پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دردسر تست‌های جعلی کرونا در خوزستان

  • کد خبر: ۵۹۳۱۳
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
دردسر تست‌های جعلی کرونا در خوزستان
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به تشریح وضعیت بیماری کرونا و همچنین وضعیت شیوع ویروس انگلیسی در کشور پرداخت.
به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رئیسی، شنبه شب در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت. وی با اعلام اینکه ۱۱ شهر قرمز در استان خوزستان داریم، گفت: در خوزستان شاهد ایجاد موج انفجاری هستیم که ناشی از شیوع بالای ویروس انگلیسی در کشور عراق است.

رئیسی ادامه داد: هفته گذشته میزان بستری‌ها روزانه کمتر از ۱۰۰۰ نفر بود، اما مراجعات سرپایی رو به افزایش است که در صورت تداوم این وضعیت در یکی دو هفته آینده میزان بستری‌ها بالا خواهد رفت و در چهار هفته آینده میزان مرگ و میرها شدت خواهد گرفت.

وی افزود: اگر نخواهیم پروتکل‌ها را جدی بگیریم، شرایط خطرناک خواهد شد، به طوری که در بعضی از شهرستان‌ها میزان رعایت پروتکل‌ها به زیر ۱۰ درصد می‌رسد. رئیسی تاکید کرد: تاکنون ۶۲ مورد ابتلاء به ویروس انگلیسی در کشور داشته ایم که ۷ نفر آنها فوت کرده اند. وی افزود: اگر رعایت نکنیم حتماً اتفاق ویروس چینی تکرار می‌شودبه گفته رئیسی، در حال حاضر ۱۱ شهر قرمز، ۵۲ شهر نارنجی و ۱۷۲ شهر زرد داریم.

وی افزود: ۱۰ کشور بیشترین اتباع وارد شده به کشور ما را دارند که عراق، از جمله این ۱۰ کشور است.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: یکی از مشکلات ما تست‌های پی سی آر جعلی است که از کشورهای دیگر وارد کشورمان می‌شوند و این وضعیت در مرزهای زمینی خیلی سخت‌تر است. وی افزود: شنیده شده است که این افراد با یک میلیون تومان، تست‌های جعلی را تهیه می‌کنند.

رئیسی در ادامه به وضعیت تأمین واکسن اشاره کرد و گفت: اولین واکسن تولید داخل ما، واکسن پاستور خواهد بود که تکنولوژی آن را از کوبا گرفته ایم و خودمان تولید می‌کنیم. وی افزود: اگر بازار سیاه واکسن به وجود بیاید قطعاً از خارج وارد خواهد شد که مردم نباید اعتماد کنند. رئیسی گفت: تزریق واکسن بر اساس سند ملی ستاد مقابله با کرونا خواهد بود. 
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->