نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بیانیه همسر سمیرا زرگری؛ چرا علت اصلی ممنوع الخروجی تان را اعلام نکردید؟

  • کد خبر: ۵۹۷۵۹
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
  • ۴
بیانیه همسر سمیرا زرگری؛ چرا علت اصلی ممنوع الخروجی تان را اعلام نکردید؟
درحالیکه سرمربی ممنوع الخروجی تیم ملی اسکی زنان از به سخره گرفتن شغلش توسط همسرش یاد کرده حالا همسر سمیرا زرگری در بیانیه ای از حمایت هایش برای پیشرفت او در رشته مورد علاقه اش گفته است.
سعیده فتحی/شهرآرانیوز، تیم‌های ملی اسکی آلپاین مردان و زنان ایران در رقابت‌های مارپیچ بزرگ و کوچک مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کورتینا ایتالیا شرکت کردند که کار دختران اسکی باز با برگزاری مارپیچ کوچک به پایان رسید. اما عدم حضور سمیرا زرگری، سرمربی تیم زنان که به دلیل ممنوع‌الخروجی توسط همسرش امکان حضور در مسابقات و همراهی ملی‌پوشان را پیدا نکرد سوژه‌ای بود که در هفته گذشته مورد توجه مردم و رسانه‌ها قرار گرفت.
در این میان سرمربی تیم ملی تا به امروز دلیل ممنوع الخروجی خود را بیان نکرده و تنها در صفحه اینستاگرامش نوشته است: «روزها، ماه‌ها و سال‌هاست که شغل من از طرف شوهرم مسخره می‌شود. شوهری که آمریکا به دنیا آمده و در ایران هم بزرگ نشده است. دلایل دیگر ممنوع‌الخروجی را هم خواهم گفت. فقط به حمایت مسئولان محترم نیاز دارم، چون سال‌هاست برای پرچم کشورم زحمت کشیده‌ام و عاشق کشورم هستم.»
به هر حال این اتفاق باعث شد بار دیگر فعالان حقوق زنان، فعالان مدنی، برخی مدیران سیاسی و ورزشی و افکارعمومی خواستار سر و سامان دادن به این معضل شوند. اما در این میان از گوشه و کنار شنیده می‌شد که مشکل این زوج چیزی فراتر از اجازه خروج همسر باشد و با اینکه سمیرا زرگری در مصاحبه هایش اعلام کرده نمی‌خواهد در مورد مسائل شخصی زندگی اش صحبت کند و منتظر کمک رئیس کمیته ملی المپیک و بقیه مسئولان است حالا یوسف اتفاق همسر او در بیانیه‌ای به برخی از مسائل اشاره کرده و از همسرش پرسیده که اگر من همسر بدی هستم چرا بعد از گذشت ۴ ماه رضایت به طلاق نمی‌دهید؟!

بیانیه یوسف اتفاق همسر سمیرا زرگری سرمربی تیم ملی اسکی به شرح زیر است:

اگر به جای من بودید چه می‌کردید؟
آیا مردی که در بدو ازدواج
۱- اجازه طلاق، تحصیل، کار خارج از منزل را به صورت قانونی به همسرش عطا کرده به چشم یک فرد که باید از حقوق مساوی برخوردار باشد نگاه کرده است..
۲- برایش اقامت دائم آمریکا و کارت اقامت اروپا گرفته است...
۳- با نبودش در خانه جهت تمرین برای مسابقات و کسب مقام برای پرچم کشورش، هفته‌ها و ماه‌ها کنار آمده است...
۴- در اولین سالگرد ازدواج ماشین گران قیمت، جهت سهولت در رفت و آمد برایش تهیه کرده است...
۵- برای اینکه از شمیران تا پیست اسکی در ترافیک خسته نشود، منزلی روبروی پیست اسکی دربندسر خریداری کرده و ۳ دانگش را به نام او زده است...
۶- برای اینکه دلتنگ مادرش نباشد، ویلای شخصی ۲۰۰۰ متری پدر مرحومش در لواسان را در اختیار مادر زنش قرار داده است...
۷- برای اینکه دلتنگ برادرش نشود ویلای مسکونی شخصی خودش را در مجتمع آ اس پ شمشک در اختیار برادر زنش قرارداده است...
۸- برای اینکه استقلال مالی داشته باشد هزینه‌های مدرسه اسکی تاسیس شده را پرداخت کرده است...
۹- برای اینکه او را در راه رسیده به هدفش، شغلش، آرزوهایش همراهی کند همه جوره تمام هزینه‌های مسافرت‌های بین المللی ایشان را پرداخت کرده و...
آیا به راستی چنین مردی که با آنچه در توانش بوده، چه مادی و چه معنوی، همه جوره همسرش را در راه رسیدن به اهداف و آرزوهایش همراهی کرده و تا ۴ ماه پیش هیچ مشکلی با خروج ایشان از کشور نداشته، می‌تواند علت اصلی نرفتن همسرش به مسابقات بین المللی باشد؟
همسرم خانم زرگری به یاد داری که چرا من با خروج شما مخالفت کردم؟ چرا با وجود اینهمه بدی و زجری که من برای شما به وجود آورده ام بعد از گذشت ۴ ماه رضایت به طلاق نمی‌دهید؟ چرا علت اصلی ممنوع الخروجی تان را اعلام نکردید و به جای آن از مردم و مسئولین درخواست کمک کردید؟

«گفتنی است اگر چه در این بیانیه  باز هم دلیل اصلی اینکه چرا همسر سمیرا زرگری تصمیم به ممنوع الخروجی او گرفته ذکر نشده است اما باز هم در صورتیکه سرمربی تیم ملی اسکی کشورمان تمایل به مصاحبه و یا دادن جواب این بیانیه را داشته باشند خبرگزاری شهرآرانیوز آن را منتشر خواهد کرد. کما اینکه قبلا هم برای انجام مصاحبه با ایشان تماس گرفته شده، اما گفته اند فعلا تمایلی به این کار ندارد.»
 
 
بیانیه همسر سمیرا زرگری؛ چرا علت اصلی ممنوع الخروجی تان را اعلام نکردید؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مددکار
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
2
حالا چه اهمیتی داره که این خانم رفته باشه یه نه؟ ببینید در مورد یه خبر بی اهمیت چفد مانور میدید؟ اخبارتون فقط شده ریحانه پارسا، سحرفریشی، واکسن شهاب،زنهای رامبد، ممنوع الخروجیه فلونی
الان ما مشکلمون اینه؟
بابا مردم سر گشنه زمین میزارن
کیه دادشونو به گوش مسئولین مرفع بی درد برسونه؟
hanieh
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
1
0
سمیرا هم خوشی زده زیر دلش..
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
جم کنین این بازی هارو وقتی ازخدا ودین فاصله میگیرین این میشه وضعتون.میخاین طلاق بگیرین خب طلاق بگیرین چرا همش همو خراب میکنین درفضای مجازی کاش بجای این کارا یکم ب آخرت فک میکردین.
ناعدالتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
0
به جای این اخبار بیهوده از نبود امکانات و هزینه دار شدن شاد بگید...نرم افزار شاد حالت عادی بی کیفیت بود حالا پولیشم کردید...
درضمن این قضیه رو هم که همش دارید پروموت میکنید ...اون اقا که بیانیه داده از قول من بهش بگید که هیچ کار خاصی نکرده و فقط حقوق طبیعی یک زن که یک انسان هست رو بهش داده همین همین....حالا شما عادت کردید حق زن رو بخورید دلیل نمیشه ایشون کار خاصی کرده باشه که الان منت میکنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->