سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

آویژه-اکسون؛ هنری تیم سابقش را شکست داد

  • کد خبر: ۵۶۰۲۰
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
آویژه-اکسون؛ هنری تیم سابقش را شکست داد
دیدار تیم‌های بسکتبال اکسون تهران و آویژه صنعت پارسا خراسان، در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار و در نهایت به نفع اکسون به پایان رسید.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تبم بسکتبال اکسون در حالی آویژه صنعت مشهد را با درخشش کورین هنری ۶۲ بر ۵۸ شکست داد که فصل پیش به همین بازیکن و آویژه باخته بود.
 
بازیکنان آغازگر اکسون: کورین هنری، بهشاد عرب‌زاده، تقی‌لو، زوران ورکیچ و محسن مرادخانی
سرمربی: البرز آبکناری

بازیکنان آغازگر آویژه صنعت: مبین شیخی، نیکولا ماراویچ، الکساندر پونیاویچ، صالح فروتن و ایمان زندی
سرمربی: سرجان ایوانوویچ

کوارتر اول
۴ امتیاز از ماراویچ شروع خوبی برای مشهدی‌هاست. کورین هنری هم از ۴ پرتاب آزادش ۳ امتیاز می‌گیرد تا حکایت دیدار اکسون و آویژه آغاز شود. مرادخانی بسیار زود دو خطایی می‌شود تا رضا مرادی جای او‌را در میدان بگیرد. مرادی ۳ امتیاز در یک حمله با فول‌گل می‌گیرد و تقی‌لو روی پاس هنری به آویژه ۳ می‌زند. وقتی ورکیچ توپ مشهدی‌ها را برمی‌دارد و با دانک لرزه بر سبدشان می‌اندازد، سرجان درنگ نمی‌کند. نخستین وقت استراحت برای آویژه صنعت. در بازگشت دو‌تیم نوبت پونیاویچ است تا به اکسون ۳ بزند. خود او در خط پرتاب آزاد هم موفق است تا آب رفته آویژه تا حدودی به جوی برگردد. ۱۱ بر ۹ به سود اکسون. ایمان زندی با تجربه بالای خود بازی را به تساوی می‌کشد و سیدی کوتاه قد ربیاند حمله می‌زند تا برتری را از اکسون بگیرد. حرکت عجیب غریب ماراویچ زیر حاقه خالی، دانک را هدر می‌دهد. ورکیچ یک تنه به دفاع آویژه می‌زند و بازهم کار به تساوی کشیده می‌شود. دو‌پرتاب منطقه‌ای امیرحسین رضایی‌فر و هنری، اکسون را ۱۷ بر ۱۳ برنده وقت اول می‌کند.

کوارتر دوم
فروتن سبد اول را می‌گیرد و پرتاب پشت قوس پونیاویچ برتری را به آویژه می‌دهد، اما بازهم رضایی‌فر و هنری اکسون را پیش می‌اندازند. ابوالفضل سیدی نیز با پرتاب منطقه‌ای امتیازآور می‌شود و در حمله بعد اوپن شات افخمی ۲۳ بر ۲۱ مشهدی‌ها را پیش می‌اندازد تا آبکناری هم از نخستین وقت استراحت خود بهره بگیرد. در بازگشت دو‌تیم، اما سیدی یک ۳ دیگر از کرنر می‌زند. مرادخانی به زمین برمی‌گردد، ولی زیر سبد موفق نیست تا افخمی در آخرین لحظه زملن مالکیت یک پرتاب ۳ دیگر بزند! مرادخانی در پرتاب پنالتی بی‌نقص عمل می‌کند. فروتن جای پونیاویچ را می‌گیرد. کورین هنرمندانه سبد آویژه را فرو‌می‌ریزد. صالح فروتن، اما به راحتی برای آویژه می‌کند، اما با خطا روی ورکیچ ۳ خطایی می‌شود. پرتاب‌های ورکیچ گل می‌شود و هنری هم در ادامه دو‌پرتاب موفق دارد تا اختلاف به ۲ کاهش یابد. کورین زیرکانه از افخمی خطای حمله می‌گیرد تا از این حیث هم در لیگ ایران رکورددار شود! و بعد از این صحنه وقت استراحت بعدی آویژه صنعت در راه است. در بازگشت سیدی پرتاب منطقه‌ای می‌زند و حسن ختان نیمه اول دو پرتاب آزاد کورین هنری است که باعث می‌شود آویژه ۳۵ بر ۳۱ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
حمله مرادی فقط ۳ امتیاز برای اکسون ندارد. او فروتن را هم در بدو نیمه دوم ۴ خطایی می‌کند! ۳ امتیازی ورکیچ آب سردی بر پیکر مشهدی‌هاست. در حمله بعد ورکیچ حساب کار را ۳۹ بر ۳۴ به سود اکسون می‌کند تا وقت استراحت اول آویژه صنعت در نیمه دوم گرفته شود. در بازگشت ماراویچ دو‌پرتاب آزاد موفق دارد. توپ‌ربایی زیبای کورین هنری و پاس او را ورکیچ به سبد می‌فرستد و پرتاب فول گل او هم موفق است. ترن اوور آویژه یعنی دو امتیاز دیگر از هنری. او دو پرتاب آزاد موفق هم دارد تا فاصله زیاد شود. پونیاویچ کمی از این بار می‌کاهد، اما خود هنری بازهم در خط پرتاب آزاد بی اشتباه است. مشهدی‌ها با فروتن از ۴۰ عبور می‌کنند. پونیاویچ هم به سختی امتیاز می‌گیرد. لی‌آپ افخمی آویژه را در کوارتر سوم دو‌رقمی می‌کند تا اکسون در پایان این وقت ۴۸ بر ۴۵ پیش باشد.

کوارتر چهارم
خود افخمی در چند رفت و‌برگشت اختلاف را به حداقل می‌رساند، ولی ورکیچ با ۳ خود دوباره اکسون را به حاشیه امنیت می‌برد. زندی جای ابراهیمی را می‌گیرد. پرتاب‌های پیاپی پونیاویچ به سبد نمی‌رود تا تفاوت خارجی‌های دو تیم مشخص شود. ماراویچ، اما دو‌ پرتاب آزاد موفق دارد و در ضد حمله بعد خود او کار را در ۵۱ به تساوی می‌کشد. گل ورکیچ را داوران نمی‌پذیرند و خطای حمله فریاد ورکیچ و نیمکت اکسون را بلند می‌کند. اکسون بازهم پیش می‌افتد، ولی فروتن با پرتاب پشت قوس برتری را عوض می‌کند. یک پرتاب آزاد تقی‌لو هم به ثمر می‌نشیند تا بازی در امتیاز ۵۴ به تساوی کشیده شود. مصدومیت حسین‌پور هم انگار جدی است و او لنگ‌لنگان و با کمک دو نفر دیگر بیرون می‌رود. ورکیچ فروتن را پس می‌زند و دو امتیاز دیگر می‌گیرد و در حمله بعد مرادی‌نسب اختلاف را ۴ می‌کند تا آویژه یک وقت استراحت دیگر بگیرد. کار زیبای ابراهیمی بازی را جذاب‌تر می‌کند. پونیاویچ دو‌ پرتاب حیاتی را هدر می‌دهد تا تقی‌لو هم اکسون را به ۶۰ برساند هم فول گل بگیرد. در لحظات پایانی ابراهیمی سبد دیگری برای آویژه می‌گیرد، اما در پایان اکسون است که ۶۲ بر ۵۸ فاتح این دیدار می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->