نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

فتح الله زاده گزینه جانشینی مددی | استقلال در آستانه تغییرات مدیریتی گسترده

  • کد خبر: ۵۹۶۴۳
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
  • ۱
فتح الله زاده گزینه جانشینی مددی | استقلال در آستانه تغییرات مدیریتی گسترده
اعتراض‌های پی‌درپی هواداران استقلال به وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال و مسائل فنی، این باشگاه را در آستانه تغییراتی تازه قرار داده است. از علی فتح الله زاده به‌عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی احمد مددی یاد می‌شود.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، حال‌وروز استقلال بعد از شکست مقابل سپاهان به‌شدت وخیم شده و هوادارن این باشگاه خواستار تغییرات بزرگ دراین باشگاه هستند. علاوه براینکه هواداران ناراضی استقلال می خواهند مربی بزرگ‌تری هدایت این باشگاه را به عهده بگیرد خواستار تغییرات مدیریتی هم هستند و تداوم حضور این مدیران را در باشگاه استقلال به سود خود نمی‌دانند.

این نارضایتی‌ها با مذاکرات پنهانی برخی از تصمیم گیران پشت پرده باشگاه استقلال با علی فتح‌الله‌زاده همراه بوده و این مدیر که سابقه کار در باشگاه استقلال را هم دارد جدی‌ترین گزینه برای پذیرش مدیریت باشگاه استقلال است. فتح‌الله‌زاده یک سال پیش همین ایام به‌عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد اما به‌دلیل آنچه خود ابتلا به بیماری کرونا اعلام کرد از سمتش استعفا کرد. بعدها مشخص شد علاوه بر موضوع بیماری مذاکرات پنهانی با سعادتمند نیز به گوش آقای مدیر رسیده و او به‌نوعی قصد پیش‌دستی هم داشته است.

با‌این‌حال اما وخاومت اوضاع مدیریتی در باشگاه استقلال دوباره تصمیم‌گیران این باشگاه را به سمت این مدیر با سابقه برده و هیچ بعید نیست در روزهای آتی فتح‌الله‌زاده بار دیگر مدیرعامل استقلال شود تا درست یک سال بعد از انتخاب به این عنوان و حضوری کوتاه در باشگاه استقلال دوباره بر رأس امور این باشگاه قرار بگیرد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
سلام حاجی خواهش میکنم استقلال داره نابود میشه برگرد این بابا مسعود الدنگ داره نابودش میکنه همه بازی کنان فرار کردن استرا مربی باهوش تیام .میلیچ.کریمی.رحمتی منتظری.چشمی.جباراف.فردا حسیدی هم میره امروز زمزمه قایدی به قرآن هوادار سکته میکنه اونم از مربی آوردنش اگر به خاطر غیرت نبود اون امتیاز هم بدست نیومد فکری با اون فکرش فکر میکنه مربی خوبیه کدام نیمه را نیمه مربی را برده حاجی این تیم داقون میشه که شوده بیاید این تیم را به استقلال قبل برگردون خواهش میکنیم کم بود نتیجه دربی نتیجه برده را سال ۵۲ را تکرار کنه اگر بی هوشی بازیکنان لنگ نبود دلشتیم دیوانه میشدیم حاجی منتظرت هستیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->