استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

نجات شهرخودرو| مطالبه هواداران از مسئولان

  • کد خبر: ۵۹۵۶۴
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
نجات شهرخودرو| مطالبه هواداران از مسئولان
دور جدید تمرین نماینده فوتبال مشهد در شرایطی آغاز شد که فوتبال‌دوستان، مشهدی سخت نگران آینده مدیریت این باشگاه هستند
دور جدید تمرینات تیم فوتبال شهرخودرو خراسان از دیروز در زمین شماره‌۲ ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد در‌حالی آغاز شد که هواداران این تیم برای روحیه‌دادن به تیم خود حضور نسبتا خوبی داشتند. شاگردان سیدمهدی رحمتی که این‌روز‌ها باشگاهشان در گیرو‌دار مشکلات مدیریتی به سر می‌برد، بدون‌توجه به حواشی پیش‌رو تمرین پُر‌نشاطی را برگزار کردند.
 
هواداران شهرخودرو این روز‌ها نگران‌تر از هر زمانی پیگیر وضعیت تیمشان هستند و تدبیر برگزاری اولین جلسه دور جدید تمرینات با حضور تماشاگران تدبیری برای پایان دادن به این نگرانی‌ها و دغدغه‌ها بود. عنابی‌ها که مشکلات مدیریتی گریبانشان را گرفته حالا با هدایت سیدمهدی رحمتی خودشان رابرای نیم فصلی سخت و دشوار آماده می‌کنند. البته هواداران تیم مشهد این روز‌ها در فضای مجازی و واقعی سخت پیگیر مطالبه‌های بحقشان از مسئولان برای نجات این تیم از ورطه نابودی هستند و در تمرین دیروز هم صدایشان را به گوش مسئولان رساندند.

جلسه رحمتی با بازیکنان در حضور هواداران

پیش از شروع تمرین دیروز شهرخودرو، حدود ۱۵۰‌نفر از هواداران این تیم خود را به زمین تمرینی رسانده بودند و با تشویق‌های پی‌در‌پی خود انتظار حضور بازیکنان را می‌کشیدند. با ورود بازیکنان به زمین، هواداران نیز با شعار‌های مختلف از آن‌ها استقبال کردند و در‌راستای حمایت از تیمشان نیز شعار‌هایی می‌دادند. سیدمهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو، که این‌روز‌ها به غیر از مسائل فنی تیمش به فکر حل مشکلات مالی بازیکنانش نیز هست و در جلسات مختلف مدیران استانی شرکت می‌کند، پیش از آغاز تمرین بازیکنانش را دورهم جمع کرد تا با آن‌ها گفتگو کند. این‌طور‌که از دور پیدا بود، رحمتی به بازیکنانش وعده حل مسائل را می‌داد و عنوان می‌کرد به‌زودی بخش دیگری از قرارداد‌های بازیکنان توسط باشگاه پرداخت می‌شود. رحمتی همچنین در این تمرین از بازیکنانش خواست تا برای بازیکن جوان تازه‌درگذشته تیم جوانان، مرحوم قائینی، نیز فاتحه‌ای قرائت کنند.

انگیزه بالای ستاره‌ها

هرچند در تمرین دیروز شهرخودرو اکبر صادقی، کاپیتان جدا‌شده این تیم، که گفته می‌شود قراردادش را فسخ کرده است، حضور داشت، اما در تمرین گروهی شرکت نداشت و به صورت انفرادی دور زمین می‌دوید، با این حال ستاره‌های دیگر شهرخودرو که این روز‌ها از تیم‌های مختلف پیشنهاد‌های دندان‌گیری دارند، حضور با‌انگیزه‌ای داشتند. امین قاسمی‌نژاد، فرشاد فرجی و علی نعمتی که این‌روز‌ها نقل محافل فوتبالی هستند، در تمرین دیروز عملکرد بسیار خوبی داشتند و نشان می‌دادند که بدون توجه به پیشنهاد‌ها در خدمت سرمربی تیمشان هستند. در سوی دیگر رحمتی به‌صورت ویژه بازیکنان جوان‌تر خودش در کمربند میانی تیم را زیر‌نظر داشت. کریمی، صادق صادقی، طاهران و معصومی نفراتی بودند که رحمتی دائما به آن‌ها نکاتی را یاد‌آور می‌شد.

مطالبه هواداران، تعیین‌تکلیف باشگاه

شهرخودرویی‌ها دیروز در‌حالی به تمرین پرداختند که دغدغه اصلی هواداران این تیم تعیین‌تکلیف مالکیت این تیم بود؛ موضوعی که در پایان تمرین نیز هواداران با کنار‌کشیدن رحمتی از او سؤال می‌کردند. رحمتی که این‌روز‌ها فشار زیادی را هم در داخل زمین و هم خارج از آن یدک می‌کشد، در پاسخ به هواداران، آن‌ها را به آرامش دعوت و عنوان می‌کرد که مسئولان شهری و استانی به او قول حل مشکلات را داده‌اند. رحمتی در پاسخ به سؤال دیگری از هواداران مبنی‌بر تقویت تیم نیز گفت: قطعا یکی از اهداف مهم ما جذب بازیکنان جدید و حفظ نفرات قدیم است. همه بازیکنانی که در تیم هستند، فکرشان نتیجه‌گرفتن در بازی‌هاست و مطمئن باشید برای رسیدن به این هدف کم نخواهیم گذاشت.

پزشک پرسپولیس در تمرین شهرخودرو

تمرین دیروز شهرخودرویی‌ها، اما یک میهمان هم داشت. علی اعظم‌معادی، پزشک سابق شهرخودرو، که به پرسپولیس پیوسته است، با حضور در تمرین شهرخودرو با دوستان قدیمش دیدار کرد. نکته جالب‌توجه این بود که او در دیدار با رحمتی و برخی از بازیکنان در محاصره شوخی‌های آنان مبنی‌بر پرداخت طلب هشت‌میلیاردی از پرسپولیس قرار گرفت که او هم با شوخی پاسخ می‌داد پول نداریم و فعلا خبری از ۸‌میلیارد نیست!

شهرخودرو و درخواست‌های مالکیتی

هر‌چند تمرین شهرخودرو بعد از ۲ روز تعطیلی ادامه پیدا کرد، اما آخرین خبر‌ها حکایت از درخواست مالکیت مجموعه‌های جدید برای در‌اختیار‌گرفتن این تیم دارد. این‌طور که گفته می‌شود، موضوع انتقال مالکیت باشگاه شهرخودرو به فولاد خراسان کاملا منتفی است؛ اما در‌این‌میان ۲ شرکت ساختمانی و یک مجموعه مالی درخواست‌های خود را برای در‌اختیار‌گرفتن این باشگاه به کمیته انتقال که در اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شده است، ارائه داده‌اند.
 
اما مسئله مهم رضایت حمیداوی، مالک فعلی باشگاه است که این‌روز‌ها خبر‌های ضد‌و‌نقیضی از او به گوش می‌رسد. آنچه مسلم است، این است که با توجه به انفاق‌های رخ‌داده در حوزه مدیریتی این باشگاه، مسئولان استان دیگر تمایلی به فعالیت حمیداوی ندارند. حالا آن‌ها از طریق رحمتی سرمربی تیم و وطنخواه سرپرست مدیریتی باشگاه به‌دنبال گرفتن وکالت انتقال باشگاه هستند تا تیم در اختیار مجموعه دیگری قرار بگیرد؛ موضوعی که به نظر نمی‌رسد به این سرعت و در چند هفته آینده رخ دهد!
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->