برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

بررسی شکست تلخ شهرخودرو مقابل فولاد| ۲۵ دقیقه آشفتگی

  • کد خبر: ۵۸۶۳۹
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
بررسی شکست تلخ شهرخودرو مقابل فولاد| ۲۵ دقیقه آشفتگی
شروع بد شهرخودرو در بازی با فولاد اهواز، هفتمین باخت فصل را به تیم مشهدی تحمیل کرد.
مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور دیروز آغاز شد و تیم فوتبال شهرخودرو در‌حالی برابر فولاد در اهواز تن به شکست داد که با این باخت، پایانی تلخ در نیم‌فصل اول داشت. شاگردان سیدمهدی رحمتی برابر فولاد جواد نکونام نمایشی جنگجویانه داشتند؛ اما برای کسب امتیاز از جهنم اهواز به شروعی بهتر نیاز داشتند. عنابی‌ها با این باخت، هفتمین شکست فصل را تجربه کردند و در پایان ۱۵ بازی نیم‌فصل اول با ۱۸‌امتیاز، بدون احتساب بازی امروز سایپا و تراکتور فعلا در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند و در صورت امتیاز‌گرفتن نارنجی‌پوشان خودروساز برابر پُرشور‌ها در جدول یک پله دیگر سقوط می‌کنند و نیم‌فصل را با جایگاه نازل سیزدهمی به پایان خواهند برد.

تاوان ۲۵‌دقیقه سرگشتگی

مشهدی‌ها نمایش بدی مقابل فولاد نداشتند. شاگردان رحمتی با بضاعتی که در این تیم وجود دارد و با توجه به بحران مدیریتی که این‌روز‌ها دامن آن‌ها را گرفته است، مقابل فولاد جنگجویانه و محکم ظاهر شدند. با‌این‌همه شروع طوفانی فولادی‌ها در همان ۲۵ دقیقه اول عرصه را بر شهرخودرویی‌ها تنگ کرد. زبیر نیک‌نفس و ساسان انصاری به‌ترتیب در دقایق‌۱۶‌و‌۲۵ توپ‌هایی را وارد دروازه فراهانی کردند که بیش از هر چیز متأثر از آشفتگی ساختار دفاعی تیم رحمتی بود. شهرخودرو در ۲۵‌دقیقه ابتدایی دیدار روز گذشته در اندازه‌های یک تیم محلی ظاهر شد و اگر جسارت و شجاعت بیشتری در بین شاگردان جواد نکونام بود، شاید فولاد می‌توانست در همان نیمه اول نتیجه‌ای سنگین را رقم بزند.
 
با‌این‌همه رفته‌رفته عنابی‌ها بر توپ‌و‌میدان سوار شدند و در نیمه دوم هم بر‌خلاف انتظار فشار زیادی روی خط هافبک فولاد آوردند. بازی پُرفشار شهرخودرویی‌ها حتی در یک صحنه در دقیقه‌۵۶ چیزی نمانده بود مثمرثمر واقع شود و ضربه امیرحسین کریمی با بدشانسی محض به تیرک دروازه فروزان برخورد کرد؛ توپی که اگر به گل می‌نشست، شاید جریان بازی عوض می‌شد. با‌این‌همه شاگردان رحمتی در دیدار دیروز تاوان سرگشتگی و آشفتگی در ۲۵‌دقیقه ابتدایی بازی را پس دادند.

غیبت عجیب قاسمی‌نژاد!

ستاره بی‌چون‌و‌چرای شهرخودرو که طی یکی‌دو فصل اخیر هواخواهان زیادی پیدا کرده است، در دیدار دیروز نیمکت‌نشین بود. امین قاسمی‌‎نژاد که هفته گذشته زمزمه‌های توافق نهایی‌اش با باشگاه استقلال در پایان نیم‌فصل مطرح شده بود، مقابل فولاد به طرز معناداری نیمکت‌نشین بود؛ البته گفته می‌شد قاسمی‌نژاد مصدومیتی جزئی داشته، اما علامت‌سؤال بزرگ این است که اگر قاسمی‌نژاد مصدوم بوده، چرا رحمتی او را در لیست قرار داده است؟ به نظر می‌رسد استقلالی‌ها با بند آزادسازی شش‌میلیاردی قاسمی‌نژاد برای پرداخت رضایت‌نامه موافقت کردند و عدم تمرکز این ستاره و لزوم تمرین شهرخودرو برای بازی بدون قاسمی‌نژاد در نیم‌فصل دوم، رحمتی را به این تصمیم وا داشته است.

ثبت رکورد‌های بد برای شهرخودروی رحمتی

شهرخودرو با قبول شکست برابر فولاد به جمع تیم‌های پُرشکست دور رفت لیگ برتر بیستم پیوست. شاگردان رحمتی در ۱۵ دیدار نیم‌فصل ۷ بار شکست خوردند. نساجی مازندران با ۱۰‌شکست و ماشین‌سازی با ۹ باخت در رده اول و دوم بدترین تیم‌ها از حیث شکست در نیم‌فصل هستند و شهرخودرو حالا سومین تیم از این نظر است. شهرخودرو در بین تیم‌های ضعیف در فاز دفاعی لیگ است و بعد از تیم‌های ماشین‌سازی، نساجی و ذوب‌آهن با ۱۹ گل خورده بدترین خط دفاع لیگ را دارد.
۲۵ دقیقه آشفتگی

رحمتی: مالکیت بازی دست ما بود

سرمربی تیم شهرخودرو گفت: در‌مجموع مالکیت بازی در اختیار ما بود و فقط بدشانسی آوردیم. سیدمهدی رحمتی در پایان دیدار ۲ تیم شهرخودرو و فولاد اظهار کرد: ما می‌دانستیم تیم فولاد روی ضربات ایستگاهی و اوت‌دستی و ارسال از کناره‌ها برنامه دارد. ما در طول هفته برای آن کار کرده بودیم و روی ۲ اوت‌دستی و کرنر، سهل‌انگاری کردیم و گل خوردیم. در‌مجموع مالکیت بازی در اختیار ما بود و فقط بدشانسی آوردیم.

نکونام: مالکیت شهرخودرو بر توپ مهم نیست

سرمربی تیم فوتبال فولاد‌خوزستان بعد از پیروزی خانگی برابر شهرخودرو گفت: شرایط تیمی ما خوب است؛ اگرچه برخی نقاط ضعف داریم که باید آن را برطرف کنیم. جواد نکونام افزود: خودتان دیدید و توجه دارید که تیم‌هایی که به اهواز می‌آیند، بسته و فشرده بازی می‌کنند. این کار را برای ما سخت می‌کند، چون تیم‌ها دفاع چند‌لایه دارند و گل‌زدن به آن‌ها سخت است. نتایجی که بعد از بازی ما می‌روند و در زمین خودشان می‌گیرند، گویای همه‌چیز هست. وی خاطرنشان کرد: شهرخودرو در همه بازی‌ها مالکیت توپ را دارد، اما مالکیت مهم نیست. مهم با‌برنامه بازی‌کردن است که تیم ما توانست خوب آن را انجام دهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->