ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مأموریت سخت هوادار در لیگ‌یک| رقابت عنایتی و فجر در شیراز

  • کد خبر: ۵۹۲۲۵
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
مأموریت سخت هوادار در لیگ‌یک| رقابت عنایتی و فجر در شیراز
عنایتی برای بازگشت به جمع مدعیان باید در شیراز، فجر رده‌سومی را شکست دهد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته پانزدهم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران از دیروز با برگزاری ۲ مسابقه شروع شد که مس در کرمان و در یک بازی حساس موفق شد با ۲ گل از سد خیبر خرم‌آباد عبور کند و یک بار دیگر به صدر جدول این بازی‌ها برگردد. در دیگر‌بازی دیروز هم بازی تیم‌های چوکای تالش و پارس جنوبی جم با تساوی یک‌بر‌یک به پایان رسید. سایر بازی‌های این هفته از ساعت ۱۴ امروز شروع می‌شود که رقابت تیم‌های بالانشین برای رسییدن به عنوان قهرمانی نیم‌فصل جذاب خواهد بود.
 
مسابقات لیگ‌یک همچنان هیجان‌انگیز و جذاب پیش می‌رود و حساسیت در جدول لیگ در فاصله ۲ هفته مانده به پایان نیم‌فصل، به اوج خود رسیده است. اکنون ۶ تیم اول جدول به‌ترتیب بادران تهران، مس کرمان، فجر سپاسی، هوادار، شهرداری آستارا و استقلال خوزستان هستند که هر ۶ تیم شانس قهرمانی نیم‌فصل را دارند. فاصله بادران ۲۵‌امتیازی صدرنشین تا استقلال خوزستان رده‌ششمی فقط ۲‌امتیاز است. این هفته رقابت‌های حساسی برگزار می‌شود.

صعود مس به صدر

شاگردان رضا مهاجری که در دیدار اخیرشان متوقف شده و صدرنشینی را از دست داده بودند، برای کسب پیروزی در مسابقه خانگی مقابل خیبر خرم‌آباد تلاش می‌کردند و توانستند در نیمه اول به گل برسند. بهرام رشیدفرخی، مهاجم بلندقامت مس کرمان، در دقیقه‌۴۲ موفق به گل‌زنی برای تیمش شد تا شاگردان عبدا... ویسی در نیمه اول بازنده شوند. در نیمه دوم بازی پایاپای دنبال می‌شد و ۲ تیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه یکدیگر خلق کردند تا اینکه مس کرمان در دقیقه‌۷۸ توسط محمدعلی صفیا، بازیکن تعویضی‌اش، دومین گل را مقابل خیبر به ثمر رساند. مس کرمان با حفظ برتری ۲‌بر ۰ تا پایان مسابقه موفق شد دومین باخت متوالی خیبر خرم‌آباد را رقم بزند تا با این برد ۲۸‌امتیازی شود و با ۳ امتیاز بالاتر و یک‌امتیاز بیشتر نسبت به بادران تهران، در صدر جدول لیگ‌یک قرار بگیرد. شاگردان ویسی هم با این باخت، شانزده‌امتیازی شدند و در رتبه سیزدهم ماندند.

بازی شش‌امتیازی هوادار

تیم هوادار که مدت‌ها خوب نتیجه می‌گرفت و در صدر جدول قرار داشت، با ۲ شکست متوالی به رده چهارم سقوط کرده است و این هفته باید به‌مصاف تیم فجر شهید سپاسی برود؛ تیمی که در رده سوم جدول قرار دارد. این مسابقه یکی از بازی‌های حساس و مهم هفته محسوب می‌شود. برنده بازی شانس صدرنشینی دارد و بازنده یکی‌دو پله در جدول پایین خواهد آمد. رضا عنایتی اصلا دوست ندارد با تیمش در باخت هت‌تریک کند و سومین شکست متوالی را هم متحمل شود؛ ولی تیم جوان و پر‌انگیزه فجر شهید سپاسی ۴ هفته است باختی نداشته و در رؤیای صدرنشینی به سر می‌برد.

کار آسان بادران برای تداوم صدرنشینی

بادران در این فصل از رقابت‌های لیگ آزادگان، تیم شگفتی‌ساز این رقابت‌ها لقب گرفته و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. این تیم در ۳ بازی پیاپی خود، موفق به کسب برد شده و صدرنشین لیگ آزادگان است. باید دید این هفته، بادران می‌تواند با شکست فجرسپاسی به روند شگفت‌انگیز خود ادامه دهد یا اتفاق دیگری خواهد افتاد. قشقایی شیراز، وضعیت مناسبی ندارد و روز‌های خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد. این تیم شیرازی، با ادامه روند فعلی ممکن است به لیگ دسته‌دوم سقوط کند. بادران تهران با ۲۵‌امتیاز صدرنشین است. قشقایی شیراز نیز چهارده‌امتیازی است و در رده پانزدهم جدول رده‌بندی حضور دارد.

شهرداری آستارا، تیم رده‌پنجمی، نیز میزبان استقلال خوزستان رده‌ششمی است. این مسابقه هم حساس و مهم است و هر ۲ تیم شانس دارند که خود را به رده‌های بالاتر جدول برسانند و البته بخت کمی هم برای صدرنشینی در این هفته دارند. تقابل تیم پایان رأفت و همکارانش با آبی‌پوشان اهوازی می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته از کار درآید.
شاهین شهرداری بوشهر، تیم رده‌هشتمی، نیز به‌مصاف تیم هفدهم جدول، گل‌ریحان البرز خواهد رفت و در این مسابقه نمی‌توان شاهین را از‌پیش‌برنده دانست؛ زیرا گل‌ریحان توانسته بود حتی هوادارِ صدرنشین را هم شکست دهد.

ملوان هم که حال‌و‌روز خوشی در جدول لیگ ندارد، میهمان تیم استقلال ملاثانی است. قرار‌گرفتن ملوان روی پله نهم جدول باعث استعفای شفاهی مازیار زارع، سرمربی ملوان شد؛ استعفایی که با مخالفت باشگاه روبه‌رو شد و حالا این تیم به‌مصاف تیم رده‌دهمی استقلال ملاثانی خواهد رفت. رایکا بابل هم به‌مصاف نود ارومیه، آخرین تیم جدول خواهد رفت. نود هم به‌دنبال دفاع از اعتبار از‌دست‌رفته‌اش است و حریف دست‌و‌پا‌بسته‌ای نخواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->