مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع پیروزی اصلی و نهایی با مستضعفان است قوّام و ریحان راه‌هایی برای بقای خانواده از منظر دین واریز بیش از ۳۰ میلیارد تومان فطریه و کفاره سراسر خراسان‌رضوی به حساب کمیته‌امداد مراقب میراث الهی باشیم!
سرخط خبرها

برگزاری جشن میلاد امام جواد (ع) در مشهد

  • کد خبر: ۵۹۴۳۱
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
برگزاری جشن میلاد امام جواد (ع) در مشهد
هم‌زمان با فرارسیدن میلاد باسعادت امام جواد (ع)، مشهدالرضا نیز آماده جشن‌های میلاد فرزند خلف علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هم‌زمان با فرارسیدن میلاد باسعادت امام جواد (ع)، مشهدالرضا نیز آماده جشن‌های میلاد فرزند خلف علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) است. به گزارش شهرآرا، بارگاه منور رضوی در میلاد باسعادت فرزند بزرگوار ثامن‌الحجج (ع)، حضرت جوادالائمه (ع)، چراغانی و آذین‌بندی شد و امروز نیز در ساعت ۱۰:۳۰ در رواق بزرگ امام خمینی (ره) مراسم سخنرانی حجت‌الاسلام سیدآبادی برگزار می‌شود. امشب نیز مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام رنجبر و مولودی‌خوانی مهدی سروری پس از اذان مغرب در حرم امام علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) برگزار می‌شود.


۹ طرح ویژه در روز میلاد امام نهم (ع)

همچنین مسئول هیئت و کانون فرهنگی جوادالائمه (ع) با اشاره به برگزاری طرح «یاجوادبن‌الرضا»، گفت: ۹ برنامه ذیل این طرح پیش‌بینی شده است. یکی از این برنامه‌ها طرح «دست خدا» است که به‌منظور حمایت از کودکان کار اجرا می‌شود.

مهدی رجب‌پور افزود: در این راستا پس از بررسی‌های فراوان، ۹ کودک کار که در مبادی ورودی شهر یا کارگاه‌های جمع‌آوری بازیافت فعالیت می‌کنند، شناسایی شده‌اند و امروز با حضور در منزل این کودکان، متناسب با نیاز آن‌ها حمایت‌های لازم از خانواده آن‌ها انجام می‌شود.

وی در تشریح دیگر برنامه‌های این کانون فرهنگی در روز میلاد، اظهار کرد: در طرح «شهر بهشت» راه‌اندازی جشن سیار و کاروان شادی در مناطق مختلف شهر را برنامه‌ریزی کرده‌ایم. در این راستا امروز از ساعت ۱۵ این کاروان سیار شادی از میدان شهدا حرکت می‌کند و بیشتر مناطق شهر را پوشش می‌دهد. مسئول هیئت جواد الائمه (ع) بیان کرد: در طرح «یا باب‌الحوائج» آزادی زندانیان با اولویت زندانیان زیر ۱۸ سال و جوان اجرا می‌شود. تعدادی از این افراد هم‌زمان با میلاد امام جواد (ع) آزاد‌ می‌شود.
 
وی ادامه داد: در طرح «ازدواج آسمانی» حمایت مادی از ۱۸ زوج جوان و محروم جنوب کرمان را برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ضمن اینکه در طرح «فرزندان آسمانی» به والدینی که در روز میلاد امام جواد (ع) پسر تازه‌متولدشده خود را جواد یا محمدجواد یا دختر خود را فاطمه، معصومه و زهرا نام گذاری کنند، از سوی آستان قدس رضوی و هیئت جوادالائمه (ع) هدایای متبرکی تقدیم می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->