واردشدن منظومه شمسی به یک عصر جدید است که باعث شده در هر گوشه از دنیا خبر‌های عجیبی بشنویم» و بعد از دوستان و آشنایان هم می‌شنوید که «آره بابا همینه که یه انتخابات توی آمریکا به چنین روزی کشیده شد» و دیگری می‌گوید «شاید این ویروس جدید و جهش‏‌هایش هم نشانه آغاز دورانی تازه است». اگر شما هم با شنیدن و خواندن این خبر‌ها شگفت‏‌زده شده‌اید و سؤال‌های زیادی برایتان پیش آمده است، با ما همراه باشید تا از عصر آکواریوس و اینکه چطور هیچ مبنای علمی ندارد، بیشتر برایتان بگوییم.

آکواریوس از کجا پیدا شد؟

بیایید همین اول کار به کلمه آکواریوس (Aquarius) نگاهی بیندازیم. این واژه در واقع نام دیگر همان صورت فلکی دلو است که یک برج فلکی به حساب می‌‎آید و تقریبا همین زمانی را که در آن هستیم شامل می‌‎شود. برج‌‎های فلکی تقریبا همان ماه‏‌های سال هستند با اندکی تفاوت در زمان شروع و پایانشان. حوت هم نام یکی از برج‌‎‏های فلکی است که معادل بخشی از بهمن و بخشی از اسفند است.

این برج‏‌های فلکی درواقع نام صورت‏‌های فلکی دوازده‌گانه‏‌ای است که از دید ناظر زمینی خورشید در ماه‌های مختلف سال از مقابل آن‌ها می‌گذرد و همین باعث شده است منجمان باستان این نام‌ها را بر ماه‌های سال بگذارند. برج حَمَل نخستین ماه سال است و پس از آن برج ثور، جوزا، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو و حوت است و بعد از آن چرخه دوباره به برج حَمَل برمی‌گردد. پس درواقع حوت (۲ماهی) و آکواریوس (دلو یا آبریز) نام دو صورت فلکی و برج‏‌های سال هستند و معنای دیگری ندارند. اما چطور می‌شود که چنین چیزی را به آغاز عصر جدید ارتباط می‌دهند؟ پاسخ ساده است؛ وقتی قرار است شایعه‌ای ساخته شود، همه‌چیز از تخیل افراد سرچشمه نمی‌گیرد، بلکه همیشه اصطلاحاتی علمی و بخش‌هایی از واقعیت انتخاب می‌شوند تا قسمت‌های غیرواقعی و تخیلی را برایمان باورپذیر کنند.

فوتون به چه معناست؟

اما برویم سراغ نوار فوتونی؛ این‌طور که متن این خبر می‌گوید، قرار است در همین روز‌ها منظومه شمسی وارد نوار فوتونی شود. بیایید دقیق‌تر به این اصطلاح نگاه کنیم. نوار فوتونی دقیقا چیست و کجا قرار دارد؟ فوتون در فیزیک ذره‌ای بنیادی است که منتقل‌کننده تابش‌های الکترومغناطیسی است. در حقیقت این ذره تابش‌های گاما، پرتو ایکس، نور مرئی و امواج فرابنفش را ایجاد می‌کند. در اصطلاح عامیانه فوتون‏‌ها همان ذراتی هستند که نور مرئی و بقیه امواج الکترومغناطیسی را می‏‌سازند و باعث می‏‌شوند ما جهان را ببینیم.
 
درواقع فوتون‏‌ها در همه‌جای عالم هستند؛ هرجا که تابشی وجود داشته باشد، فوتون‏‌ها هم حاضرند، بنابراین نمی‌شود گفت جای به‌خصوصی از منظومه‎ شمسی یا کل کیهان هست که در آنجا نواری فوتونی قرار دارد و زمین قرار است واردش شود. برای کسانی که با علم به‌ویژه فیزیک و نجوم آشنا هستند، این عبارت بیشتر شبیه جوکی بی‏‌مزه است.

سفر ستاره آلیسون و خورشید به دور کهکشان

حالا می‏‌رسیم به خورشید و ستاره آلیسون که قرار است همگی به دور مرکز کهکشان بچرخند و رسما عصر جدید را برای ما آغاز کنند. جالب است بدانید خورشید و همه ستاره‌های موجود در کهکشان ما همیشه درحال چرخش به دور مرکز کهکشان بوده‌اند و هستند، زیرا جاذبه بسیار قوی سیاه‌چاله‌ای که در وسط کهکشان وجود دارد، باعث می‌شود همه ستاره‌ها به‌آهستگی به دورش بچرخند. شاید بپرسید پس چطور این را حس نمی‏‌کنیم یا نشانه‏‌ای از این چرخش نمی‏‌بینیم؟ علتش این است که این چرخش در بلندمدت و به‌کندی انجام می‌شود. عدد ۲۶هزار سال هم، زمان حرکت تقدیمی زمین است که صرفا برای معنا و مفهوم بخشیدن و ظاهرسازی علمی به این خبر اضافه شده است و معنای دیگری ندارد.

طالع‌بینی، شبه‌علم و دیگران!

خیلی اوقات طالع‌بینی با علم نجوم اشتباه گرفته می‏‌شود و همین موضوع دست‎مایه ساخت خبر‌های زرد و غیرعلمی قرار می‏‌گیرد و باعث می‏‌شود عده زیادی از مردم به اصطلاحات نجومی و علمی بدبین شوند. آکواریوس صرفا نام یک برج و یک صورت فلکی است، ولی خبر‌های شبه‌علمی و ویدئو‌های خوش‏‌رنگ‌ولعابی که به‌تازگی ساخته شده است و دست به دست می‌شود، از آغاز عصر تازه‏‌ای می‌گوید که جنگ نور و تاریکی بر سر آگاهی و اراده و آزادی انسان است و درنهایت به پیروزی نور ختم می‏‌شود؛ ادعایی که با امید و احساسات خوب تزیین شده است تا بیشتر دلمان بخواهد باورش کنیم و نشرش دهیم، درحالی‌که چیزی جز به‌هم‌بافتن تخیلات غیرواقعی نیست. در این بین بعضی‌ها می‌گویند این موضوع‌ها به متافیزیک مربوط است و علم هنوز درکی درباره‌اش ندارد، اما باید این را بدانیم که اگر این موضوع به متافیزیک مربوط است، پس چرا از اصطلاحات علمی برای باورپذیرترشدنش استفاده می‌کنند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
3
0
پس یعنی مثل اینکه سال جدیده و اتفاق خاصی نمیافته و یه اتفاق عادی مثل ماه گرفتگی هست درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Turkey
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
0
0
سپاس از شما خیلی مفید بود
A.S
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
0
0
خیلی مفید بود
شاکر
Germany
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
3
2
طبق روایات و آیات کتب آسمانی ما در زمان ظهور هستیم دعا کنید که سحر رفته و ما در بین الطلوعین هستیم
نزدیکتر از نزدیک است انشاالله
محبوب
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
2
1
مسلمانان اعتقاد دارند که یک منجی در این دوره به این دنیا وارد میشه و نبرد بزرگی بر علیه باطل به راه میفته و پیروزی با جبهه ی حق هست و بعد از اون زمین وارد عصر طلاییش میشه
Kimk
United States of America
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
4
2
چه مسخره بود تحقیقتون همه میدونن که آوکواریوس وجود دارهحیف تو این سایتهای مسخره تون نمیشه بحثیو باز کرد
ولی خواهش نخواین چرت و پرت الکی به مردم بگین که حواسشونو پرت کنین !....
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
0
3
من به وضوح دارم نشانه های از عصر جدید میبینم اصلا نمیشه انکارش کرد.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
5
1
انسان توی این عصر احتمال داره به ده شاخه دی ان ای خودش که بعد از سرنگونی تمدن آکواریوس توسط موجودات دیگه که هوشمندتر از انسان قبلی بودن، دست پیدا کنه، و به نیروهای عظیم کائنات برسه ، واسه همین میگن یاران امام زمان فقط 313 نفر هستن، حالا گذشته از این ویروس که به زودی 7میلیارد و خورده ای جمعیت از روی زمین محو میشه و تقریبا پونصد میلیون نفر باقی میمونن که اکثریتشون توی سیاهی هستن ولی تعداد کمی میتونن به نور برسن و قطعا پیروز میشن، چون هیچ سلاحی بالاتر از نور الهی نیست، تفکر کنید
Sahel
France
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲
2
3
شک ندارم تو جز نیروی تاریکی هستی
yasi
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
3
5
عصر طلایی اکواریوس کاملا وجود داره و واقعی هست همه چیز رو نباید با علم بسنجیم چون علم ماتریکسه ما الان تو دنیایی گیر کردیم که سراسر ماتریکسه پس شما با این تحقیقتون که اندازه سرسوزن هم نیست نمی تونید کسایی که به همچین چیزی اعتقاد دارن و واقعی هم هست کلاه بزارید
الی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
0
3
یه عادت بدی پیدا کردیم وقتی ی مطلب میخونیم میریم سایت بررسی میکنیم ببینیم مطلبو از چه دریچه ای میخوان تو مغزمون کنن
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
1
3
چقد پول بهت دادن این مقاله رو بنویسی
فرهاد
Japan
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
4
2
خدای من چند نفر نظر دادن و با تعصب دفاع کردن که نه آکواریوس واقعیه تو نیروی تاریکی هستی پول گرفتی اینو نوشتی. یعنی مردم ما واقعا چقدر راحت گول میخورن اونم گول یه همچین چیزهای بی سرو تهی.
سفیر نور
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
2
2
توی همین خیالات واهی و علمی خودت بمون‌نویسنده ی علمی با علمی که داری خودت رو از حوادثی که پیش روست نجات بده نه نوری وجود داره نه تاریکی نه آکواریوسی شما باعلمتون همه‌‌چی رو‌نابود کردید اینم روش اما کور خوندید عالمان بیسواد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
1
3
نویسنده عزیز حداقل یکم علمی آکواریوس رو رد میکردی!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
1
3
نویسنده عزیز بیشتر رو درونت کار کن تا متوجه شوید چه خبره لطفا با این نظریه های سطحی مردم را سر گرم نکنید حقیقت آشکار است
یاوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
1
3
خوب جناب ، از اصطلاحات علمی برای تسیل فهم مخاطب استفده می کنند. مثل این می ماند که بگوییم خدا چرا با کلمات بشری با ما حرف زده است. بخشی ار حرفت هم درست بود ولی بهش باور نداری. اینها علم نیست، ماورای علم است. البته طبیعی است که به آن شبه علم میگویند چون نمی فهمندش. مگر علم چه غلطی کرده -جز حدسها و ابطالها- که شبه علم اینهمه پیش شماها بی اعتبار باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
1
0
سلام واقعا دوست دارم بدونم که این عصرشروع شده یا فقط تخیلات واهیه اینجور عصری وجود نداره یا مثل چرخش زمین ب دورخورشید یه چیز طبیعیه وهیچ اتفاقی نمی افته باتوجه ب اینکه نزدیک ب عصرظهور هم هستیم چون یه سری نشانه ها رو داریم متوجه میشیم
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
1
1
خداییش این حرفا را از کجا میارید میگید؟ منبعش کجاست؟ یه سرگرمی دیگه درست کردین واسه مردم؟ متاسفانه دنیایی که داریم توش زندگی میکنیم روز به روز اوضاعش داره بدتر میشه که بهتر نمیشه و همه داریم میبینیم و لمس میکنیم. خواهشا واسه مخاطب پیدا کردن مردم را سر کار نگذارید. ممنون
نیوشا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
3
2
فقط آنیان هایی که در این اثر نور زیادی رو درون خودسون احساس میکنن میدونن که واقعی هست.قسمت آخر مقاله سمارو رد میکنم .خیلی از آدما به بعد پنج رفتن و یا دارن میرن تا وقتی که لمسش نکردین نمیتونین قضاوت کنین و این طبیعیه.نور در راهه به قلب هاتون رجوع کنید .قلبتون خواهد گفت❤️
خواننده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
1
با سلام.
واقعا مقاله ی مفیدی بود، فقط اشتباه کردم رفتم پایین نظرات آدم هایی رو دیدم که با این طرز صحبت، با این ادبیات و فن بیان، قطعا یک کتاب که سهله، یک مقاله ی درست و حسابی هم نخوندن. نا امید شدم. ولی دم شهرآرا نیوز گرم.
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
برو کتاب جهان نو اکهارت توله را بخوان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
1
3
واقعا معتقدم اونایی که زیر این پست نوشتن این عصر الکیه عقب افتادن
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
1
3
این عصر واقعا به نظر من وجود داره
فقط کافیه درون خودتون احساس کنید که چقدر با گذشته متفاوت هستید....امیدوارم همه حسش کنید توی قلبتون
هومن
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
2
5
وقتی با لبخند ملیحی توی زمین توسط تاریکی اسیر شدید اونوقت بهت میگم رنگ و لعاب و تزیینات بود یا حقیقت تلخی که ازش میترسیدید،واسه همین بهش پوزخند زدید،
شما ها از برابری و برادری و عشق به معنی حقیقی میترسید
چون اگر بشریت بفهمه چقدر با ارزشه و چقدر قدرتمنده کاسبی برده داری امثال شما تعطیل میشه، اره خنده دارش هنوز زمانیه که از حیرت به آسمون نگاه کنید و از ترس فرزندانتان رو رها کنید و الفرار، اره هنوز تزیینات اصلی در راهه تازه شروع شده، بشینیم و ببینیم.
razie
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
2
0
سلام به عزیزان
جواب سوال آخر مشخصه!
دلیل اینکه از اصطلاحات علمی استفاده میشه اینه که بشر همیشه بر اساس عقل و منطق پیش رفته و متافیزیک فرای علم و منطقه و بر روی پله عشق هست نه عقل.عصر آکواریوس همون عصر هوشمندی هست.و فقط کسانی از این مرحله گذر میکنند که به دانش کمال دست پیدا کردند.
این نظر شخصی بود عین نظرات دیگر دوستان
ایام به کام،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
2
2
اینها همه خرافات هستند
ناشناس
Armenia
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
2
3
درود
عصر آکواریوس، عصر ورود فرازمینی ها و بالا رفتن آگاهی مردم است
انسان های ضعیف در عصر آکواریوس حذف می شوند و فقط قوی تر ها می مانند
اتفاقات زیادی در راه است
کمربند فوتونی، حاوی ذرات پر توان تر و اثرگذار است و دو هزار سال طول می کشد تا زمین از این کمربند عبور کند.
نحوه قرار گیری سیارت نسبت به زمین، در رفتار ما انسان ها موثر است
هلنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
1
0
سلام اطلاعات جالبی بود، ولی مشخصه شما دانش و علم کافی رو ندارید استدلالم برای اثبات حرفم اینه که حرکت منظومه ها به دور هم در یک مدار مشخص دلیل بر وجود دو سیاه چاله بزرگه با قطب مثبت و منفی در دو سر هستی نه یک سیاه چاله در مرکز، یکی از سیاه چالها هاله آبی رنگ و یکی هاله قرمز رنگ داره
آزاده
United States of America
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۳
0
0
اینکه میفرمایید جنگ بر سر آگاهی و اراده آزاد انسان و پیروزی نور بر تاریکی تخیلاتی بیش نیست! این بدلیل عدم درک و اتصال شما به منبع افرینشتون هست، برای خود من خوابی که دیدم و از اون روز روحم هر روز متحول تر میشه گویای خیلی چیزهاست، شما میتونی به تمسخر ادامه بدی...
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
3
کاملاً دارید عادی جلوه میدید.قانع کننده نیستید.چون دید و درک درستی نسبت به علمی که دارید ازش حرف میزنید ندارید.خوشبختانه افراد روز به روز در حال بیدار و آگاه شدن هستن.شما هم به عنوان بخش کوچکی از رسانه ها داری وظیفه خودتو انجام میدی.
رسانه به معنای واقعی کلمه دروغ و فریب و هدفش ممانعت و جلوگیری از آگاه شدن مردم هست.
شهاب
France
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
1
به نظرم در مورد کمربند فوتونی بیشتر بررسی کنین. بعد مقاله را آپدیت کنین.
عجب
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
1
2
شکر خدا خرافات زیاده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
1
2
بچه ها گوگل دست ماتریکسه بیدار شید از هیپنیتیز روح شماها هزاران ساله که در یک فرکانس قفلتون کردن پیج حامی دکتر یونی ورس خیلی کمک میکنه
ناشناس
United States of America
۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
2
خیلی بد توضیح دادین نتیجه چی شد،عصر اکواریوس که به دلو یابهمن ربط داره چرا عصر نامبده شده،لطفا حداقل علم داشته باش وصحبت کنین،جواب سوالتونم بدم اینکه چون مردم ذو غزمتافیزیک دورکردن وگفتن خرافاته بخاطر این ازاستدلال علمی ناقص استفاده میشه
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
1
0
البنه که سیارات ونوع حرکتاشون روی ما وبقیه کاینات تاثیر دارن،مثل جذر ومد۔۔۔ولی اگاهی وتشخیص خوب وبد وابسته به عصر خاص نیست۔۔۔۔نور وتاریکی هم دوبازوی یک پیکرند،وقرار نیست که یکی بردیگری پیروز شوند۔۔۔بلکه تعادل مییابند۔۔۔شکست هریک موجب بیمعنی شدن دیگریست۔۔۔۔پس این جنگ،غیر بازی نیس،،،همش یهدبازیه۔۔۔از ماتریکس خارج شدن هم به این سادگی نیس،چون نیروبی عظیم که مسول این تعادل است ازان محافظت مبکند۔۔تاوقتی اسیر این جسم خاکی هستید هم نمیتوانید از بعد سوم بپرید به بعد پنج۔۔۔البته که غیر ممکن نیست۔۔۔ولی بعیدست۔۔تنها تاثیرش این است که‌اگر بخواهید سرتان کمتر کلاه میرود۔۔۔ومیبینید که نیروهایی زمینی ونه ماورایی ،نمی خواهند که شما سرنان کلاه نرود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
2
2
درود به فرزندان عشق پروردگارم. مقاله ای که در اختیار ما قرار دادید عالی بود و من به بعد پنج وارد شدم و انرژیم به اندازه ای بالا رفته که دیگه بیمار و کم انرژی نمیشم حتی رشد و تعامل خوبی هم در محیط و پیرامونم داشته ام
به امید بیداری تمام انسان های خواب..
.. مولانا میگه که.. گر چشم غیبت باز شد
کل جهان ذرات جهان با تو هم راز شد.
انسانی که از قلبش استفاده کند و ایگو، نفس، منیت خشم، کینه را حذف کند به آن اجازه داده می‌شود که به ابعاد بالاتری ازآگاهی دست ببرد..
لهار
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
پس نگو عالی بود. این مقاله داره تمام این چیزها را رد میکنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
0
2
خیلی خیلی خیلی خیلی سطحی میبینی
نگین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
2
چقدر نویسنده این مقاله بی سواد بوده حالم بد شد اصلا
مژکان
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
0
رو چه حسابی از خودت به این نتیجه رسیدی؟! گفته شده هر هزار سال محور زمین روی یک برج فلکی چرخش دارد..و الان‌ما مدتهاست که وارد آکواریوس شده ایم...لازم به اثبات خیلی علمی هم نیست. از دوره رنسانس کم‌کم و ذره ذره شاهد کم رنگ‌شدن خرافات و جهالت و قدرت مذهبیون ارتجاعی قرون وسطی یا همان عصر حوت بودیم...(البته تحجر وخرافات قرون وسطی ربطی به ماهیت عصر حوت ندارد بلکه خودکامگی و سو استفاده گری عده ای و کلا برداشت افراطی و غلط از مذهب و کلا هر مرامی باعث این وضع در کل حهان می گردد ) الان هم حدود تقریبا پانصد سال از عصر آکواریوس می گذرد و به وضوح هم قابل مشاهده هست..خرد والای انسانی و عدالت و حقوق برابر تا حد ممکن و احترام به کلیه انسانها و احترام به کرامت انسانی و رسیدن به پیشرفت هر چه بیشتر و آگاهی توسط خرد انسانی..البته آکواریوس هم بعلت بی ظرفیتی بشر احتمالا در سالیان بعد به مشکلاتی بر خواهد خورد که خوب از آنجا که انسان با آزمون و خطا به درک درست و حقیقت در طول زمان دست می یابد بعد از آکواریوس باز هم نوبت برج جدي میرسد تا کمی از مشکلات عصر آکواریوس و خطاهای انسانی که اجتناب ناپذیر هستند بکاهد و دوباره کمی پای ساختارهای سنتی را به میان آوردالبته با انسانهای آگاه تر و پیشرو تر.. موضوع مهم این است که بشریت فقط با این شکل می تواند به پیشرفت خود ادامه دهد...
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
0
0
از همه کامنت گذاران زیر عزیزانی که لوح علم رو پیش گرفتند مشغول تمسخر معنوی گرایان و معتقدان عصر آکواریوس و از این حرف ها هستند و معتقدان هم مشغول تمسخر عزیزان علم گرا. یه نفرم اون وسط این عصر رو به ظهور امام زمان ربط داد که دیگه نور علی نور شد و باب نتیجه ای که میخوام بگیرم.اونم اینکه به اعتقادات هم دیگه احترام بزارین. هر اعتقادی قابل احترامه تا وقتی که به انسان یا جامعه ای لطمه نزنه. اولین اصل انسانیت همینه. سر هر چیزی به هم دیگه نپرین و جبهه نگیرین
Majid
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
مطلب جالبی بود و جالب تر اینکه نه موافقین و نه مخالفین هیچکدوم منبع علمی و پژوهشی برای اثبات گفته هاشون ندارن
morteza
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
0
0
هر چند به درستی به خرافه و غیرعلمی بودن موضوع دوره آکواریوس (Aquarius) اشاره کرده اید، اما متن پر از غلط املایی و اشتباه تایپی آن باعث شده که نباید نطرتان را زیاد جدی گرفت.
متن نوشته شده جزو آن دسته از خبرهای مهم نبوده که به دلیل سرعت در انتشار آن باعث شود از اشتباه های فاحش آن چشم پوشی کرد. با یک ویرایش ساده می توانستید برای نظرتان حرمت بیشتری قائل شوید تا مخاطب هم به نظرتان جدی تر نگاه کند.
1- درباره‎اش شنیده‎اید؟
2- شبکه‎های - چشمتان ...
3- ... نه‌تن‌ها خورشید
4- جهش‏‌هاش
5- شایعه‎ای
6- حرکت تقدیمی

لازم است در پایان اشاره کنم هرچند کل کار دعا نویس‌ها، رمال‌ها و طالع بین‌ها به متافیزیک ربط دارد و خیلی‌ها این سواستفاده را می‌دانند ولی بخش زیادی از مباحث متافیزیک به علم ربط دارد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->