نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بحران پول در اردوگاه آبی| همان مشکل همیشگی!

  • کد خبر: ۵۹۵۱۶
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
بحران پول در اردوگاه آبی| همان مشکل همیشگی!
وضعیت باشگاه استقلال رو به راه نیست. بعد از شایعاتی که درباره برکناری فکری چند روزی اذهان عمومی را مشغول کرد حالا بازیکنان به شدت از پرداخت نشدن مطالبات خود گله دارند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، یکی از دلایلی که سبب شده بازیکنان حرف شنوی لازم را از سرمربی شان نداشته باشند وبه انحای گوناگون مقابل محمود فکری قرار بگیرند اوضاع نابسامان مالی باشگاه است.

 تردیدی نیست اگر باشگاه استقلال می توانست به تعهدات مالی خود طبق قراردادهایی که با بازیکنان نوشته عمل کند، هرگز فضا میان بازیکنان وسرمربی شان به وضعیت کنونی نمی رسید وآن ها حرف شنوی بیشتری از سرمربی خود داشتند اما پرداخت نشدن مطالبات این ظن را میان بازیکنان ایجاد کرده که شاید آقای سرمربی پشت آن ها نیست و تمایلی به ورود به این مسائل ندارد درحالی که فکری اساسا درجایگاهی نیست که بتواند این مشکل را برطرف کند وواکنش های زیر پوستی بازیکنان نسبت به سرمربی خود ومشکلاتی که درهفته های اخیر به وجود آمده در اصل ارتباطی به تصمیم های سرمربی ندارد و حل این مشکل به دست مدیران باشگاه استقلال به انجام خواهد رسید.

باید توجه داشت تصمیم گیرانی که از ابتدای فصل درگیر کاهش قرارداد برخی بازیکنان بودند و تلاش می کردند تعهداتی که در زمان احمد سعادتمند ایجاد شده را به نوعی زیر پا بگذارند اما قراردادهایی که وجاهت قانونی پیدا کرده جای هیچ گریزی را برای باشگاه استقلال ایجاد نمی کند درنتیجه باید طبق توافقاتی که شده دستمزد بازیکنان را بپردازند.

مسئله دیگری که ایجاد می شود این است که دیگر بازیکنان نیز مطالبه افزایش قرارداد خواهند کرد و از مدیران باشگاه خود انتظار خواهند داشت که همچون تعدادی از ستاره ها دستمزد بیشتری بگیرند تا به نوعی دریافتی ها میان بازیکنان متعادل شود اما باشگاه استقلال به قدری در مشکلات مالی فرو رفته که شاید نتواند در این فصل انتظار بازیکنانی که قراردادشان افزایش نیافته را با دیگر ستاره ها بالانس کنند.

دست کم کاری که مدیران استقلال می توانند انجام دهند این است که در موقع  مقرر به همان تعهدات پیش فصل عمل کنند که تا کنون نیز این اتفاق رخ نداده است و نتیجه این وضعیت اعتراض بازیکنان به تصمیم های باشگاه بوده است.

حتی فکری بعد از اعتراض دوباره بازیکنان استقلال صراحتا اعلام کرد چنانچه دلیل پرداخت نشدن حقوق بازیکنان او است حاضر است داوطلبانه مربیگری در این باشگاه را رها کند.

در واقع تهدید تعارف آمیز فکری نشان می دهد که از شاگردانش توقع دارد او را درماجرای مالی میان خود و باشگاه دخالت ندهند که انتظار بیراهی هم نیست اما به هرحال باید پذیرفت که انباشت بدهی ها به طور ناخودآگاه به او هم لطمه هایی وارد خواهد ساخت واستقلال را دچار بحران هایی از این دست خواهد کرد. بحرانی که باعث شد مدیرعامل این باشگاه از موضع انفعال خارج شده و سری به محل تمرین بزند وقول هایی به بازیکنان بدهد.

مددی درجریان دیدار خود با بازیکنان ومربیان استقلال این جملات را به زبان آورد تا به نحوی خود راحساس و پیگی نشان دهد. او گفت:« می‌دانم که همه تلاش خود را برای موفقیت تیم می‌کنید و بنده و همکارانم هم همه تلاش خود را می‌کنیم تا در روزهای آینده بخشی از قرارداد شما عزیزان را پرداخت کنیم. بنده و هیئت مدیره همه جانبه از محمود فکری حمایت می‌کنیم و مطمئنا با تلاش شما و هدایت فکری، تیم دوباره صدرنشین می‌شود.» مددی پیش از حضور درتمرین استقلال نیز صحبت کوتاهی درباره لیست خروجی داشت که نشان از عزم باشگاه برای حفظ همه بازیکنان دارد:«تاکید می کنم که ما لیست خروجی که اصلا نداریم، چند بازیکن را هم کادر فنی درخواست کردند و ما در حال مذاکره  با آنها هستیم.»

گرچه صحبت های مدیرعامل استقلال امیدوارکننده به نظر می رسد اما بازیکنان به حدی در فشار قراردارند که تنها تامین اعتبارات لازم حال وهوای آن های تغییر می دهد. دراین شرایط حتی اگر بهترین مربی باشگاهی دنیا هم سکان هدایت این باشگاه را در دست بگیرد منتج به نتیجه نخواهد بود.

البته این مشکلات درگذشته نیز وجود داشت ومربیانی همچون شفر، استراماچونی، مجیدی، منصوریان، مظلومی وحتی نامجو مطلق به تناوب با این ماجرا دست و پنجه نرم می کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->