سهمیه بنزین اردیبهشت امشب شارژ می‌شود (۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
سرخط خبرها

رونمایی از قشقایی ۲۰۲۲  با پیش رانه سبز

  • کد خبر: ۵۹۵۹۱
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
رونمایی از قشقایی ۲۰۲۲  با پیش رانه سبز
نیسان از نسل سوم مدل محبوب و پرطرف دار قشقایی رونمایی کرد. این خودرو که پرفروش‌ترین کراس اوور بازار اروپا محسوب می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ نیسان از نسل سوم مدل محبوب و پرطرف دار قشقایی رونمایی کرد. این خودرو که پرفروش‌ترین کراس اوور بازار اروپا محسوب می‌شود، در نسل جدید، پوست اندازی کاملی را تجربه کرده است و با فهرست متنوع از پیش رانه‌های برقی شده، می‌خواهد جای پای خود را در بازار خودرو جهان محکم کند.

از لحاظ طراحی بیرونی، قشقایی ۲۰۲۲ روندی انقلابی را طی کرده است. به طور خلاصه، می‌توان بدنه این خودرو را با عبارت «عضلانی و پر از خطوط تیز» توصیف کرد. همانند دیگر محصولات اخیر نیسان، نمای روبه رویی این کراس اوور نیز تحت تأثیر جلوپنجره بزرگ قرار گرفته است و چراغ‌های اصلی و روشنایی در روز درون قابی بومرنگی شکل تعبیه شده اند.

نیسان پیش‌تر اعلام کرده بود قشقایی جدید به کل با پیش رانه‌های برقی شده از جمله ۲ پیش رانه هیبرید نرم بنزینی و یک پیش رانه به روز فول هیبریدی e-Power تولید خواهد شد. مدل پایه از این کراس اوور ژاپنی با پیش رانه هیبرید نرم که قلب اصلی آن را موتور ۱.۳ لیتری DiG-T توربوشارژ تشکیل می‌دهد، راهی بازار خواهد شد. خروجی این پیش رانه بین ۱۳۸ و ۱۵۸ اسب بخار قدرت متغیر است و وظیفه انتقال قدرت آن بر عهده گیربکس شش سرعته دستی گذاشته می‌شود.

پیش رانه هیبریدی e-Power متفاوت از دیگر پیش رانه‌های هیبریدی موجود در بازار است، زیرا موتور ۱.۵ لیتری ۱۵۴ اسب بخاری آن ارتباط مستقیمی با چرخ‌ها ندارد و نقش ژنراتور را برای تأمین الکتریسیته مورد نیاز موتور برقی ایفا می‌کند. خروجی این پیش رانه ۱۸۷ اسب بخار اعلام شده است. بهره گیری از چنین پیش رانه‌ای خصوصیات رانندگی‌ای مشابه با خودرو‌های برقی را برای قشقایی e-Power به ارمغان می‌آورد، زیرا این موتور برقی است که چرخ‌ها را به حرکت وادار می‌کند.

سیستم e-Power به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که فقط در صورت نیاز موتور درون سوز را روشن می‌کند تا مسافت قابل پیمایش، میزان مصرف سوخت و آلایندگی دی اکسید کربن در بهینه‌ترین حالت باقی بماند.
نیسان مدعی است پیش رانه e-Power گشتاور خود را به صورت لحظه‌ای در اختیار خودرو می‌گذارد. به همین دلیل شتاب مدل‌هایی که از آن سود می‌برند، بهتر از سایر نسخه‌ها و دیگر رقبا خواهد بود. این مزیت در شرایطی حاصل می‌شود که موتور بنزینی همواره با دور آرام کار می‌کند. این مدل با e-Pedal به بازار عرضه خواهد رسید، قابلیتی که به راننده اجازه می‌دهد تنها با پدال گاز حرکت خودرو را کنترل کند.

نسل جدید قشقایی به آخرین نسخه سیستم اختصاصی ProPilot نیسان هم مجهز شده است. این سیستم کمکی را می‌توان برای مدل‌های مجهز به گیربکس Xtronic سفارش داد و دارای قابلیت‌های شروع شتاب گیری از حالت توقف تا رسیدن به سرعت تعیین شده توسط کروز کنترل، توقف کامل در ترافیک سنگین، و شروع حرکت خودکار در صورت ایستادن خودرو جلوی ظرف کمتر از ۳ ثانیه و جریان یافتن ترافیک است.
 
در کنار موارد بالا، نسخه به روزشده سیستم ProPilot اکنون می‌تواند با همکاری رادار‌های کنترل نقاط کور، بر تغییر مسیر‌ها نظارت و در صورت نیاز، با مداخله در حرکات فرمان، از بروز حوادث ناخواسته پیش گیری کند. این سیستم هم چنین توانایی تشخیص تابلو‌های راهنمایی و رانندگی را نیز دارد و به کمک داده‌های دریافتی از سیستم مسیریاب، قادر است سرعت خودرو را متناسب با شرایط پیش رو تنظیم کند. قشقایی ۲۰۲۲ را می‌توان در ۱۱ رنگ متنوع بدنه انتخاب کرد. نیسان امکان انتخاب از بین ۵ ترکیب رنگ دوگانه را نیز برای مشتریان فراهم آورده است.

منبع: www.Carscoops.com
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->