پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

گروکشی به سبک قایدی | نیمارِ استقلال پول بیشتری می‌خواهد

  • کد خبر: ۵۹۲۹۷
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
گروکشی به سبک قایدی | نیمارِ استقلال پول بیشتری می‌خواهد
مهدی قایدی برای اینکه دستمزد بیشتری از باشگاه استقلال بگیرد به تمرین این تیم نمی‌رود. ظاهرا مدیران استقلال برای افزایش قرارداد این بازیکن هم تا حدی نرم شده‌اند. قایدی بهترین بازیکن استقلال درنیم فصل لیگ بیستم بوده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، مهدی قایدی از آن جمله بازیکنانی است که قرارداد بلند‌مدت با این باشگاه دارد و چنانچه بخواهد استقلال را به مقصد تیم دیگری ترک کند، باید رقم قابل توجهی به باشگاهش پرداخت کند. قایدی با این وجود مشتریانی هم دارد که حاضر باشند باشگاه استقلال را به لحاظ مالی راضی کنند تا ستاره این باشگاه را به خدمت بگیرند اما باشگاه استقلال بنا دارد او را تا پایان فصل بیستم در ترکیب این تیم حفظ کند و بعد از آن برای جدایی‌اش تصمیم‌گیری کند.

حضور قایدی در شرایطی در لیگ بیستم قطعی شده که این بازیکن از دریافتی‌ها خود از باشگاه راضی نیست. در زمان مدیریت احمد سعادتمند تا حدی به قرارداد او اضافه شد اما بعد از حضورمدیران جدید این قراردادها زیر سوال رفت و حتی پای سازمان بازررسی نیز وسط آمد تا مدیران باشگاه استقلال هم نسبت به تعهداتی که در زمان سعادتمند ایجاد شد، بی‌تفاوت باشند.

با این حال، اما به نظر می‌رسد ماجرای مهدی قایدی قدری متفاوت باشد و شماره ۱۰ از سران باشگاه استقلال توقع دارد به طرقی او را راضی کنند. در روز‌های اخیر او درتمرینات تیمش حاضر نشده و همواره بحث سرماخوردگی‌اش مطرح بوده، اما چیزی که روشن است اینکه وی به دلیل مسائل مالی نیز از مسئولان باشگاه دل‌خوری‌هایی دارد. از آن سو مدیران باشگاه استقلال هم که خود مخالف افزایش قرارداد بازیکنان بودند و حتی برسراین موضوع اصطکاکی هم با وریا غفوری داشتند، قصد ندارند زیربار افزایش قطعی قرارداد بروند، اما ممکن است در مواجهه با مهدی قایدی که به واقع بهترین بازیکن استقلال در نیم فصل بیستم بوده قدری نرمش به خرج داده شود.
 
آخرین خبر‌ها از اردوی استقلال حکایت از قرارداد برخی آپشن‌ها در قرارداد قایدی دارد تا او بتواند از بند‌های پول‌ساز قراردادش استفاده کرده و به‌نوعی با رضایت درتمرینات تیمش حاضر شود. البته این موضوع هنوز در حد حرف است و مشخص نیست که اعضای هیئت مدیره استقلال به‌طور عملی زیربار این تغییرات بروند یا خیر؟! به‌هرحال به‌نظر می‌رسد باشگاه استقلال قدری درمقابل قایدی که جزو بهترین‌هایش بوده نرمش مالی به خرج دهد و شماره ۱۰ را راضی کند تا او هم در تمرینات حاضر شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->