وزارت کشور: ۱۱بهمن ماه آغاز تمدید روادید و گذرنامه‌های خانواری اتباع افغانستانی

  • کد خبر: ۵۶۳۶۷
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
  • ۱
وزارت کشور: ۱۱بهمن ماه آغاز تمدید روادید و گذرنامه‌های خانواری اتباع افغانستانی
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور از تمدید روادید و گذرنامه‌های خانواری اتباع افغانستانی در راستای دستور وزیر کشور مبنی بر موافقت با طرح تمدید روادید و گذرنامه‌های خانواری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «مهدی محمودی» مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور ضمن تشریح تصمیمات کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی در تمدید رواید اتباع افغانستانی دارنده گذرنامه خانواری گفت: در راستای دستور وزیر کشور مبنی بر موافقت با طرح تمدید روادید و گذرنامه‌های خانواری پس از هماهنگی‌های لازم و فراهم آوری زیر ساخت‌های نرم افزاری، ارتباطی و تهیه و ابلاغ دستورالعمل‌های اداری و اجرائی، عملیات تمدید رواید گذرنامه خانواری‌ها از ۱۱ بهمن ماه آغاز و به مدت ۴۵ روز ادامه خواهد یافت.

 

محمودی دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی افزود: بر اساس تفاهم بعمل آمده به منظور تسریع در فرایند انجام کار، کاهش هزینه های دارندگان گذرنامه، جلوگیری از مسافرت مشمولان و تجمع آنها در سفارتخانه و کنسولگری‌های افغانستان و رعایت دستورالعملهای بهداشتی، دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی گذرنامه‌‎های مذکور را از صاحبان آنها اخذ و جهت تمدید به کنسولگریهای افغانستان در تهران، مشهد و زاهدان برای تمدید اعتبار تحویل و پس از انجام امور مربوطه به صاحبان عودت خواهند داد.

 

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی لازم در این زمینه از طریق ادارات کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری‌های سراسر کشور، سفارتخانه و کنسولگری افغانستان و همچنین دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی انجام خواهد پذیرفت، بنابراین اتباع مشمول ضمن رصد اخبار و اطلاعات مربوطه از طریق سایت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور به آدرس bafia.ir از ترددهای بی مورد داخل شهری و بین شهری به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری کووید-۱۹ پرهیز نمایند.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مصطفی مقیم بیک
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
سلام وقتون بخیر!!!
میخواهم ویزای خود را تمدید نمایم من حالا شهر قزوین هستم میخواستم در زمانش تمدید نمایم زیرا ضعف اقتصادی خویش نتوانستم ویزای خویش دوباره تمدید نمایم میشه که شما بگوید در کجا و چقدر هزینه جریمه گذشت زمان ویزای من نیاز است لطف نموده بگوین خیلی ممنون تون میشم. یا به این شماره تماس بگیرید .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->