چه سنی برای تنها ماندن کودکان در خانه مناسب است؟ فضاهای درمانی تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی ۹ هزار مترمربع افزایش یافت ۲۷ هزار نفر در خراسان رضوی در صف دریافت وام فرزندآوری | فرماندار مشهد: صف انتظار را با پیگیری خواهیم شکست هفدهمین مدرسه «سه‌شنبه‌های امید» در تبادکان مشهد افتتاح شد امسال ۲۲‌میلیون نهال در خراسان رضوی غرس می‌شود آغاز واکسیناسیون حجاج تمتع خراسان رضوی از امروز (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) شیرخوارگاه‌های مشهد خالی شد هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی دریافت کالابرگ الکترونیکی دختر نوجوان مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) جایگزینی گوشت گاو با ماهی می‌تواند از مرگ زودهنگام جلوگیری کند کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید هشدار به بانوان برای استفاده از لوازم آرایشی دارای مواد مضر و سمی گزارشی از شکل گیری و عملکرد کانون «شهیدالقدس» در  مشهد با محوریت فلسطین اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران عادی‌انگاری در موضوع حجاب فضا را برای ارتکاب جرائم بازتر می‌کند وزیر بهداشت: سکو‌های اینترنتی فقط تحویل دارو درب منزل است دائمی شدن قرارداد شاغلین دارای کار مستمر بالای پنج سال در لایحه پیشنهادی دولت | نمایندگان کارگران مخالف واگذاری تعیین مزد به مجلس هستند قاتلی که  با ۱۰میلیارد تومان رضایت گرفته بود، دستگیر شد در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به کدام سرطان بیشتر شده است؟
سرخط خبرها

کشف ویروس کرونای مقاوم به واکسن‌های کنونی در ژاپن

  • کد خبر: ۵۹۲۳۳
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
کشف ویروس کرونای مقاوم به واکسن‌های کنونی در ژاپن
مقام‌های ژاپنی روز گذشته اعلام کردند که گونه‌ای از ویروس کرونا را در این کشور شناسایی کرده‌اند که در برابر واکسن‌های موجود کرونا مقاوم است.

به گزارش شهرآرانیوز، موسسه ملی بیماری‌های عفونی ژاپن روز جمعه خبر داد که گونه جدیدی از ویروس کرونا را شناسایی کرده که از خارج این کشور وارد شده و دارای جهش‌هایی است که به طور بالقوه اثر واکسن‌های موجود را برای مقابله با ویروس کرونا کاهش می‌دهد.

 

این موسسه ژاپنی اعلام کرد با وجود آنکه این گونه جدید از خارج وارد ژاپن شده اما نتوانسته منشأ کشوری که این گونه متعلق به آن بوده را مشخص کند.

 

بر اساس گزارش روزنامه «آساهی» ژاپن، این نگرانی وجود دارد که گونه جدید شناسایی شده ویروس کرونا در برابر واکسن‌های موجود به خصوص واکسن «آسترازنکا» مقاومت باشد.

 

«کاتسونوبو کاتو» از وزرای کابینه ژاپن روز جمعه گفت که گونه جدید تا کنون ۹۳ نفر را در این کشور مبتلا کرده که ۲ نفر از آنها خارج از کشور بوده‌اند. تمامی افرادی که به گونه جدید مبتلا بوده‌اند از منطقه «کانتو» هستند.

 

ژاپن تا کنون ابتلای ۱۵۱ نفر در این کشور به گونه‌های برزیلی، انگلیس و آفریقای جنوبی ویروس کرونا را تایید کرده است.

 

تا کنون ۴۲۴ هزار نفر در ژاپن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد هفت هزار و ۳۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

بر اساس آمارها، تا کنون بیش از ۱۱۱ میلیون نفر در سرتاسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده که از این تعداد بیش از ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->