نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

هوادار، صدرنشین لیگ دسته یک| توقف مدعیان!

  • کد خبر: ۵۶۱۸۸
  • ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
هوادار، صدرنشین لیگ دسته یک| توقف مدعیان!
گرچه با باخت مس و تساوی هوادار؛ ترمز مشهدی‌های لیگ‌یک کشیده شد، اما هوادار و رضا عنایتی به صدر جدول لیگ یک رسیدند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته دهم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران با ناکامی مربیان مشهدی همراه بود. عصر دیروز این رقابت‌ها با برگزاری ۹ مسابقه به پایان رسید که تیم هوادار با هدایت رضا عنایتی مقابل میزبان خود ملوان بندرانزلی با نتیجه مساوی یک‌بر‌یک متوقف شد؛ البته این تساوی باعث شد تا هوادار این هفته را با صدرنشینی به پایان ببرد. در دیگر‌بازی مهم دیروز تیم فوتبال مس کرمان که محمدرضا مهاجری را روی نیمکت خود می‌بیند، با یک گل بازی را به استقلال‌ملاثانی واگذار کرد تا به رده سوم جدول سقوط کند.
 
بدین‌ترتیب تیم‌های هوادار و استقلال خوزستان هم با یک‌امتیازی که به دست آوردند، با ۱۸ امتیاز و به لطف تفاضل گل، در جایگاه‌های اول و دوم جدول قرار گرفتند. در انتهای جدول هم نود ارومیه به نخستین پیروزی خود رسید، اما با ۴‌امتیاز در قعر جدول باقی ماند. تیم‌های گل‌ریحان و قشقایی با ۸ و ۷‌امتیاز، به جایگاه‌های شانزدهم و هفدهم جدول سقوط کردند.

قوی انزلی، عنایتی را به صدر رساند

بدون‌شک حساس‌ترین بازی این هفته را تیم‌های ملوان و هوادار برگزار کردند و این تیم میزبان بود که برای بهبود وضعیت خودش در جدول نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی داشت. بعد از شکست در هفته گذشته مقابل فجرسپاسی، شاگردان مازیار زارع امیدوار بودند در جدال خانگی برابر هوادار که در صدر جدول این فصل حاضر شده، به برتری دست یابند و فاصله خود را با دیگر‌مدعیان کاهش دهند. بازی از سوی هر ۲ تیم با احتیاط در نیمه اول دنبال شد و ملوان، اما توانسته بود با مالکیت توپ به‌دنبال ایجاد موقعیت روی دروازه حریف باشد؛ اما حاصل تلاش ۲ تیم با تساوی بدون گل در ۴۵‌دقیقه ابتدایی همراه شد.
 
در نیمه دوم، اما حملات پردامنه ملوان در‌نهایت با گلی که محمد مهری به ثمر رساند، از حریف مدعی خود پیش افتاد. هوادار که در این بازی حمید کاظمی، برترین گل‌زن خود را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداشت، برای جبران این گل تلاش زیادی داشت که در‌نهایت در دقیقه ۸۰ با ضربه سجاد دانایی به این مهم دست یافت و بازی را با تساوی خاتمه داد. هوادار با این تساوی ارزشمند و دستیابی به هجدمین امتیاز فصل بار دیگر در صدر جدول قرار گرفت و ملوان نیز با یک پله صعود در رده ششم و فاصله سه‌امتیازی صدر، کار را به پایان رساند. ملوان هفته آینده در انزلی از خوشه‌طلایی میزبانی خواهد کرد و هوادار نیز برابر خیبر خرم‌آباد قرار خواهد گرفت.

باخت بدموقع تیم مهاجری

در دیگر ‌دیدار‌های مهم دیروز تیم رضا مهاجری بهترین فرصت برای فاصله‌انداختن در صدر جدول را از دست داد و با یک شکست بدموقع به رده سوم جدول سقوط کرد. مس کرمان، صدرنشین لیگ‌یک فوتبال ایران، در یک بازی حساس و پر‌برخورد با استقلال ملاثانی، شکست را پذیرفت. گل استقلالی‌ها یک گل تماشایی و یک سوپر‌گل بود که با یک ضربه والی به ثمر رسید تا مسی‌ها صدر جدول را از دست بدهند.
 
در شمال، شاگردان علی لطیفی موفق شدند در یک بازی جذاب و هیجان‌انگیز با نتیجه ۳ بر ۲ میهمان خود فجرسپاسی شیراز را با شکست بدرقه کنند. این پیروزی چوکا باعث شد تا این تیم محبوب مازندرانی تاحدودی به وضعیتش در جدول سروسامان بدهد. تقابل علیرضا نیکبخت‌واحدی و مهرزاد معدنچی در کادر فنی ۲ تیم که روزگاری در پرسپولیس کنار هم بازی می‌کردند نیز از نکات جذاب این بازی بود. خیبر خرم‌آباد هم در ادامه روز‌های خوب خود موفق شد در خانه، استقلال خوزستان را متوقف کند. البته این تساوی بیشتر از خیبری‌ها به سود آبی‌پوشان اهوازی بود که با یک‌امتیاز این بازی به رده دوم جدول رسیدند.
 
جدال تیم‌های رایکا و گل‌ریحان نیز با برتری ۲‌بر ۱ بابلی‌ها همراه بود. در این مسابقه ابتدا تیم میهمان به گل برتری دست یافت، اما در ادامه تیم رایکا هم گل خورده را جبران کرد و هم گل برتری را به ثمر رساند تا به ۳ امتیاز شیرین دست پیدا کند. در سایر بازی‌های دیروز، تیم مدعی پارس جنوبی جم در خانه مقابل شهرداری آستارا با نتیجه ۳‌بر ۱ به پیروزی رسید و شاهین هم برابر آرمان‌گهر با حساب ۲‌بر ۱ باخت. باخت ۲‌بر ۰ قشقایی مقابل نود ارومیه و تساوی یک‌بر‌یک بادران و خوشه‌طلایی نیز دیگر‌نتایج بازی‌های دیروز بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->