مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی
سرخط خبرها

پایان جنگ سرد در پرسپولیس| گل‌محمدی پیروز شد؛ رغبتی و رسول‌پناه رفتنی شدند

  • کد خبر: ۵۶۱۷۴
  • ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
پایان جنگ سرد در پرسپولیس| گل‌محمدی پیروز شد؛ رغبتی و رسول‌پناه رفتنی شدند
شنیده می شود فردا در اطلاعیه‌ای رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان، دو عضو هیات مدیره پرسپولیس از این باشگاه کنار گذاشته می شوند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بعد از دربی پایتخت بود که یحیی گل محمدی سکوتش را بالاخره شکست و از اعضای هیات مدیره پرسپولیس به ویژه رسول پناه به شدت انتقاد کرد. 

سرمربی محبوب سرخپوشان گفت: رسول پناه که باعث شد بسیاری از بازیکنان خوب و اصلی تیم را از دست بدهیم، هنوز هم با وجود کلیپ هایی که از او پخش شده، به عنوان رییس هیات مدیره در باشگاه پرسپولیس حضور دارد و به ریش همه ما می خندد.

این صحبت ها نشان داد هیچ چیز در باشگاه پرطرفدار پایتخت عادی نیست و جنگ سرد که از تابستان آغاز شده، حالا به بحرانی بزرگ تر تبدیل شده است.

تیر خلاص به رسول پناه اما لحظه ای زده شد که کلیپی دیگر از صحبت های خصوصی او با یک هوادار منتشر شد. حرف هایی تند علیه بازیکنان و البته کادرفنی!

بعد از آن کلیپ داستان وارد فاز دیگری شد و یحیی گل محمدی که خود را سمت برنده ماجرا می دید، در مصاحبه ای جدید اولتیماتوم به وزیر ورزش برای برکناری رسول پناه را تلطیف کرد. او گفت: من فقط نگران اینده باشگاه هستم که این حرف ها را زدم و برنامه ای برای استعفا و تهدید وزیر نداشتم.

بلافاصله بعد از انتشار صحبت های جدید و البته تغییر زاویه یحیی گل محمدی شایعاتی شنیده شد که وزارت ورزش به او و کادرش چراغ سبز داده اند و قرار نیست حضور رسول پناه در باشگاه پرسپولیس ادامه دار شود.

حالا ساعاتی پس از شکست سریال مساوی های پرسپولیس و پیروزی مقابل فولاد، خبری شیرین برای گل محمدی و دستیارانش منتشر شده است.

وزارت ورزش و جوانان استعفای علی رغبتی عضو هیئت مدیره پرسپولیس را پذیرفت و همچنین مهدی رسول پناه نیز از ریاست هیئت مدیره سرخ‌ها استعفا کرد.
 
استعفاهایی که البته مشخص است فقط اسما استعفا هستند و با فشار از سوی وزارت به این دو عضو تحمیل شده اند!
 
به هر حال جنگ سرد در پرسپولیس پایان یافت و یحیی گل محمدی فعلا برنده این ماجراست. رسول پناه که پیش از این در خصوصش شایعات مختلفی از قبیل دندانپزشک وزیر ورزش! و البته حضور در حزب اعتمادملی مطرح بود، حالا به کار خود در پرسپولیس پایان داده و باید ببینیم چه کسانی جانشین او و رغبتی خواهندشد.
 
حداقل تا نیم فصل، یحیی گل محمدی با خیال راحت می تواند به فعالیت در پرسپولیس ادامه دهد و دیگر نه اسم الکساندر نوری به عنوان آلترناتیو مطرح خواهدشد نه افشین قطبی!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->