نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

جمشیدی: آویژه تیم خیلی شایسته و خوبی دارد | با شماره ۱۳ بزرگ شدم

  • کد خبر: ۵۶۹۸۰
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
جمشیدی: آویژه تیم خیلی شایسته و خوبی دارد | با شماره ۱۳ بزرگ شدم
محمد جمشیدی معتقد است شماره ۱۳ نه‌تنها برای او نحس نبوده، بلکه خوش‌شانسی هم برایش به همراه داشته است.
گروه ورزش/شهرآ رانیوز، محمد جمشیدی، کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان، که در دیدار برابر آویژه صنعت پارسا مشهد به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شد درباره این دیدار گفت: مشهد خیلی تیم شایسته و خوبی است. من با کادر فنی این تیم هم که صحبت کردم متوجه شدم امسال کمی بدشانسی آوردند. در این بازی هم خیلی خیلی ما را اذیت کردند و دیدید تا ثانیه‌های آخر مشخص نبود که کدام تیم برنده می‌شود. به بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم دو سال است تیم خوبی راهی لیگ کرده‌اند.
او در ادامه گفت: ما هم اول بازی تمرکز نداشتیم نه خوب دفاع کردیم و نه خوب حمله کردیم و همین باعث شد اختلافی به نفع مشهد به وجود بیاید و آن‌ها هم از فرصت استفاده کردند و سوار بر بازی شدند.بعد هم برای ما بازی سخت شد، چون به نظرم وقتی یک تیم نبض بازی را به دست می‌گیرد سخت می‌توان کنترل شان کرد، اما خداراشکر با خوش شانسی در آخر بازی را به نفع خود کردیم.
جمشیدی درباره تاثیر غیبت پری پتی بر تیم گرگان نیز گفت: ما بازیکنان جوان خوبی داریم، سینا واحدی و اشکان عالی بازی کردند. بازیکنان ما شایسته هستند و بدون پتی هم در این چند بازی مهم خوب بازی کردند البته این را هم باید بگویم پتی جزو معدود بازیکنان خارجی است که معنی هم تیمی را درک می‌کند و گروهی بازی می‌کند. پتی یک هم تیمی بی نظیر است.
او درباره پوشیدن پیراهن شماره ۱۳ نیز گفت: من، چون ۲ برادر بزرگ‌تر از خودم دارم که آن‌ها قبل از من بسکتبال بازی می‌کردند و الگوی من بودند، شماره شان هم ۱۳ بود برای همین منم این شماره را انتخاب کردم. یک جورایی با شماره ۱۳ بزرگ شدم. اصلا هم به نحسی شماره ۱۳ اعتقاد ندارم و بلکه نظرم مخالف این است و خیلی هم خوش شانسی می‌آورد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->