رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد
سرخط خبرها

لغو محدودیت تردد شبانه در مشهد؛ ستاد کرونا هنوز تصمیمی نگرفته است

  • کد خبر: ۵۶۷۳۷
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
لغو محدودیت تردد شبانه در مشهد؛ ستاد کرونا هنوز تصمیمی نگرفته است
روز گذشته خبری مبنی بر لغو محدودیت تردد شبانه ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهرهای آبی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس راهور منتشر شد و بسیاری از مردم جویای این موضوع شدند که آیا بدون نگرانی از جریمه می‌توانند بعد از ساعت ۲۱ در خیابان‌ها تردد کنند یا نه؟

طاری بخش - جانقربان| شهرآرانیوز؛ روز گذشته خبری مبنی بر لغو محدودیت تردد شبانه ۲۱ شب تا ۴ صبح در شهرهای آبی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس راهور منتشر شد و بسیاری از مردم جویای این موضوع شدند که آیا بدون نگرانی از جریمه می‌توانند بعد از ساعت ۲۱ در خیابان‌ها تردد کنند یا نه؟

 

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار مشهد گفت: محدودیت تردد شبانه در مشهد همچنان ادامه دارد و مصوبه‌ای نیز در خصوص لغو آن ابلاغ نشده است.
سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با شهرآرا نیوز درباره شایعه لغو محدودیت تردد شبانه در مشهد اظهار کرد: محدودیت تردد شبانه در مشهد، طبق روال قبل ادامه دارد و هیچ مصوبه‌ای مبنی بر لغو این محدودیت‌ها هنوز ابلاغ نشده است و محدودیت‌های تردد به قوت خود باقی خواهد بود.

وی ادامه داد: آنچه که مهم است اینکه مردم باید هوشیار باشند و مسایل بهداشتی را رعایت کنند. اینکه شرایط مشهد آبی شده است اتفاقی نیست که بخواهیم عادی انگاری را در بین مردم ایجاد نماییم. مردم باید مسایل و پروتکل‌های بهداشتی به جد رعایت نمایند و انشالله این موضوع به کاهش بیشتر مبتلایان به کرونا کمک کند.

فرماندار مشهد در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در ستاد کرونا تصمیم گیری در باره لغو محدودیت تردد‌های شبانه گرفته شود، اظهار کرد: فعلا چیزی در این باره مطرح نشده است و ما در حوزه شهرستان مشهد نیز تصمیم گیرنده نیستیم بلکه مصوبات ستاد کرونای استان و کشور را اجرایی می‌کنیم.

هاشمی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره وجود مصوبه‌ای در ستاد ملی کرونا مبنی بر لغو محدودیت تردد شبانه در شهر‌های آبی گفت: شاید چنین مصوبه‌ای وجود داشته باشد، اما مهم این است که به صورت مکتوب به ما اعلام شود، اما در حال حاضر دراین مورد به صورت مکتوب به ما اعلا نشده است و با توجه به شرایط فعلی محدودیت تردد شبانه در مشهد ادامه خواهد داشت.

 

سرهنگ حسنعلی امامی، رئیس پلیس راهور مشهد، نیز در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره لغو محدودیت‌ها و حذف جرائم شبانه گفت: تاکنون از طریق منابع رسمی این موضوع به ما اعلام نشده است. چنانچه قرار بر حذف محدودیت تردد شبانه ۲۱ شب تا ۴ صبح باشد، باید ستاد کرونا این موضوع را به ما ابلاغ کند که تاکنون ابلاغ نکرده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در گفتگو با شهرآرانیوز درباره لغو محدودیت تردد شبانه ۲۱ شب تا ۴ صبح در خراسان رضوی و مشهد گفت: تصمیم‌گیری درباره لغو محدودیت تردد را ستاد ملی کرونا باید اعلام کند که تاکنون دراین‌باره تصمیمی گرفته نشده است.

دکتر مهدی قلیان افزود: تصمیم‌گیری دراین‌باره در ستاد کرونای استان انجام نمی‌شود و همچنان محدودیت تردد در شهر‌های استان خراسان رضوی به‌ویژه مشهد پابرجاست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->