نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پدافند مسی شد| مصدومیت دورقی و شهریان

  • کد خبر: ۵۶۶۴۹
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
پدافند مسی شد| مصدومیت دورقی و شهریان
در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تیم رعد پدافند مشهد با نتیجه ۷۹ بر ۶۸ مقابل مس رفسنجان شکست خورد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های بسکتبال رعد پدافند مشهد و صنعت مس رفسنجان امروز در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و با برتری رفسنجانی‌ها به پایان رسید.

بازیکنان آغازگر مس رفسنجان: محمد شهریان، سعید محمدی، وحید اسلامی، مانوئل مالوئو و اصغر (پیمان) کاردوست
سرمربی: امیر هاشمی

بازیکنان آغازگر رعد پدافند مشهد: عدنان دورقی، نیما فتحی، صالح مرادیان، محمد کمالوند و محمد تالاری
سرمربی: جمال صیفی

کوارتر اول
سعید محمدی ستاره این روز‌های مس رفسنجان، سبد اول را ۳ امتیازی می‌گیرد. یکی از دو پرتاب آزاد شهریان هم به بار می‌نشیند. صالح مرادیان با پرتاب پشت قوسش اختلاف را به حداقل می‌رساند، اما یک ۳ دیگر از محمدی، پرتاب منطقه‌ای مالوئو و لی‌آپ شهریان، جمال صیفی را در امتیاز ۱۱ بر ۳ وادار به درخواست وقت استراحت می‌کند. در بازگشت دو تیم فلوتر فتحی اختلاف را کمتر می‌کند. دو پرتاب آزاد موفق شهریان هم ۳ کمالوند را در پی دارد، اما اسلامی این شوت را هم جواب می‌دهد. با فول گل روی کاردوست اختلاف دورقمی می‌شود. دست شهریان هم به ۳ باز می‌شود. آینه‌چیان زیر سبد می‌جنگد تا رعد به ۱۰ برسد. اشتباه رعدی‌ها ۳ پرتاب به اسلامی می‌دهد و در ادامه دانک کاردوست پایان خوش وقت اول با نتیجه ۲۶ بر ۱۰ به سود مس است. آن سوی میدان، اما آسیب‌دیدگی عدنان بدجوری نیمکت رعد را پریشان می‌کند!

کوارتر دوم
مرادیان سبد اول را برای رعد می‌گیرد. فرم دفاعی مشهدی‌ها در این وقت بهتر به نظر می‌رسد. کمالوند در یک غافلگیری توب را می‌دزد و سبد بعد را می‌گیرد تا هاشمی وقت استراحت بخواهد در ادامه، اما رعد یک ۳ دیگر می‌زند و آینه‌چیان هم با دانکش سبد مس را می‌گیرد! سرانجام عبدالوند پس از حدود ۶ دقیقه سبد اول مس را در کوارتر دوم می‌گیرد و خالقی فر هم سبد بعدی را فرو‌می‌ریزد. بلاک مرادیان بیهوده است چرا که توپ او در قوس نزولی قرار داشت. مصطفی رضایی با تک پرتاب آزادش اختلاف را دوباره دورقمی می‌کند. دژستان از روی دست اسلامی ۳ بعدی را روانه سبد مس می‌کند، ولی شهریان هم پرتاب مشابهی دارد تا مس در این کوارتر هم دورقمی شود. شاگردان هاشمی ۳۷ بر ۲۶ برنده به رختکن می‌روند، ولی آن‌ها کوارتر دوم را ۱۶ بر ۱۱ به رعد بدون عدنان باخته‌اند!

کوارتر سوم
دو پرتاب ۳ امتیازی از اسلامی شروع مقتدرانه مس رفسنجان در نیمه دوم است. پرتاب منطقه‌ای کمالوند و کار تماشایی سجاد سلمانی هم دو سبد برای رعد دارد. کمالوند در حمله بعدی با بال فیک خود مالوئو را محو و بازی را در کوارتر سوم در ۶ مساوی می‌کند. مالوئو در فست برک با حرکتی زییا جبران می‌کند و آن‌طرف دست تالاری به سبد باز می‌شود تا دو تیم پا به پای هم پیش بروند. کاردوست زیر سبد موفق است، اما کمالوند انگار در این بازی دوباره احیا شده و ۳ او سبد مس را تسخیر می‌کند. بازهم کاردوست و بازهم امتیاز برای مس. کار تماشایی تالاری در ریباند حرکت کمالوند را تکمیل می‌کند تا دوباره اختلاف به ۱۰ کاهش یابد. سلمانی در فست برک امتیازات بعدی را می‌گیرد و مالوئو اینطرف جبران می‌کند. نیما فتحی جای عدنان را گرفته و خودش با لی‌آپی دیدنی سبد مس را فرو می‌ریزد. تالاری روی پاس دیدنی فتحی بازهم زهرش را به مس می‌ریزد و شهریان اینور جبران می‌کند. رعد کوتاه بیا نیست و سلمانی امتیاز می‌گیرد. کاردوست با شدت تمام دانکش را به سبد رعد می‌کوبد، اما دو‌پرتاب فتحی پایان خوش کوارتر سوم برای رعد است. ۵۶ بر ۴۹ به سود مس، اما کوارتر سوم ۲۳ بر ۱۹ برای رعد!

کوارتر چهارم
سید اول را مرادی‌نسب می‌گیرد. دو‌پرتاب آزاد موفق از مرادیان هم امتیازات نخست رعد است. در مقابل تک پرتاب موفق شهریان، رعد یک سبد کامل می‌گیرد. سجاد سلمانی جسورانه فول حمله می‌گیرد تا ۳ امتیازی مرادیان به سبد مس برود. اسلامی از تجربه‌اش مدد می‌گیرد و سلمانی جوان دیوانه‌وار با مسی‌ها می‌جنگد. یکی از دو پرتاب آزاد فتحی به سبد می‌غلتد و کار دیدنی مرادیان رعد را به ۳ امتیازی مس می‌رساند! ۶۳ بر ۶۰. فول گل روی مسی‌ها بازهم اختلاف ایجاد می‌کند و وقتی شهریان مس را به ۷۰ می‌رساند، صیفی وقت استراحت می‌خواهد. در بازگشت خالقی فر یک جفت پرتاب موفق دارد و فول گل روی او ۳ امتیاز دیگر به حساب مس می‌ریزد. حرکت تکتیکی کمالوند صحنه زیبایی خلق می‌کند تا پس از امتیاز او هاشمی وقت استراحت بخواهد. در بازگشت شهریان هم یک جفت سبد موفق دارد. رعد در پایان بازی با دژستان و کمالوند چند امتیاز را جبران می‌کند تا سرانجام این دیدار با برتری ۷۹ بر ۶۸ مس رفسنجان تمام شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->