ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار هولناک مسجد موسی بن جعفر تبریز + ویدئو افزایش مبلغ وام خرید و ودیعه مسکن نخبگان ویدئو | خفگی چوپان همراه با ۱۰۰ رأس گوسفندش در تریلی (۸ فروردین ۱۴۰۳) تعیین تکلیف معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا
سرخط خبرها

دستگیری زورگیر کم‌سن‌و‌سال در خیابان‌های مشهد

  • کد خبر: ۵۷۰۳۴
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
دستگیری زورگیر کم‌سن‌و‌سال در خیابان‌های مشهد
نوزده‌ساله است‌، سنی که تقریبا تمام جوانان از همین سال‌ها خط‌و‌ربط زندگی‌شان را مشخص می‌کنند و نشان می‌دهند که قرار است آینده چه‌کاره شوند. او به اتهام زورگیری‌های سریالی در مشهد دستگیر شده است تا نشان دهد چه آینده سیاهی برای خود رقم زده است.
محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ نوزده‌ساله است‌_ سنی که تقریبا تمام جوانان از همین سال‌ها خط و ربط زندگی‌شان را مشخص می‌کنند و نشان می‌دهند که قرار است آینده چه‌کاره شوند. _ او به اتهام زورگیری‌های سریالی در مشهد دستگیر شده تا نشان دهد چه آینده سیاهی برای خود رقم زده است.

با گزارش‌های پی‌درپی شهروندان مبنی بر زورگیری و سرقت به عنف از آن‌ها در محدوده خیابان‌های عبدالمطلب، نکا، حرعاملی و میدان شهدا، تعداد این شکایت‌ها در اندک زمانی دو رقمی شد، موضوع حساسی که منجر به صدور دستور تخصصی از سوی فرمانده انتظامی مشهد می‌شود.
با ورود مستقیم سرهنگ عباس صارمی ساداتی به پرونده، گروهی از مأموران تجسس کلانتری شهید هاشمی‌نژاد تا به صورت ضربتی گره از این پرونده‌ها بگشایند.


آغاز تجسس‌های میدانی

مأموران کلانتری سیزدهم مشهد، پیگیری‌های سریع این پرونده را آغاز می‌کنند و با توجه به اظهارات شاکیان مشخص می‌شود، این افراد اسیر فردی موتورسوار شده‌اند که با سوءاستفاده از مکان‌های خلوت و تاریک سوار بر موتورسیکلت به شهروندان نزدیک شده و با تهدید قمه از آن‌ها زورگیری کرده است.
اطلاعات شاکیان به کمک مأموران آمد و آن‌ها اقدامات خود را درباره شناسایی این فرد موتورسوار آغاز کردند.


گرفتار در کمین مأموران

تیم‌های تجسس کلانتری شهید هاشمی‌نژاد در ادامه اقدام به گشت‌زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی این کلانتری کردند و با توجه به مشخصات ارائه شده از سوی مال‌باختگان، موتورسوار‌های مشکوک را تحت نظر قرار می‌دادند.
یکی از تیم‌های این کلانتری در هنگام گشت‌زنی به موتورسواری مشکوک شدند و او را به صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار دادند.

دقایقی از آغاز این عملیات نگذشته بود که ناگهان فرد موتورسوار با قمه‌ای در دست راه عبور را بر روی یک زن جوان به قصد زورگیری و سرقت سد کرد.
افسران پلیس بلافاصله وارد عمل شدند و پیش از وقوع هر حادثه ناگواری برای این شهروند، به تعقیب مرد موتورسوار پرداختند.


تعقیب و گریز در خیابان‌های شهر

موتورسوار که متوجه حضور مأموران شد بلافاصله اقدام به فرار کرد، مأموران که احتمال می‌دادند این فرد بتواند با استفاده از کوچه‌پس‌کوچه‌ها متواری شود، در هماهنگی انجام شده طرح مهار را در مسیر پیش روی متهم اجرا کردند و توانستند این فرد نوزده‌ساله را دستگیر کنند.

با انتقال متهم به کلانتری و بازرسی بدنی از این فرد، یک قبضه قمه و ۲ گوشی تلفن همراه سرقتی از او کشف و ضبط شد.
متهم در بازجویی‌های تخصصی به زورگیری با قمه در خیابان‌های شهر اعتراف کرد و مشخص شد که او در برخی مواقع نیز اقدام به گوشی‌قاپی می‌کرده است. براساس اعترافات این متهم ۲ تلفن همراه کشف شده را نیز چند ساعت قبل از دستگیری سرقت بوده‌است.

در ادامه با توجه به ادله موجود متهم به ۱۴فقره سرقت اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی مشهد از شهروندانی که در محله‌های یاد شده در گزارش مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته‌اند، خواست تا برای شکایت به کلانتری شهید هاشمی‌نژاد مراجعه کنند.
سرهنگ صارمی ساداتی افزود: از شهروندان می‌خواهیم تا با توجه به توصیه‌های ایمنی، هنگام استفاده از تلفن همراه در معابر عمومی دقت بیشتری به اطراف خود داشته باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->