خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها

جزئیات دستگیری یک تروریست با جلیقه انفجاری در عوارضی تهران + عکس

  • کد خبر: ۵۹۶۶۶
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
  • ۲
جزئیات دستگیری یک تروریست با جلیقه انفجاری در عوارضی تهران + عکس
رئیس پلیس تهران بزرگ از بازداشت فردی خرابکار با جلیقه و ریموت انفجاری و سایر مهمات خبر داد که قصد داشت با هدایت معاندان خرابکاری ایجاد کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار حسین رحیمی امرور چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی پلیس پایتخت گفت: در چند روز گذشته فردی خرابکار که از سوی معاندین هدایت شده و قصد خرابکاری در یکی و دو نقطه را داشت،  با هوشیاری ماموران در یکی از عوارضی‌های تهران شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد سلاح، جلیقه انفجاری، موادمحترقه، ریموت و ... را به همراه داشت، گفت: این فرد با نشان دادن بمبی که در زیر لباس خود داشت مدام ماموران را تهدید می‌کرد اما ماموران پلیس و به خصوص ماموران یگان امداد با تیزهوشی این فرد را دستگیر کردند.

سردار رحیمی در مورد شیوه دستگیری این فرد نیز گفت:  عملیات دستگیری این فرد بین نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول کشید تا اینکه یکی از سرگردهای ما خودش را به روی این فرد انداخت و همزمان نیز ماموران موفق شدند بمب همراه او را خنثی کنند.

رییس پلیس پایتخت اقدام این سرگرد نیروی انتظامی را فداکارانه توصیف کرد و افزود: مامور ما کاملا خودش را آماده شهادت کرده بود.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی همچنین در توضیح بیشتر دراین باره، گفت: مدتی قبل فردی به عنوان مسافر سوار بر خودرویی شده و در طول مسیر با یک اسلحه کلت کمری اقدام به تهدید راننده کرده و از راننده می خواهد تا با او همکاری کند.

وی با بیان اینکه راننده با هوشیاری موضوع را به پلیس اطلاع داد، گفت: سرانجام این فرد در محدوده عوارضی تهران-قم مورد شناسایی قرار گرفت و مأموران اقدام به متوقف کردن خودروی حامل وی کردند. در گام نخست راننده و این فرد را از یکدیگر جدا کرده و مدتی بیش از نیم ساعت اقدام به صحبت و رایزنی با او می کنند اما این فرد بدون توجه به حرف های پلیس مدام با نشان دادن ادوات و جلیقه انفجاری همراهش مأموران را تهدید می کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به حضور یگان و فرمانده یگان چک و خنثی به محل، گفت: پس از آنکه صحبت ها با این فرد موثر واقع نشد یکی از مأموران ما در حرکتی ایثارگرانه و شهادت طلبانه و در پوشش تحویل دادن تلفن همراه به این فرد نزدیک شده و او را روی زمین خواباند. در ادامه تیم چک و خنثی نیز وارد عمل شده و مواد منفجره همراه این فرد را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه از این فرد جلیقه انفجاری، مواد آتش زا، خرج های مواد منفجره، کلت کمری، دو خشاب و بیش از 30 تیر جنگی کشف و ضبط شد، گفت: این فرد در اختیار مقام قضایی قرار دارد و تحقیقات از او در حال انجام است.

سردار رحیمی در پاسخ به پرسش ایسنا در مورد تابعیت، سابقه دار بودن و اهداف این فرد نیز گفت: در تحقیقات ما مشخص شد که این فرد حدود شش ماه تحت نفوذ معاندین قرار داشته و چند نقطه در مرکز تهران را نیز به عنوان هدف خود انتخاب کرده بود. این فرد تاکنون سابقه ای نداشته اما تحقیقات از وی و همچنین تحقیق برای شناسایی رابطین و دیگر همدستانش در حال انجام است.

رئیس پلیس پایتخت تابعیت این فرد را نیز ایرانی اعلام کرد و گفت: تحقیقات تکمیلی از او در حال انجام است.

 

تصویر | تجهیزات انفجاری کشف شده از فرد تروریست در عوارضی تهران - قم

دستگیری یک تروریست با جلیقه انفجاری در عوارضی تهران + عکس

 

ویدئو | جزئیات دستگیری عامل انتحاری در تهران (۶ اسفند ۹۹)

تعداد بازدید : 976

 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
1
3
آفرین‌ودرود‌به‌سبز‌‌پوشان‌‌نیروی‌انتظامی‌‌که‌شبانه‌روز‌برای‌امنیت‌این‌مردم‌‌‌‌‌‌ابثارگرانه‌دارن‌زحمت‌میکشند‌..خسته‌نباشید
دلاور‌مردان‌‌...
سیدهادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
1
ماشاءالله ب این نیروهای جان بر کف درود خدا بر شما
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->