نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

فکری: این گروه برای استقلال مرگ نیست

  • کد خبر: ۵۷۰۹۳
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
فکری: این گروه برای استقلال مرگ نیست
محمود فکری اعتقاد دارد اسم گروه استقلال مرگ نیست و تیمش باید از این مرحله به مرحله بعد صعود کند. فکری انتظارات بزرگی از تیمش دارد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، محمود فکری اعتقادی به این تعبیر ندارد که تیمش در گروه مرگ قرار گرفته. او می‌گوید:«گروه مرگ؟ در واقع استقلال تیمی است که باید به فکر بعد از این گروه و مرحله باشد. این واقعیتی است که همه از آن آگاه هستیم و می‌دانیم باید به مراحل بالاتر از این گروه فکر کنیم. تیم‌های قدرتمند و خوبی در گروه ما قرار گرفتند و فکر می‌کنم باید در مراحل بالاتر به چنین تیم‌هایی برخورد می‌کردیم اما به هر حال قرعه کشی صورت گرفته و ان‌شاءالله تا زمان برگزاری مسابقات خود را آماده خواهیم کرد و به امید خدا از این گروه صعود خواهیم کرد.»

فکری که مدعی صعود شده در ادامه حرف‌هایش گفت:« مطمئنا استقلال باید تقویت شود. هم برای لیگ و هم برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم باید تقویت شود و امیدوارم بازیکنان مدنظر ما در چند پستی که برنامه ریزی کرده‌ایم، جذب شوند. ما چند جای خالی داریم که از همان جای خالی برای تقویت تیم استفاده می‌کنیم.»

فکری جدایی بازیکنان را هم تکذیب کرد:« در حال حاضر کسی از ما جدا نمی‌شود و ما به همه بازیکنانمان نیاز داریم. گروه استقلال گروه سختی است و همان طور که گفتم چند جای خالی در لیست ما وجود دارد که آن جای خالی را پر خواهیم کرد.»

فکری درباره بازی با نفت مسجد سلیمان هم گفت:« با توجه به مسیری که از اهواز تا مسجدسلیمان داریم، تصمیم گرفتیم تیم را یک روز زودتر اعزام کنیم چون اگر می‌خواستیم فردا راهی اهواز شویم به یک سری از کارهایمان نمی‌رسیدیم و کار سخت می‌شد. امیدوارم بازی خوبی مقابل نفت مسجدسلیمان داشته باشیم چون می‌دانیم آنها تیمی سخت کوش هستند که بازی کردن مقابلشان کار دشواری است، اما سعی می‌کنیم با ارائه عملکرد خوب به 3 امتیاز این بازی دست پیدا کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->