ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان
سرخط خبرها

نتیجه دیدار استقلال و سایپا+ ویدئو گل‌ها| شکست عجیب استقلال در آزادی

  • کد خبر: ۵۶۶۴۷
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
  • ۲
نتیجه دیدار استقلال و سایپا+ ویدئو گل‌ها| شکست عجیب استقلال در آزادی
دیدار تیم های استقلال و سایپای تهران در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال لحظاتی قبل در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به پایان رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم های سایپا و استقلال تهران در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر عصر امروز در ورزشگاه ازادی تهران با سوت همرنگ برگزار شد و در نهایت این دیدار با یک بر صفر به سود سایپا به پایان رسید.

نخستین گل این دیدار را حسین مالکی برای سایپا در دقیقه ۴۹ مسابقه به ثمر رساند. سایپا با این نتیجه ۱۶ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت. استقلال نیز ۲۲ امتیازی ماند و در رده نخست فعلا جای گرفت.
 
اما عجیب ترین اتفاق این دیدار در بین دو نیمه رقم خورد. محمد دانشگر به دلیل اعتراض مداوم به داور مسابقه ابتدا با کارت زرد جریمه شد، اما او باز هم صحنه را ترک نکرد و با حرکات دست، به داور مسابقه معترض بود. این اعتراض ها کافی بود تا داور دست به جیب شود و دانشگر را با کارت قرمز جریمه کند.
 
کادرفنی استقلال و بازیکنان این تیم پیش از اینکه داور کارت قرمز را از جیب خارج کند، دور او را گرفتند و همرنگ مجاب شد که از تصمیم خود صرفنظر کند. عسگری، کارشناس داوری در این خصوص گفت: پس از پایان بازی در نیمه نخست دوربین به درستی نشان نداد چه درگیری ایجاد شد. در آن لحظه همرنگ پس از نشان دادن کارت زرد به محمد دانشگر قصد داشت تصمیم دیگری هم بگیرد. البته قانون توصیه کرده داور در صحنه‌های اینچنینی که بازیکنان و مربیان دو تیم دور هم جمع شده و یکدیگر را هل می‌دهند، باید مدیریت کند.

ویدئو گل حسین مالکی برای سایپا به استقلال

تعداد بازدید : 2500
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
0
استقلال همیشه میبازه
حسین ایزدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
باسلام
خب بعضی وقتها اتفاقات اینچنی بروز می کند هم برای پرسپولیس و هم برای استقلال . فکرش را نکن آقای فکری بنز ، بنز است ژیان بنز نمی شود اما تیم ملی ، مجموعه ای از بهترین بازیکنان باشگاههای لیگ برترند و فرقی نمیکند . بنابر این بکوشیم برای تربیت بهترینها ، برای تیم ملی
با آرزوی موفقیت برای همه مربیان لیگ
با احترام حسین ایزدی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->