آیت‌الله علم‌الهدی: ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد ۲۵۰ هزار فلسطینی رفح را ترک کرده‌اند سازمان ملل از انباشت ۲۷۰ هزار تن زباله جامد در نوار غزه خبرداد وزارت خارجه عراق به اقدام تخریبی در اصفهان واکنش نشان داد بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان‌رضوی از اینترنت فوق‌پرسرعت تا سال ۱۴۰۴ تشدید اختلافات میان وزارت خارجه آمریکا و کاخ سفید بر سر حمایت از تل‌آویو حماس حمله به مقر حشدالشعبی در جنوب عراق را محکوم کرد دموکرات‌ها در تلاش برای گرفتن رای «نه» برای بسته کمکی واشنگتن به تل‌آویو سردار فدوی: موفقیت ایران در حمله موشکی بسیار بزرگ بود تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود + جزئیات آمریکا چهار نهاد چینی و بلاروسی را به اتهام همکاری با پاکستان تحریم کرد امیرعبدالهیان: توسعه دامنه جنگ و تنش به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست وزیر خارجه ایران: نتانیاهو باید مهار شود امیرعبداللهیان: رویکردهای سیاست زده و غلط باعث بی نتیجه بودن تلاش‌ها در غزه شده است مقام سابق رژیم صهیونیستی: بازدارندگی اسرائیل فروپاشیده است حمله جنگنده‌های اسرائیلی به غرب و جنوب رفح چندین شهید و مجروح برجا گذاشت (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) انفجار مهیب در پایگاه نظامی در شمال استان بابل عراق + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسانه‌های صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیستی ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکوم کرد حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» اسرائیل + فیلم (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مناظره صادق خرازی و شریعت مداری در برنامه نگاه یک + فیلم

  • کد خبر: ۵۶۷۱۶
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
  • ۱
مناظره صادق خرازی و شریعت مداری در برنامه نگاه یک + فیلم
شب گذشته حسین شریعتمداری و صادق خرازی در برنامه نگاه یک که از شبکه یک سیما پخش شد با یکدیگر مناظره کردند و درباره مسائل مختلفی بحث کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شریعت مداری و خرازی در این مناظره پیرامون موضوعات مختلفی مثل برجام، رابطه ایران و آمریکا، تحولات داخلی و ادعاهای روزنامه کیهان گفت‌وگو کردند.

 

بخش اول مناظره:

 

حسین شریعتمداری: مردم از تورم ۵۲ درصدی، از بیکاری، تعطیلی کارخانجات، از گرانی ۳۰۰ درصدی مسکن ناراحت هستند تا دیروز ساخت پالایشگاه را کثافت‌کاری می‌دانستید بعد حالا به ساخت آن افتخار می‌کنید؟!

 

صادق خرازی: این مسائل به بنده چه ارتباطی دارد، من خودم هم به این مسائل اعتراض دارم. شما توهینی که به آیت الله سیستانی کردید موجب بهم ریختن عراق شد، شما خودت را قیم کشور می‌دانید!

 

تعداد بازدید : 4461

 

بخش دوم مناظره:

 

صادق خرازی:تیم آقای بایدن تیم مذاکره هست، آمریکای بایدن دنبال محدودسازی بساطش در خاورمیانه و انتقال به سمت چین است.

 

حسین شریعتمداری: طوری صحبت میکنن که انگار برجام زمانی که ترامپ آمد خراب شد، برجام خسارت محض بود. ما هم می‌گوییم کسانی که مذاکره کردند متدین هستند و خائن نیستند اما سرشان کلاه گذاشتند.

 

تعداد بازدید : 2658

 

بخش سوم مناظره:

 

حسین شریعتمداری: ماجرای فتنه سال 88 یک توطئه بود و این کارشان طبق یک فرمول مشخص انجام شد، تنها دو اقدام سران اصلاحات را نام ببرید که با خواسته های آمریکاو اسرائیل فرق داشته باشد؟!

 

صادق خرازی: با این توهم که هر روز بگویید فلان جا آمریکا و اسرائیل نفوذ کرده، با این تفکر کشور را به سمت نابودی می‌برید!/ممکن است در روزنامه کیهان جاسوس وجود داشته باشد؛ همان طور که مدیرکل ضد جاسوسی یکی از دستگاه های امنیتی؛ جاسوس صهیونیست ها بود.

 

تعداد بازدید : 2471

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ابوطه
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
1
1
خرازی منطقی بود و شریعتمداری مغلطه گر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->