نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مهدی قایدی از استقلال می رود؟| قاعده بازی!

  • کد خبر: ۵۹۵۶۲
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
  • ۱
مهدی قایدی از استقلال می رود؟| قاعده بازی!
کرنش استقلال دربرابر خواسته‌های وریا، میلیچ و دیاباته مهدی قایدی را هم هوایی کرده است
به گزارش شهرآرانیوز؛ باشگاه استقلال دیگر نمی‌تواند علت غیبت مهدی قایدی را «سرماخوردگی» بیان کند؛ چون حالا برای طرف‌داران این باشگاه مشخص شده او به‌دلیل مشکل قراردادش در تمرینات حاضر نمی‌شود. قایدی به مدیران استقلال گفته است: بازیکنی داریم که درست بازی نمی‌کند و ۶‌میلیارد پول می‌گیرد، چرا من که برای تیم مفید هستم، باید ۱.۵‌میلیارد دریافتی داشته باشم؟

شایعات از داخل باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که قایدی تهدید کرده است در‌صورتی‌که قراردادش درست نشود، در فصل نقل‌وانتقالات از بند جدایی خود استفاده می‌کند و از استقلال می‌رود.
این بازیکن هم مثل بیشتر بازیکنان بندی برای جدایی در قراردادش جای داده که این حق را به او می‌دهد. این‌همه در‌حالی است که انتقال این بازیکن هم دور‌از‌ذهن نیست و از سال گذشته پیشنهاد‌های خوبی از کشور‌های عربی و حتی بعضی لیگ‌های اروپایی داشته است. قایدی بعد از لیگ قهرمانان آسیا که با حذف و ناکامی استقلال همراه شد، پیشنهاد‌های بسیار خوبی از کشور‌های عربی داشت؛ اما استقلالی‌ها در آن مقطع توانستند او را در تیم خودشان نگه دارند، ولی حالا شرایط عوض شده است.
 
به‌دلیل وضعیت قراردادی که قایدی با باشگاه داشت، او نمی‌توانست در آن مقطع استقلال را ترک کند؛ ولی با کمک مشاوران خود موفق شد بند جدایی در نیم‌فصل را در قرارداد خود بگنجاند که همین‌مسئله حالا برای استقلالی‌ها دردسرساز شده است. مهدی قایدی بازیکنی بسیار ارزشمند برای تیم محمود فکری است و این مربی می‌داند خارج‌شدن احتمالی او از فهرست بازیکنانش چقدر می‌تواند مصیبت‌بار باشد. بازیکنی که در همین نیم‌فصل گل‌های حساسی مثل گل تساوی در شهرآورد را زده که اگر نزده بود، شاید همین حالا محمود فکری روی نیمکت آبی‌پوشان نبود.

قایدی قاعده بازی را فهمیده است

آنچه مهدی قایدی می‌خواهد، شاید خواسته زیادی نباشد. بازیکن تأثیر‌گذار استقلالی‌ها حق خودش را می‌خواهد و دوست دارد با توجه به تأثیر‌گذاری که دارد، قرارداد او هم اصلاح شود. درست مثل کاری که مدیریت استقلال با وریا غفوری کرد و کاپیتان ناآرام تیم را بعد از ۴۸‌ساعت جنجالی به یک بازیکن مطیع تبدیل کرد. استقلال درباره دیاباته و میلیچ هم همین رویه را در پیش گرفته و نشان داده است در‌برابر خواسته‌های مالی بازیکنان مهم تیم، حاضر به کرنش است.
 
آن‌ها با اقتدار سجاد آقایی را بعد از یک اعتراض در فهرست خروج قرار داده‌اند یا فرشید باقری را به نیمکت دوخته‌اند؛ اما همین دیروز اعلام کردند به‌هر‌نحوی‌شده پول میلیچ را جور کرده و او را به یاران بر‌می‌گردانند. سیاستی دو‌گانه که حالا سر‌مشق خوبی برای قایدی شده که تأثیر‌گذار‌ترین بازیکن استقلال است و فهمیده حالا بهترین زمان برای رسیدن به خواسته‌هایش است. او حالا قاعده بازی را فهمیده است و می‌خواهد با روشی که در استقلال جواب می‌دهد، یا قرارداد بهتری ببندد یا راهی تیم‌های عربی شود که برای بازیکنی با مختصات او سر‌و‌دست می‌شکنند.

وضعیت مبهم فکری

بهترین بازیکن استقلال درحالی بازی جدید خود را آغاز کرده که سر مربی این تیم به‌شدت به او نیازمند است. پای محمود فکری روی پوست خربزه است و با این شرایط اگر قایدی نباشد، بدون‌شک اوضاع بدتر از بد خواهد شد. سرمربی آبی‌ها از‌این‌رو جایگاه تضمین‌شده برای ادامه همکاری با تیم را ندارد که طبق مصوبات هیئت‌مدیره باید طی ۲ مسابقه پیش‌رو ۶‌امتیاز کسب کند. فکری در بازی هفته شانزدهم برابر مس رفسنجان (بازی خارج‌از‌خانه) و در هفته هفدهم برابر فولاد خوزستان (بازی خانگی) به میدان خواهد رفت. استقلال در نیم‌فصل اول مسابقات را با برتری برابر مس آغاز کرده بود، اما در خانه فولاد اولین شکست فصل را تجربه کرد.
 
اکنون تیم فکری که با صدر جدول رده‌بندی ۴‌امتیاز فاصله دارد، باید ۲ مسابقه پیش‌رو را با برتری پشت‌سر بگذارد تا اعتماد دوباره هواداران و مدیران باشگاه را جلب کند. فرهاد مجیدی اکنون جدی‌ترین گزینه جانشینی محمود فکری در صورت عدم موفقیت در ۲ بازی پیش‌رو‌ست. این سرمربی جوان مورد اعتماد اعضای کادر فنی است و از بین سایر گزینه‌ها بیشترین شانس را برای بازگشت به نیمکت این تیم دارد. مجیدی در هفته‌های اخیر مورد‌توجه ۲ باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و آلومینیوم اراک قرار داشته، اما هنوز پس از جدایی در شهریورماه، پس از استقلال تیمی را به‌عنوان مقصد بعدی خود انتخاب نکرده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
قایدی اگر استقلالو ترک کنی به قرآن خیلی از هوادارانت سکته را زده از شما این خواهش را دارم یک هوادار اگر استقلالو دوست داری استقلالو به خاطر پول ترک نکن خودت هم می دانی استقلال مدیریت اصلان نداره چون همه دستورهارا از بابا مسعود میگبرن یه شما حساب بدین به قرآن هوادار برات جور میکنن برای نابودی یه سری از هوادار خودت که خیلی دوستت دارن این کارو نکن این هوا دار چون که تورا دوست دارن سکته میکنن تکلیف بچه هاشو بعد با عذاب وجداب می تونی بدی داداش کوچک من بهت دستور نمیدم ازت خواهش دارم استقلالو بخاطر پول نزار نابود بشه اینها از خوداشه به قرآن منه با ۴تا بچه اگر بری من خودمو میگم اگر بری من سکته را زدم پس ازت خواهش دارم دوستت دارم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->