حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سقوط نادری در استقلال| تلاش برای بازگرداندن میلیچ

  • کد خبر: ۵۶۷۳۵
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
سقوط نادری در استقلال| تلاش برای بازگرداندن میلیچ
بازی‌های ضعیف محمد نادری سبب شده هواداران استقلال به باشگاه فشار بیاورند تا دوباره اسباب حضور هرویه میلیچ فراهم شود. آیا این اتفاق رخ خواهد داد؟

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، نمایش‌های نه چندان امیدارکننده محمد نادری در جناح چپ بیش ازهرزمان دیگری‌ نگاه‌ها را متوجه هرویه میلچ کرده است.

بازیکنی که به اعتقاد بسیاری اگردرجناح چپ حضور داشت، شاهد عملکرد بهتری از استقلال بودیم. میلیچ که در لیگ بیستم زننده یک گل ۳ امتیازی نیز برای استقلال بود، اما به دلیل خلف وعده‌های باشگاه شبانه ایران را به سمت کرواسی ترک کرد و خواستارمشخص شدن وضعیت مالی خود با باشگاه استقلال شد.
 
اقدام میلیچ درشرایطی باشگاه استقلال را تحت فشارقرارداده و موج عظیمی از انتقاد‌ها را به پا کرده که هواداران این باشگاه عمیقا اعتقاد دارند اگر او دراین باشد اوضاع فنی رو به بهودی می‌گذارد و درجناح چپ شاهد بازی‌های بهتری از سوی استقلال خواهیم بود. انتظار به بازگشت میلیچ بعد از شکست خانگی مقابل سایپا نیز به نقطه اوج رسیده و حالا باشگاه استقلال چاره‌ای جز پیگیری پروژه بازگشت این بازیکن به ایران ندارد. البته مشخص نیست که محمود فکری علاقه‌ای به این بازیکن داشته باشد یا نه چراکه سرمربی استقلال بعد از جدایی میلیچ هرگز در مصاحبه‌های خود به لزوم بازگشت این بازیکن اشاره نکرده است. فکری با بیان اینکه از وضعیت این بازیکن هیچ اطلاعی ندارم کوشیده از کنار ماجرای میلیچ به راحتی عبور کند، اما وضعیت نامناسب استقلال درجناح چپ شاید سرانجام سرمربی استقلال ناچار به بازگرداندن این بازیکن کند تا شاید در جناج چپ شاهد بازی‌های بهتری باشیم.
 
ممکن است در روز‌های آتی مذاکرات با میلیچ جدی ترپیش برود چراکه برخی مدیران استقلال نیز لزوم بازگرداندن این بازیکن به جهت فنی و حتی غیرفنی را درک کرده اند، اما با توجه داشت که ترغیب میلیچ برای بازگشت به ایران منوط به پذیرش شروط این بازیکن است. میلیچ علاوه برآنکه از باشگاه خواسته مطالباتش را پرداخت کنند، خواستار تمدید قرارخود به مدت دو فصل است. شروطی که پیش از شروع فصل وقتی عبدیان، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درمقابل این بازیکن قرار گرفته همه را پذیرفت، اما نتیجه آن شد که حالا می‌بینیم میلیچ خارج از محل تمرین استقلال به تمرینات انفرادی در کشورش مشغول است و خانواده خود را هم به همان جا برده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->