احتمال لغو مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به دلیل نگرانی‌های امنیتی ولادیمیر پوتین: جنگنده‌های اف-۱۶ در اوکراین را ساقط می‌کنیم نمازگزاران مشهدی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند + فیلم دستگیری ۹ نفر مظنون حملات تروریستی مسکو در تاجیکستان آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان
سرخط خبرها

جهانگیری در کردستان: کولبری موضوعی نگران‌کننده است

  • کد خبر: ۵۹۲۵۵
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
جهانگیری در کردستان: کولبری موضوعی نگران‌کننده است
معاون اول رئیس جمهور به منظور بهره‌برداری و افتتاح چندین طرح عمرانی و اشتغال‌زایی، روستایی، دقایقی پیش وارد استان کردستان شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اسحاق جهانگیری صبح امروز (شنبه) در بدو ورود به فرودگاه سنندج از سوی استاندار کردستان و تعدادی از مدیران ارشد استانی استقبال شد.

 

وی همچنین در گفت‌وگو با خبرنگاران، استان کردستان را از استان های پرظرفیت برای توسعه برشمرد و گفت: استان کردستان از منابع عظیم آب و زمین های حاصلخیز برخوردار است و این امر باعث شده که این استان از استان های سرآمد در بخش کشاورزی باشد.

 

معاون اول رئیس جمهور استان کردستان را از استان های مهم مرزی کشور برشمرد و افزود: در مرزهای مختلف استان، طرح‌های مهمی برای توسعه تجارت در دست اقدام است تا با تکمیل زیرساخت‌های تجارت مرزی شاهد افزایش تجارت از طریق مرزهای این استان باشیم.

 

جهانگیری به پدیده کولبری در استان کردستان نیز اشاره و تصریح کرد: کولبری موضوعی نگران کننده و همواره مسئله‌ای دردآور بوده است که امیدوارم با اجرای مصوبه دولت در خصوص کولبری، شاهد ساماندهی وضعیت فعلی باشیم.

 

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: با وجود آنکه دولت برای سامان‌دهی پدیده کولبری مصوبه ای را به تصویب رسانده است، امروز در این استان گزارش روند اجرای این مصوبه را دریافت خواهم کرد تا مشخص شود که چرا همچنان با پدیده کولبری در استان روبرو هستیم.

 

وی گردشگری را از دیگر فرصت‌های توسعه استان کردستان دانست و اظهار داشت: طبیعت زیبای استان کردستان باعث شده که این استان به یکی از جاذبه‌ها و مقاصد گردشگری در کشور تبدیل شود. البته شرایط کرونایی محدودیت‌هایی را در این خصوص ایجاد کرده که امیدوارم با از بین رفتن بیماری کرونا شاهد توسعه گردشگری در این استان باشیم.

 

جهانگیری با بیان اینکه طرح‌های مهمی برای توسعه استان کردستان پیش بینی شده است، گفت: این طرح‌ها در زمینه‌‌های مختلف نظیر پتروشیمی، فلزات، لاستیک و دیگر زمینه‌ها در دست اقدام هستند که امیدوارم در این سفر با حضور رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی و مدیران بانک‌ها، شاهد رفع موانع و تامین منابع پیش روی اجرای این طرح‌ها باشیم.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->