با گلکسی A02 گوشی ارزان قیمت سامسونگ آشنا شوید

  • کد خبر: ۵۷۱۰۰
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
با گلکسی A02 گوشی ارزان قیمت سامسونگ آشنا شوید
به‌تازگی سامسونگ گوشی پایین‌رده‌ی گلکسی A02 را با قیمت مناسب و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نوامبر گذشته سامسونگ یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرد. این دستگاه گلکسی A02s بود که با قیمت ۱۵۹ یورو به فروش می‌رسید. امروز یک دستگاه دیگر توسط این شرکت معرفی شد که دارای قیمتی پایین‌تر از مدل ارزان‌قیمت قبلی است. این گوشی گلکسی A02 است که با قیمت ۲۹۹۹ بات (۱۰۰ دلار) در تایلند معرفی شد.

 

به غیر از دوربین و پردازنده‌، تقریبا همه‌ی مشخصات این دستگاه با گلکسی A02s یکسان است. در پشت این گوشی هوشمند سامسونگ یک دوربین کمتر دیده می‌شود و این دستگاه از تراشه‌ی MT6739W مدیاتک استفاده می‌کند. یک نمایشگر LCD HD پلاس ۶٫۵ اینچی در جلوی آن تعبیه شده است و یک ناچ قطره‌ای دارد که وظیفه‌ی میزبانی دوربین سلفی ۵ مگاپیگسلی بر عهده آن است. روی قاب پشتی بدنه پلاستیکی گلکسی A02 دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دیده می‌شود که یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کند.

 

گلکسی A02 سامسونگ از اندروید ۱۰ به همراه OneUI 2 استفاده می‌کند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای این دستگاه تعبیه شده است که از طریق میکرو یو‌اس‌بی و با سرعت ۷٫۷۵ وات شارژ می‌شود. این گوشی هوشمند از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و یک جک هدفون برای اتصال به هندزفری یا اسپیکر برای آن در نظر گرفته شده است.

 

هنوز اطلاعاتی درباره‌ی جزئیات دسترسی این دستگاه منتشر نشده است؛ اما انتظار داریم در ماه‌های آتی این دستگاه به بیشتر بازارهای مناطق مختلف جهان ارسال شود.

 

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->