نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
سرخط خبرها

جهرمی خطاب به مخابرات: اگر لازم باشد می‌گویم چه کسی با تصمیمات خود به کشور ضربه می‌زند

  • کد خبر: ۵۹۶۰۹
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
جهرمی خطاب به مخابرات: اگر لازم باشد می‌گویم چه کسی با تصمیمات خود به کشور ضربه می‌زند
وزیر ارتباطات گفت: یک فرد در شرکت مخابرات تصمیماتی اتخاذ می‌کند که آن تصمیمات به کشور صدمه می‌زند و اگر ضرورت داشته باشد اسم و مشخصات آن فرد را می‌گویم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات صبح روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه تلکام ۹۹ و در واکنش به عدم حضور شرکت مخابرات در این نمایشگاه گفت: شرکت مخابرات در این مراسم شرکت نکرده است چون که از ما توقع داشته تا تعرفه را بالا ببریم. حالا نیز چون با این درخواست موافقت نشده، در مراسم شرکت نکرده‌اند. ما همه اینجا یک خانواده هستیم و اگر مخابرات حضور پیدا نکرده قطعا خودش را جزیی از خانواده نمی‌داند.

 

وی افزود: نمی دانم چطور در عرض مدت سه ماه شرکت مخابرات که ۲۸۰ میلیارد سود داشت به ضرر منهای ۹۰۰ میلیارد تومان رسیده است من درباره این حتما به زودی با مردم صحبت می کنم.

 

وزیر ارتباطات تاکید کرد: اگر این ضرر به دلیل هزینه ای بود که ثبت نشده باید مرجع قانونی به آن ورود کند. مساله بعدی بحث افت ارزش سهام است. من به سازمان بازرسی هم منعکس کردم که بعد از افت شاخص سهام در مخابرات سهام سهامداران خرد را کدام مجموعه حقوقی جمع کرده و بعدا چه اتفاقی قرار است بیفتد؟

 

جهرمی تاکید کرد: حرف ما این است که مخابرات باید بدهی پرسنل خود را که از سال ۸۸ باقی مانده پرداخت کنند. ما آن را از جیب مردم پرداخت نخواهیم کرد. املاک تان را بفروشید و بدهی را بدهید. اما اگر می خواهید کار توسعه ای انجام دهید ما تعرفه را افزایش خواهیم داد برای توسعه خدمات ۴۰ سال قبل را کسی تعرفه افزایش نمی دهد.

 

وی تاکید کرد: شرکت مخابرات نه تنها تکالیف خود را انجام نداده بلکه جلوی توسعه بخش خصوصی را نیز گرفته است. من متوقف نخوام شد همانگونه که انحصار را در مساله بین شهری درون استانی شکستیم انحصار درون شهری را نیز خواهیم شکاند.

 

جهرمی خطاب به مخابرات گفت: می دانیم زور شما زیاد است و می توانید در همه مسایل اعمال نظر کنید اما ما هم زورمان کم نیست و از هر ابزار قانونی که داشته باشیم استفاده می کنیم.

 

وی با بیان این که با صدور بیانیه و توصیه این مساله حل نمی شود، افزود: این اتفاقات به ضرر مردم است چرا که به واسطه این رفتار ارتباطات ثابت در ایران نسبت به دنیا عقب مانده، انحصار است که باید شکسته شود.دو سه سال نرم نرم تصمیم گرفتیم تا انحصار را از بین ببریم اما الان باید سرعت را بیشتر کنیم. ما به تمام پرسنل و زحمت کشان مخابرات احترام می گذاریم همگی می دانیم که تنها یک فرد در شرکت مخابرات چنین تصمیمات نادرستی را می گیرد که به کشور صدمه می زند اگر ضرورت داشته باشد حتما با اسم و مشخصات درباره این فرد صحبت خواهم کرد.

 

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (تلکام ۹۹) از ۵ تا ۸ اسفند در سالن ۸-۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.

 

این خبر تکمیل خواهد شد.



گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->