علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

جرم تکراری تبهکاران سریالی

  • کد خبر: ۵۹۵۶۸
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
جرم تکراری تبهکاران سریالی
عاملان ده‌ها فقره سرقت موتور و قاپ‌زنی در مشهد شناسایی شدند و به دام افتادند
مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ مأموران ۲ کلانتری مشهد در عملیاتی منسجم و ضربتی ۳ مجرم سریالی که مرتکب سرقت ده‌ها دستگاه موتورسیکلت و گوشی تلفن همراه شده بودند را شناسایی کرده و به دام انداختند.
فرمانده انتظامی مشهد در تشریح جزئیات این پرونده گفت: مرحله اول این عملیات ضربتی از سوی مأموران دایره تجسس کلانتری شهید آستانه‌پرست اجرا شد که در آن ۲ سارق سریالی موتورسیکلت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی بیان کرد: این عملیات در حالی در دستور کار مأموران ما در کلانتری شهید آستانه‌پرست قرار گرفت که از چندی پیش گزارش‌های مردمی مبنی بر سرقت‌های موتورسیکلت به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شده بود. تیم‌های رسیدگی‌کننده به این پرونده در همان تحقیقات اولیه خود به سرنخ‌هایی از متهمان این پرونده دست یافتند و با استفاده از تصاویر چند دوربین مداربسته چهره فرضی یکی از این افراد را ترسیم کردند.

این مقام ارشد انتظامی مشهد ادامه داد: مأموران دایره تجسس کلانتری حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های تحت حفاظت خود به مردی جوان که در اطراف یک دستگاه موتورسیکلت پرسه‌زنی می‌کرد، مشکوک شدند و او را زیر نظر گرفتند. مرد جوان غافل از اینکه زیر ذره‌بین مأموران قرار دارد مشغول بازکردن قفل و زنجیر یک دستگاه موتورسیکلت پارک شده کنار خیابان بود که در این لحظه ضابطان قضایی سر رسیده و او را دستگیر کردند.

سرهنگ صارمی به اقرار متهم به دام افتاده و بزه انتسابی‌اش اشاره کرد و گفت: در بازرسی اولیه از این متهم بیست‌وپنج‌ساله یک شاه‌کلید کشف شد. این فرد در تحقیقات اولیه ضمن لو دادن همدستش به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و گفت که قصد سرقت موتورسیکلت مورد نظر را داشته است. مأموران کلانتری شهید آستانه‌پرست با در دست داشتن این سرنخ وارد عمل شدند و دیگر متهم این پرونده را در داخل منزلی مسکونی واقع در محدوده بولوار مصلی شناسایی و دستگیر کردند.
 
مأموران در بازرسی از مخفیگاه این سارق حرفه‌ای نیز یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند. رئیس پلیس مشهد بیان کرد: متهمان به دام افتاده در اظهارات خود تاکنون به ۲۰ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرده‌اند و تحقیقات برای کشف اقدامات مجرمانه آن‌ها و همچنین شناسایی و دستگیری مال‌خران اموال مسروقه این پرونده ادامه دارد.


قاپ‌زنی تلفن همراه

سرهنگ صارمی در ادامه به دومین عملیات عوامل انتظامی مشهد اشاره کرد و گفت: در این عملیات مأموران دایره تجسس کلانتری میرزا کوچک‌خان از طریق مرکز پیام ۱۱۰ به خبری دست یافتند که نشان از قاپ‌زنی در یکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی آن‌ها داشت. مأموران به محض اعلام گزارش اعزام شدند و در تحقیقات ابتدایی خود با همکاری شهروندان وظیفه‌شناس، عامل این سرقت که نوجوانی هفده‌ساله بود را شناسایی کردند و در اقدامی ضربتی به دام انداختند.
 
فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: سارق به دام افتاده در بازجویی پلیسی ضمن قبول جرم همدست خود را که با او مرتکب این سرقت‌ها شده بود معرفی کرد. او و همدستش در آخرین سرقت خود در خیابان شهید علیمردانی گوشی تلفن همراه زنی جوانی را از دستش چنگ زده و متواری شده بودند. تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم فراری این پرونده و کشف دیگر سرقت‌های آن‌ها ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->