نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پایان صبر سرمربی استقلال| فکری: نمی‌دانم از چه بنالم!

  • کد خبر: ۵۶۶۵۱
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۲
پایان صبر سرمربی استقلال| فکری: نمی‌دانم از چه بنالم!
سرمربی استقلال بعد از شکست خانگی مقابل سایپا از عملکرد داوران علیه استقلال انتقاد کرد. او حرف‌های عجیبی به زبان آورد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، سیمای محمود فکری بعد از شکست خانگی مقابل یکی از ضعیف ترین تیم‌های لیگ برتر، سیمای یک مربی معترض بود. مردی که می‌کوشید کاسه کوزه های شکست خانگی مقابل سایپا را سر داوران بشکند. فکری بی آنکه اشاره ای به نقص های فنی تیمش داشته باشد وخود را در این باخت مقصر بداند که نتوانست تدابیر مناسب تاکتیکی را به اجراء بگذارد از داوران انتقاد کرد و از بیان آنچه باعث شکست استقلال شد، خودداری کرد. فکری گفت:« به این  داوری‌ها و اشتباهات عادت کردیم که همیشه به ضرر ما باشد. نمی‌دانم ماجرا چیست. استقلال خیلی تنهااست و همه با کسان دیگری هستند. شاید ناراحت هستند که ما صدر جدول هستیم و تیم بوی قهرمانی می‌دهد، اما ما کارمان را ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم با تیم‌های فاصله مان را با تیم‌ها بیشتر کنیم.»

فکری بدون اشاره به مشکلات تاکتیکی استقلال به حرف‌هایش ادامه داد:«باید بگویم که بازی خیلی خوبی بود. اما خیلی حیف شد در دیداری که می‌توانستیم ببریم و برنده از زمین بیرون بیاییم، شکست خوردیم. ما تمرکز لازم را نداشتیم و سه امتیاز بازی را از دست دادیم. زمانی که گل خوردیم، بازیکنان ما به خودشان آمدند که گل را جبران کنند. با توجه به اینکه بازیکنانم تمرکز نداشتند و کمی عجله می‌کردند، نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. می‌توانستیم نتیجه و امتیاز کامل را بگیریم، اما شاید روز بد فوتبال به ما رو کرد. باید به تیم سایپا تبریک بگویم که تلاش خوبی داشتند و بازی خوبی ارائه کردند. باید به آنها تبریک بگویم. این بازی برای ما تمام شد و باید خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.»

فکری از نحوه برنامه ریزی لیگ هم به شدت انتقاد کرد. او اعتقاد دارد که برنامه ریزی‌ها به سود باشگاه پرسپولیس است. فکری گفت:« برنامه را نمی‌دانم، اما به خاطر تیم پرسپولیس بازی‌ها عقب افتاد، پرسپولیس بازی‌های خود را سر وقت و هفتگی انجام می‌دهد. از طرف دیگر ما باید هر پنج روز بازی کنیم. ما باید کارهای خودمان را انجام دهیم و در تمرین تاکتیک خودمان را دنبال کنیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم. نمی‌دانم از چه بنالیم، اما باید تلاش کنیم خودمان را در صدر جدول حفظ کنیم.» سرمربی استقلال وقتی با سوالی درباره وضعیت میلیچ نیز مواجه شد گفت:« درباره این بازیکن هیچ اطلاعی ندارم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->