اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تنبیه بدنی دانش آموز قزوینی توسط معلم خشن + تصاویر دردناک

  • کد خبر: ۵۶۹۳۲
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
تنبیه بدنی دانش آموز قزوینی توسط معلم خشن + تصاویر دردناک
یکی از معلمان روستای ماهین واقع در دهستان چوقور قزوین که اقدام به تنبیه بدنی شدید یکی از دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی کرده بود به هیأت تخلفات معرفی شد.
به گزارش شهرآرانیوز، این پسر ۹ ساله دانش‌آموز پایه سوم یکی از مدارس بخش طارم سفلی دهستان چوقور، روستای ماهین است که از سوی معلمش مورد ضرب و شتم و تنبیه شدید بدنی قرار گرفته و آثار کبودی روی بازو و پاهایش به چشم می‌خورد.

با اعتراض خانواده این دانش‌آموز مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین، در حاشیه نشست اعضای کارگروه ایمنی و بهداشت محیط و حفاظت محیط‌زیست کشور در جمع خبرنگاران ضمن عذرخواهی در این باره گفت: یکی از معلمان مدرسه روستای ماهین که یک ماه پیش بازدیدی از این مدرسه داشتیم، اقدام به تنبیه بدنی یکی از دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی کرده است.
 
 
تنبیه بدنی دانش آموز قزوینی توسط معلم خشن + تصاویر دردناک

حسنعلی اصغری در ادامه گفت: ادعای معلم این است که به دلیل کم کاری دانش‌آموز، تنبیه بدنی کوچکی انجام شده است، اما این تنبیه موجب کبودی و صدمه روی بازو و پای این دانش‌آموز شد که به محض اطلاع ضمن اظهار تأسف؛ رئیس آموزش و پرورش طارم سفلی را به همراه تیمی مأمور کردیم که در منزل دانش‌آموز حاضر شوند. این تیم ضمن دلجویی و عذرخواهی از دانش‌آموز و خانواده‌اش، رضایت آن‌ها را جلب کرده‌اند، اما دلیل بر این نیست که اقدام معلم توجیه شود چه بسا تصمیم گرفته شود که این معلم فعلاً در انتظار خدمت باشد.
 
 
تنبیه بدنی دانش آموز قزوینی توسط معلم خشن + تصاویر دردناک
 

اصغری با تصریح بر اینکه این معلم به هیأت تخلفات استان معرفی شده است، اذعان کرد: بی‌تردید هیأت تخلفات تصمیم مناسبی خواهند گرفت، اگرچه تأکید این معلم به جهت کم‌کاری دانش‌آموز در دروس بوده و مدعی شده که ضایعه‌ای که روی بدن دانش‌آموز ایجاد شده به خاطر حساسیت پوستی رخ داده است.
 
 
تنبیه بدنی دانش آموز قزوینی توسط معلم خشن + تصاویر دردناک
 

وی عنوان کرد: ما بسیار متأثر هستیم که همکار ما با اصول و مبانی تعلیم و تربیت آنقدر آشنا نیست که بداند تنبیه بدنی یا هر تنبیه دیگری در این قالب، در نظام آموزش و پرورش ما هیچ جایگاهی ندارد بنابراین امیدواریم که در آینده شاهد رفتار‌های مشابه در آموزش و پرورش استان و کشور نباشیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه این مدرسه دو دانش‌آموز دارد، ابراز کرد: نظارت آموزش و پرورش در این موارد نگاه حداکثری است چراکه بلافاصله بعد از اطلاع از این موضوع ضمن تماس تلفنی، تیمی را برای بررسی موضوع به منطقه فرستادیم و همچنین تیمی متشکل از معاونت ابتدایی، معاونت ارزیابی عملکرد و حراست در اداره کل تشکیل دادیم تا موضوع به صورت جدی پیگیری شود.

وی بیان کرد: مهمترین موضوع این است که برخی از معلمان ما از مسیر مناسبی جذب نمی‌شوند. معلمان ما باید از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشکده فنی شهید رجایی جذب شوند، اما گاهی کسانی که آموزش لازم را برای کار معلمی ندارند جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
 
منبع: رکنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->