نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

هفته خوب پارسا در لیگ برتر بسکتبال با وجود شکست مقابل گرگان

  • کد خبر: ۵۶۹۰۹
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
هفته خوب پارسا در لیگ برتر بسکتبال با وجود شکست مقابل گرگان
تیم بسکتبال آویژه‌صنعت‌پارسای مشهد در چهارچوب هفته‌های یازدهم و دوازدهم لیگ برتر بسکتبال، در ۲ روز گذشته به مصاف خانه بسکتبال خوزستان و شهرداری گرگان رفت و در پایان یک پیروزی و یک شکست به دست آورد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم بسکتبال آویژه‌صنعت‌پارسای مشهد در چهارچوب هفته‌های یازدهم و دوازدهم لیگ برتر بسکتبال، در ۲ روز گذشته به مصاف خانه بسکتبال خوزستان و شهرداری گرگان رفت و در پایان یک پیروزی و یک شکست به دست آورد. شاگردان سرجان ایوانوویچ درحالی خانه بسکتبال خوزستان را ۸۵ بر ۶۷ شکست دادند که در دومین بازی هفته خود مقابل شهرداری گرگان صدرنشین و مدافع عنوان قهرمانی، تن به شکست ۸۶ بر ۷۹ دادند.

برد تکراری

نماینده مشهد در نخستین بازی هفته‌های یازدهم و دوازدهم خود در لیگ برتر بسکتبال، درحالی ۸۵ بر ۶۷ به پیروزی رسید که در بازی رفت هم موفق شده بود خانه بسکتبال خوزستان را با نتیجه ۸۹ بر ۵۰ از پیش رو بردارد و یک برد تکراری به دست بیاورد. دویل از خانه بسکتبال خوزستان در این بازی با ۲۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان و صالح فروتن با ۲۰ امتیاز، بهترین بازیکن آویژه بود.

شکست حسرت‌بار

شاگردان سرجان ایوانوویچ در بازی دوم دیروز مقابل شهرداری گرگان نمایش نزدیک و درخشانی داشتند. آویژه‌ای‌ها که بازی را درخشان آغاز کردند و در کوارتر اول توانستند ۲۶ بر ۲۰ بر تیم پرمهره شهرداری گرگان غلبه کنند، در ادامه بازی روحیه گرفتند و توانستند حتی تا پایان کوارتر سوم برنده بازی باشند. اما در کوارتر چهارم، این شهرداری گرگان بود که با اتکا به نمایش خوب جمشیدی، ملی‌پوش خود، توانست ورق را در ثانیه‌های پایانی برگرداند تا درنهایت این شهرداری گرگان باشد که پیروز میدان شود. ایمان زندی، بازیکن آویژه، با ۲۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن میدان شد و جمشیدی هم با ۲۳ امتیاز، بهترین بازیکن شهرداری گرگان بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->