قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهار سرسبز به بورس بازگشت | جهش ۷۷ هزار واحدی شاخص کل (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) شبکه برق ایران، روسیه و آذربایجان به‌زودی به یکدیگر متصل می‌شود خرید و فروش جت شخصی در کشور آزاد است حباب سکه در اولین روز اردیبهشت ماه چقدر است؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین باشگاه کشاورزی شهری ایران در مشهد چهارساله شد عرضه اموال منقول در نخستین مزایده ۱۴۰۳ اموال تملیکی خراسان رضوی نمایشگاه گل و گیاه، اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود افزایش ۳۲ درصدی صادرات خراسان رضوی طی سال گذشته نگاهی به وضعیت ردیف بودجه پروژه‌های آبی مشهد در سال ۱۴۰۳ | ۲۲۷ میلیارد تومان روی کاغذ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز شنبه (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) خانه در مشهد چند؟ | با کمتر از یک میلیارد تومان هم می‌توانید صاحب‌خانه شوید + جدول (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین گزارش از وضعیت بازار رهن مسکن در تهران (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجم مبنای ۳ نماد فرابورسی از فردا (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برداشته می‌شود رشد صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶ سال اخیر (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امضای استاندارد ایران جهانی شد توصیه‌های جدید جهادکشاورزی به گندمکاران علت افزایش عجیب قیمت طلا چیست؟ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه!
سرخط خبرها

۴ هزار خودرو عمومی در خراسان رضوی گازسوز شدند

  • کد خبر: ۵۶۸۴۱
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
۴ هزار خودرو عمومی در خراسان رضوی گازسوز شدند
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی خراسان رضوی از دوگانه‌سوزشدن ۴۰۰۰ خودرو عمومی خبر داد و افزود: ۱۱۰۰خودرو عمومی دیگر در نوبت دوگانه‌سوزشدن در استان قرار دارند.

طنین همتی|شهرآرانیوز، با اجرای طرح دوگازسوزکردن خودرو‌های عمومی که از خردادماه امسال براساس مصوبه شورای اقتصاد کشور و هم‌سو با مصرف بهینه سوخت در حوزه حمل‌ونقل اجرا شد، حدود ۴۰۰۰دستگاه خودرو به‌صورت کاملا رایگان دوگانه‌سوز شدند.

علی‌اصغر اصغری دراین‌باره اظهار کرد: از ابتدای خردادماه امسال که ثبت‌نام‌ها آغاز شده است، شرکت فراورده‌های نفتی هم برای تأمین مخزن، قراردادهایی با ۶پیمانکار منعقد کرده است تا برای تجهیز خودروهای دوگانه‌سوز اقدام کنند. اکنون ۱۴کارگاه مجاز در استان فعالیت می‌کنند که ۶کارگاه از این تعداد در مشهد فعال‌اند.

مدیرکل شرکت فراورده‌های نفتی خراسان رضوی در ادامه یادآور شد: دارندگان خودرو‌های عمومی برای استفاده از تسهیلات این طرح با مراجعه به سامانه سدف به‌نشانی GCR.NIOPDC.IR برای ثبت درخواست و نوبت‌گیری برای دوگازسوزکردن خودرو‌های خود اقدام کنند.

به‌گفته اصغری در دوگانه‌سوزکردن خودرو اعلام کردیم که اولویت با خودروهایی است که هرچه زودتر برای ثبت‌نام اقدام کنند به‌ویژه وانت‌بارها که تعداد زیادی هستند و آمار دقیقی هم از تعداد آن‌ها در استان نداریم. استفاده از این سوخت پاک نیازمند فرهنگ‌سازی است تا مالکان خودروها به این سمت حرکت کنند.

وی یاد‌آور شد: طبق مصوبه شورای اقتصاد شرکت‌های فراورده‌های نفتی مقرر شد یک‌میلیون و ‌۳۴۶هزار خودرو دوگانه‌سوز شود. در مرحله اول قرار شد خودروهای عمومی شامل تاکسی‌ها و وانت‌بارها به این سایت مراجعه و اطلاعاتشان را سامانه ثبت کنند و کارگاه مدنظرشان برای دوگانه‌سوزکردن خودرو را انتخاب کنند. اگر ثبت‌نام‌ خودروهای عمومی انجام شود، به‌صورت رایگان دوگانه‌سوزشدن آن‌ها ادامه خواهد داشت.

به‌گفته وی خودروهایی که به‌صورت کارگاهی و گاهی غیرمجاز در کارگاه‌های بدون مجوز دوگانه‌سوز شدند، در اصل زیرمجموعه شرکت فراورده‌های نفتی نیستند، اما می‌توانند به این کارگاه‌ها معرفی شوند تا مخازنشان بررسی شود. در ادامه اگر مشکلی نداشته باشند، کارت سلامت برای این خودروها صادر می‌شود.

وی درباره هوشمندسازی جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی اظهار کرد: شرکت فراورده‌های نفتی در کشور، همه تلاشش را می‌کند که هرچه سریع‌تر جایگاه‌ها به این سمت حرکت کنند که هزینه هوشمندسازی را شرکت فراورده‌های نفتی پرداخت کند تا هم بحث ایمنی در آن‌ها دیده شود و هم اینکه خودروهایی که معاینه فنی ندارند، در جایگاه‌ها شناسایی شوند و از سوخت‌رسانی به آن‌ها جلوگیری شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->