سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

خبر بد بورسی برای بازنشستگان تامین اجتماعی | واگذاری سهام شستا به بازنشستگان منتفی شد

  • کد خبر: ۵۵۹۵۶
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
  • ۳
خبر بد بورسی برای بازنشستگان تامین اجتماعی | واگذاری سهام شستا به بازنشستگان منتفی شد
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران گفت: واگذاری سهام شستا به بازنشستگان منتفی شد

به گزارش شهرآرانیوز، علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران گفت: واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی با مخالفت مواجه شده است و این اقدام منتفی شد.

 

وی درباره آخرین اخبار از واگذاری سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: پیشنهاد واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی به وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داده شد.

 

وی با اشاره به اینکه واگذاری ۲ درصد از سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی با مخالفت مواجه و منتفی شد، گفت: متاسفانه به دلیل اینکه در سال ۸۳ اصلاح ساختار صورت گرفت مدیریت سازمان تامین اجتماعی به دست دولت افتاد به همین منظور دولت در این خصوص تصمیم گیری می‌کند.

 

دهقان‌کیا تصریح کرد: در سال ۸۶ نیز تغییرات نیز در ساختار تامین اجتماعی ایجاد شد که ساختار هیات امنا به این صورت شد که ۶ نماینده دولتی و ۳ نماینده کارگر، کارفرما و انجمن‌های صنفی باشند به همین دلیل اداره تامین اجتماعی عملا به دست دولت است و اجازه اجرای چنین طرح‌هایی را نمی‌دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
دولت اگر راست میگه بدهکاریش رو به تامین اجتماعی بده نمیخواد برای تامین اجتماعی تصمیم بگیره این دولت که به فکر مردم نیست با اون برجامش
همه چیز قیمتش چند برابر شده یک چیزی هم از مردم طلبکار دولت بره به اون وعده هایی که به مردم داد عمل کنه باید ما بازنشسته ها ساکت ننشینیم و تجمع کنیم تا حقمونو از این دولت بی فکر بگیریم هرچه سکوت کردیم کافی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
کی خبر خوش واسه مستمری بگیران تامین اجتماعی داشتید که این بار دومتان باشد؟
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
اگه سهام شستا و10سال سنوات مشاغل سخت وزیان آور وقت حقوق بازنشستگان رابدهد پس از کجا این بیچارهای فلک زده که نه دنیا رادارند نه آخرت چیز بخورن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->