آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
سرخط خبرها

تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی مقابل سازمان برنامه و بودجه + فیلم و تصاویر

  • کد خبر: ۵۶۸۱۹
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
  • ۱۸
تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی مقابل سازمان برنامه و بودجه + فیلم و تصاویر
به دنبال تجمع جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی امروز (دوشنبه ۶ بهمن ۹۹) در مقابل سازمان برنامه و بودجه، محمدباقر نوبخت دستور داده در‌های سازمان را باز کنند و آن‌ها را به داخل سازمان دعوت کرده و خود ایشان هم در حال حاضر در حال گفتگو با آن‌ها است.

به گزارش شهرآرانیوز، به دنبال تجمع جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی صبح امروز (۶ بهمن ماه) مقابل سازمان برنامه و بودجه، دکتر نوبخت دستورداده درهای سازمان را بازکنند و آنها را به داخل سازمان دعوت کرده و خود ایشان هم در حال حاضر در حال گفت وگو با آنها است. همسان‌سازی مستمری نیز یکی دیگر از مطالبات این گروه است.

 

بازنشستگان معترض معتقدند که مستمری بازنشستگی آنها نسبت به بازنشستگان کشوری و لشگری بسیار ناچیز است. آنها همچنین باور دارند که ۷۶ درصد از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی جزو فقرای جامعه هستند.

 

معترضان همچنین به تسعیر نرخ ارز انتقاداتی وارد کردند.

 

بازنشستگان در بیانیه خود اعلام کردند که بررسی نرخ تسعیر ارز ۱۷۵۰۰ تومانی که در دستور مجلس قرار گرفته، آثار منفی فراوانی برای آنها و خانواده‌های کارگری به همراه دارد.

 

بازنشستگان در این تجمع، شعار‌هایی از قبیل: «حقوق ما ریالی هزینه‌ها دلاری»، «تا حق خود را نگیریم آرام نمی‌نشینیم»، «امنیت، معیشت حق مسلم ماست» سرمی‌دادند.

 

علیرضا محجوب (دبیر کل خانه‌ کارگر) که در بین تجمع‌کنندگان حاضر شده بود، در سخنانی گفت: جمعی از بازنشستگان در اینجا حاضر هستند. این اجتماع برای احقاق حقوق کارگران برگزار شده است. شما جمعی از زحمتکشان جامعه هستید که دوران بازنشستگی خود را سپری می‌کنید. امنیت و معیشت حق همه است. نباید تفاوتی بین حقوق بازنسشتگان کشوری و سازمان تامین اجتماعی باشد. در کمیسیون تلفیق بودجه باید به جمعیت بازنشسته کمک کنند تا منابعی برای بازنشستگان تامین اجتماعی تامین شود.

 

خبر خوش نوبخت برای بازنشستگان تامین اجتماعی

محمدباقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) که در جمع معترضان حاضر شده بود، به آنها گفت: ابتدا به همه خواهران و برادران عزیزم خوش‌آمد می‌گویم. من شرمنده‌ی شما بازنشستگان هستم. از ابتدای سال جاری، موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام و ۳۲ هزار میلیارد برای بازنشستگان تامین اجتماعی تخصیص داده شد. اگر ۳۲ هزار میلیارد تومان را ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته تقسیم کنیم، مبلغی به دست می‌آید. این یعنی همسان‌سازی مستمری شما تا ۳۰ درصد انجام شده است.

 

او سپس گفت: ما ۳ هزار و ۹۰میلیارد تومان برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ درنظر گرفته‌ایم.

 

این سخنان نوبخت با فریاد الله اکبر و تشویق تجمع کنندگان روبرو شد.

 

معاون رییس جمهور از نمایندگان بازنشستگان تامین اجتماعی دعوت کرد تا همچون نمایندگان بازنشستگان لشگری و کشوری، جلسات هفتگی مستمری با او داشته باشند تا متناسب سازی حقوقشان را تا حصول به نتیجه دنبال کنند.

 

درهای باز سازمان برنامه و بودجه کشور به روی بازنشستگان و کارگران (دوشنبه ۶ بهمن ۹۹)

تعداد بازدید : 2522
 

حضور نوبخت در جمع بازنشستگان تامین اجتماعی معترض امروز (دوشنبه ۶ بهمن ۹۹)

تعداد بازدید : 2188

نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در جمع بازنشستگان و کارگران معترض حاضر شد

تعداد بازدید : 2078

 

درهای سازمان برنامه و بودجه به روی بازنشستگان تامین اجتماعی باز شد + فیلم و تصاویر

 

درهای سازمان برنامه و بودجه به روی بازنشستگان تامین اجتماعی باز شد + فیلم و تصاویر

 

درهای سازمان برنامه و بودجه به روی بازنشستگان تامین اجتماعی باز شد + فیلم و تصاویر

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
4
لطفا به دادبازنشستگان تامین اجتماعی برسید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
3
سلام، 32 سال در نهایت صداقت و پاکدست کارو تلاش کردم، الان روا نیست بیش از این شرمنده خانواده خصوصا عروس ها و نوه‌ها باشیم. طبق قانون حق بيمه و مالیات دادیم الان هم انتظار داریم براساس قانون و به اندازه تورم حقوق بگیریم
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
2
همش چرت پرته فقط وحده های سرخرمن
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
1
2
توروخدا نگاه فیلم کنید ی بابایی نامه میده به اقای نوبخت بعد شروع میکنه به شانه بوسیدنش ...اخه چرا خودمون خار میکنیم مارفتیم اعتراض کنیم نه تشکرودست بوسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
0
همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که کارمندرسمی دولت و مدیریت خدمات کشوری بوده اند و در سال ۹۹ بازنشسته شده اند مطابق با بازنشستگان همسطح خودشون در صندوق بازنشستگی کشوری را خواستارند چون درسال ۱۴۰۰ حدود ۲۵ درصد که فقط افزایش حقوق ۹۹ خواهدبود و بازنشستگان تامین اجتماعی به ضررشان خواهدبود و اختلاف فاحشی بین دو کارمند بازنشسته همسطح کشوری و تامین اجتماعی خواهدبود
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
2
سلام
۹۰ هزار میلیارد تخیص داده شده شما نوشتید .. سه هزار ۹۰ میلیارد تومن!! اصلاح کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
1
2
امیدوارم این وعده ها وعده سرخرمن نباشه وتاوقتی دولت نتواندجلوی گرانی روبگیره افزایش چنددرصدی حقوق هم مشکلی ازما حل نمی کند.بازهمان اش وهمان کاسه هست.
مهری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
2
اگر خدا رو می شناسید داریم میمیریم بدادمون برسید ما باز نشسته های تامین اجتماعی و مستمری بگیران چکار کنیم با ۶۵ یا۷۰ سال بالا تر کار بدید تا کار کنیم ‌تابمیریم دیگه چقدر ما گرسنگی بکشیم و خجالت جلوی خانواده هایمان بکشیم اگر خدا رو می شناسید به اون خدا قسم حقوق ما به دهم برج نمی رسه کمک کنید محض خدا
نام بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
3
امیدواریم اقای نوبخت اینبار به وعده هایش عمل کند. تا دعای خیر برای خودش بخرد.
ناشناس
Poland
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
1
1
امسال ۳۲هزار میلیارد تومان بوده سال بعد ۳هزار میلیارد اعلام کرده و همه جشن گرفته اند.!!،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
2
یا خود خدا
فاطمه موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
0
3هزار میلیارد زیاد نیست که خیلی زحمت کشیدند مگه نفری چقدر میشه؟؟؟؟
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
0
مطمعن باشید سازمان فورمول هایی از خوذش در میاره اخرش هم چیزی دست بازنشسته رو نمیگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
0
فقط وعده الکی ب اقای نویخت میفرمودید با 2200 ی ماه زندگی کن تا درد مارو بفهمی انقدر وعده سر خرم نده همسازی انجام بدن حتمان میخوان از مرداد بدن ک دیگه تشریفشون بردن باز علی میمونه حوضش چقدز ما بدیختم از دست اینا
مستمری بگیر بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
0
تازه ۶ روز حقوق دادند تمام شده برای دیابت یک دکتر رفتیم ویزیت و دارو کلی هزینه کردیم بماند برای دردهای دیگر تا آخر ماه چکار کنیم کی باید به داد ما برس چرا صدای ما رو نمی شنوید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
0
0
بیفایده است بیات ریاست کانون عالی مسبب این پایمال کردن است والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
من چندساله که بازنشسته تامین اجتماعی هستم وحقوق ماهیانه بنده دومیلیون ونهصدوچهل هزار تومان میباشد
۲۶دیماه حقوقم واریز شد و۲۸ دیماه بخاطر بیماری که داشتم لیزر شدم و ۴ میلیون و سیصد هزینه بیماریم شده وبیمه تکمیلی هم یک ریال بابت این جراحی نمیده
من امورات زندگی ام را تاآخر اسفند چطوری بگذارانم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
بازنشستگان کارگری باید بمیرند! آنها حق زندگی راحت را ندارند.گفته بودند هیچ فقیری در ایران نخواهیم داشت الان به حرف آنها رسیدم . چند نفر فقیری مانده است که آنها هم بزودی غنی می شوند!!!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->