شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟
سرخط خبرها

مدافع سابق استقلال در اروپا| مجید حسینی در رادار بلژیکی‌ها

  • کد خبر: ۵۹۷۸۵
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
مدافع سابق استقلال در اروپا| مجید حسینی در رادار بلژیکی‌ها
سید مجید حسینی مدافع سابق استقلال در حال انتقاد به لیگ بلژیک است. این بازیکن فصول موفقی را در لیگ ترکیه پشت سرگذاشته است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، به نظر می رسد سید مجید حسینی آخرین فصل حضور خود در تیم ترابزون اسپور ترکیه را سپری می کند.

نشریه «گازتا دامگا» در خصوص آخرین نقل و انتقالات باشگاه اندرلخت صحبت کرد و «مجید حسینی» را به عنوان یکی از گزینه‌های تیم بلژیکی دانست. مدافع ۲۴ ساله هم اکنون در ترابزون اسپور ترکیه توپ می‌زند و پایان فصل قراردادش به اتمام می‌رسد. البته باشگاه ترکیه‌ای می‌خواهد با حسینی تمدید کند، ولی باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

سایت بلژیکی فوتبال نیوز در خصوص این علاقه‌مندی نوشت که باشگاه اندرلخت بی‌شک باید در تابستان نگاه ویژه‌ای به پنجره نقل و انتقالات داشته باشد. این باشگاه در دوران پساکرونایی با مشکل بزرگ اقتصادی روبه‌رو است و از این حیث می‌خواهد بازیکنانی خوب ولی رایگان را به خدمت گیرد.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->