پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

دعوای هیئت مدیره استقلال با وزیر پرسپولیسی ارتباطات | غائله عذرخواهی!

  • کد خبر: ۵۹۲۷۴
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
دعوای هیئت مدیره استقلال با وزیر پرسپولیسی ارتباطات | غائله عذرخواهی!
کشمکش میان استقلالی‌ها و وزیر ورزش و جوانان که با انتشار یک استوری برای آبی‌ها کری خوانده بود، ادامه دارد. خلیل‌زاده مدعی شده برای جواب‌دادن به اظهارات جهرمی هیچ هماهنگی با او نداشته است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، اسماعیل خلیل‌زاده، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، در واکنش به صحبت‌های آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، که با انتشار یک استوری علیه تیم استقلال خبرساز شده بود، این جملات را نوشته است: یکی از جذابیت دنیای فوتبال قطعا کری‌خوانی برای هواداران حریف است اما برخی مواقع آن دسته از اهالی فوتبال یا دوستداران این رشته مهیج ورزشی قبل از کری‌خوانی، باید به یاد داشته باشند تیم مقابل دارای چه سابقه و پیشینه‌ای بوده است! در اینکه وزیر جوان کابینه امروز از پیروزی تیمش خوش‌حال است و سر از پای نمی‌شناسد تردیدی نیست اما ای کاش آقای وزیر پیش از انتشار آن استوری به این باور می‌رسید که استقلال دارای تاریخچه‌ای مملو از افتخار است و در میان بزرگان آسیا شهره خاص و عام است.

ایشان فراموش کردند یا دوست دارند فراموش کنند، باشگاه استقلال به‌عنوان پرافتخارترین تیم ایران در آسیا نامش همیشه در تالار افتخارات کنفدراسیون فوتبال آسیا به نیکی درخشیده در حسرت موفقیت بی‌قراری نمی‌کند. شاید آقای وزیر فراموش کرده است اما بهتر است از مربیان و بازیکنان تیم مورد علاقه خود سوال کنند پیش از ورود به فینال لیگ قهرمانان نام کدام تیم‌های ایرانی در تابلوی افتخارات ثبت شده بود؟

جناب وزیر ما فراموشکار نیستیم، همان‌طور که برای تیم پاس احترام قائلیم برای تیم شما که دوبار تا یک قدمی جام رفته است نیز احترام قائلیم اما فراموش نکنید هنوز نام بزرگ باشگاه استقلال در تالار افتخارات آسیا به‌عنوان بهترین تیم ایرانی می‌درخشد، پس منطق حکم می‌کند با تامل بابت این عنوان شادمانی کنید.

بعد از انتشار واکنش رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال وزیر ورزش و جوانان مدعی شد که خلیل‌زاده برای انتشار این استوری با او هماهنگ کرده اما رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال این دعا را تکذیب کرد تا دوباره آذری جهرمی در رسانه‌ها دیده شود و از کری خوانی خود برای استقلالی‌ها دفاع کند. جهرمی نیز درپاسخ دوباره خود چنین گفته است: بروید تفکراتتان را عوض کنید. کری خواندن من ربطی به فوتبال ندارد. وزیر که صبح تا شب در لباس وزیر نیست. من وزیر هستم و البته یک شهروند. من هم می‌توانم در حوزه ورزش هم اظهار نظر کنم. این تفکر پیرمردانه را کنار بگذارید. همه اعم از گزارشگران و کارشناسان نظر دارند. کجای دنیا چگونه است؟ من نظر ورزشی‌ام را در کمال احترام گفتم، مردم کری می‌خوانند اما نمی‌دانم چرا ناراحت هستید؟

وی در خصوص اینکه یک توئیت فردی مثل وزیر جو را به هم می‌ریزد گفت: مگر چه اتفاقی رخ داده است؟ یک تیم قهرمان شده است، ما هم حرف زدیم. فحشش را به من می‌خواهند بدهند، چرا شما ناراحت هستید؟ من حرفم را مودبانه و محترمانه زدم. اینکه فحش می‌دهند تقصیر من نیست.

وزیر ارتباطات در خصوص اینکه با این اظهار نظر فضایی دو قطبی ایجاد کرد نیز این توضیحات را داد: اصل اساس ورزش دو قطبی است. فوتبال را برای کری خواندن گذاشته اند.جریانات سیاسی باعث می شوند که دو تیم وحدت داشته باشند. همواره این دو تیم رقیب هم هستند، من هم یک شهروند هستم. حرف من تاثیر گذار است ولی دیگری هم حرف زده و جواب داده، ایرادش چیست؟ شما در شبکه رادیویی کری نمی‌خوانید؟ شما در آنتن زنده هر کری علیه من خواندند پخش کنید ولی من ایراد نمی‌گیرم.اگر ورزش را به جوان‌ها بدهند همه چیز خوب می‌شود و این‌گونه نمی‌شود که استقلال در عرصه مدیریتی هشتش گروی نهش نباشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->