نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

گرگان سخت از آویژه گذشت | دیداری تماشایی و جذاب از مشهدی‌ها

  • کد خبر: ۵۶۸۶۷
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
گرگان سخت از آویژه گذشت | دیداری تماشایی و جذاب از مشهدی‌ها
تیم بسکتبال گرگان در دیداری تماشایی با نتیجه ۸۶ بر ۷۹ از سد تیم آویژه صنعت پارسای مشهد گذشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و آویژه صنعت مشهد در تالار بسکتبال آزادی تهران آغاز و در نهایت به نفع شهرداری گرگان به پایان رسید..
بازیکنان آغازگر شهرداری گرگان: محمد سینا واحدی، نوید رضائی‌فر، محمد جمشیدی، مایک رستم‌پور و کیوان ریاعی
سرمربی: مهران شاهین‌طبع

بازیکنان آغازگر آویژه صنعت: مبین شیخی، ایمان زندی، الکساندر پونیاویچ، صالح فروتن و نیکولا ماراویچ
سرمربی: سرجان ایوانوویچ

کوارتر اول
پس از چند بار دست به دست شدن توپ، پونیاویچ سبد اول را می‌گیرد و وقتی حملات گرگانی‌ها بی‌ثمر می‌ماند، صالح فروتن ۳ امتیازی اول بازی را می‌زند. پس از صالح نوبت ماراویچ است تا سبد گرگان را فرو بریزد. سرانجام مایک سبد اول شهرداری را می‌گیرد، اما دانک فروتن روی پاس مبین و لی‌آپ ایمان زندی، شاهین‌طبع را در امتیاز ۱۱ بر ۲ مجبور به گرفتن تایم اوت می‌کند. در بازگشت دو تیم پرتاب دقیق جمشیدی به سبد آویژه می‌رود، اما مبین شیخی جواب او را می‌دهد. شاهین‌طبع دست به تغییر ترکیب خود می‌زند پ یاسین کلاسنگیانی، علیار نجفی و روزبه ارغوان به اتفاق اشکان جعفری وارد زمین می‌شوند. اشکان پشت خط پرتاب آزاد، دو پنالتی موفق می‌زند، ولی ایمان زندی است که با پرتاب پیرامونی‌اش اختلاف را دورقمی می‌کند! مایک یک جفت پرتاب آزاد موفق دارد و جعفری و علیار دو بار پیاپی توپ‌های مبین و فروتن را می‌ربایند تا گرگان به ۱۲ برسد و سرجان وقت استراحت بگیرد. در بازگشت دو تیم فروتن امتیاز هفتم خود را هم می‌گیرد و بعد از تک پرتاب آزاد موفق مایک، او با ۳ امتیازی‌اش خود را دورقمی می‌کند. روزبه جواب این ۳ را می‌دهد و زندی هم روی پاس دیدنی صادقی به راحنی سبد بعد را می‌گیرد. دو امتیاز پایانی وقت اول سهم اشکان جعفری و شهرداری است تا نتیجه ۲۶ بر ۲۰ به سود آویژه شود.

کوارتر دوم
پونیاویچ با توپ‌ربایی دیدنی‌اش و با دانک محکم سبد گرگان را فرو می‌ریزد. نوید رضائی‌فر هم سرانجام دستش با دو امتیاز به سبد باز می‌شود. حرکت تماشایی سینا واحدی اختلاف را کم می‌کند، اما آنطرف مشهد با ماراویچ به ۳۰ می‌رسد. خطای غیرورزشی مایک روی پونیاویچ با دو پرتاب موفق او همراه است، اما آویژه از مالکیت طرفی نمی‌بندد تا مایک با ۳ امتیازی اش جبران مافات کند، ولی افخمی این پرتاب را با اوپن شات جواب می‌دهد.. کیوان پشت خط پرتاب پنالتی دو امتیاز می‌گیرد، ولی ۳ امتیازی بعدی زندی در راه است تا اختلاف به ۹ برسد. جمشیدی بی‌درنگ تلافی می‌کند. خود او در حمله بعد دوباره اختلاف را به ۴ کاهش می‌دهد، اما آویژه با زندی به ۴۰ می‌رسد. نوید رضائی‌فر بازیکنی نیست که پنالتی هدر دهد و لحظاتی بعد سینا واحدی گرگان را به دو امتیازی حریف می‌رساند. ۴۰ بر ۳۸ و وقت استراحت سرجان. در بازگشت مبین شیخی از تیم سابقش سبد می‌گیرد. جمشیدی بازهم زهرش را می‌ریزد و یکی از دو‌پرتاب آزاد کیوان کافی است

کوارتر سوم
پونیاویچ سبد اول نیمه دوم را می‌گیرد و جمشیدی با حرکتی زیبا جواب می. دهد. سبد‌های بعدی دو تیم به ترتیب سهم ماراویچ و رضائی‌فر است. ماراویچ خودش با فول گل حمله بعد را ۳ امتیازی می‌کند. خطای غیرورزشی روی مبین و مایک تکنیکال دوم را می‌گیرد و دیسکالیفه می‌شود. روزبه از مشهد فول گل می‌گیرد. پرتاب ارغوان گل می‌شود و بازی در ۵۱ به تساوی می‌رسد. شوت مکث زندی بازهم آویژه را پیش می‌اندازد، ولی سینا واحدی توپ را به راحتی در سبد حریف جا می‌دهد. زندی ۳ بعدی‌اش را به زیبایی هرچه تمام‌تر می‌زند. او این کار در حمله بعد هم تکرار می‌کند تا به ۲۰ برسد! زندی جوانی‌اش را انگار دوباره پیدا کرده! بوستانیان با قد بلندش سبد می‌گیرد و نوید زیرکانه توپ مشهدی‌ها را می‌دزد تا اختلاف را به دو کاهش دهد. نصیری بازهم اختلاف می‌اندازد و جمشیدی پشت خط پرتاب آزاد دو امتیاز می‌گیرد. یک پرتاب آزاد دیگر از جمشیدی و دو‌پرتاب آزاد موفق ماراویچ پایان بخش این وقت است. ۶۴ بر ۶۲ برای آویژه.

کوارتر چهارم
نوید رضائی فر با ۳ امتیازی اش همین ابتدا برتری را به گرگان می‌دهد، اما ایمان زندی ۳ بعدی را می‌زند! گرگان بازی را در ۶۷ به تساوی می‌کشد. زندی هنگام پرتاب پیرامونی بعدی‌اش از گرگانی‌ها خطا می‌گیرد و یا ۳ پرتاب آویژه را به ۷۰ می‌رساند. سبد بعدی را پونیاویچ امی‌گیرد و واحدی بازهم اختلاف را به یک شوت می‌رساند تا بوستانیان با فول گل و پرتاب موفقش برتری را از مشهد بگیرد و علیار هم اختلاف را بیشتر کند. ماراویچ در حمله گرگان ۵ خطایی می‌شود. بوستانیان امتیاز بعد را می‌گیرد. فول گل جمشیدی گزگان را به ۸۰ می‌رساند و امتیاز بعدی او آب سردی بر پیکر آویژه است. دو پرتاب آزاد فروتن گل می‌شود، اما بوستانیان با پرتابش تیر خلاص را می‌زند و آویژه هرچه می‌کوشد نمی‌تواند به بازی برگردد و شهرداری در دیداری سخت ۸۶ بر ۷۹ فاتح میدان شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->