پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

درگیری عجیب زلاتان و لوکاکو در دربی میلان+ ویدئو

  • کد خبر: ۵۷۰۴۳
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
درگیری عجیب زلاتان و لوکاکو در دربی میلان+ ویدئو
دو بازیکن نامدار و گلزن آث‌میلان و اینترمیلان در رقابت شب گذشته دو تیم در چارچوب جام حذفی ایتالیا حسابی از خجالت یکدیگر درآمدند و به انواع و اقسام توهین‌ها علیه هم روی آوردند.

به گزارش شهرآرانیوز، اینتر سه‌شنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا ۲ بر یک میلان را شکست داد و به نیمه‌نهایی صعود کرد. با این حال داربی میلان تحت تأثیر درگیری زلاتان ایبراهیموویچ و روملو لوکاکو قرار گرفت و این اتفاق زشت سوژه رسانه‌های جهان شد.

پیش از پایان نیمه اول دو مهاجم میلان و اینتر ناگهان با هم درگیر شدند و در حالی که پیشانی‌های‌شان را به هم زدند جملات تندی را بر زبان آوردند و به هم توهین کردند. با وجود این که بازیکنان دیگر این دو ستاره را از هم دور کردند، اما همچنان زلاتان و لوکاکو در حال توهین کردن به هم بودند.

در نبود تماشاگران این جملات زشت به راحتی شنیده می‌شد و به نوشته گاتزتا دلو اسپورت ایبراهیموویچ و مهاجم بلژیکی به همسر، مادر و مذهب توهین کردند و همدیگر را تهدید کردند. حتی زمانی که داور دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد موجب نشد سکوت کنند. خشم لوکاکو از توهین‌های زلاتان حتی پس از سوت پایان نیمه نخست هم ادامه داشت و در نهایت هر دو به رختکن تیم‌های‌شان رفتند.

در دقایق نخست نیمه دوم ایبراهیموویچ به دلیل خطا روی بازیکن اینتر کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. این اخراج موجب شد اینتر گل زلاتان را جبران کند و سپس اریکسن گل پیروزی و صعود را به ثمر برساند.

ایبرا و لوکاکو در حالی چهره زشتی در داربی دلا مادونینا از خود بر جای گذاشتند که در ۱۸-۲۰۱۷ در منچستریونایتد هم تیمی بودند.

ویدئوی فحاشی و دعوای لوکاکو و زلاتان ابراهیموویچ

تعداد بازدید : 2151
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->