نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بهمن هراسان به فینال رفت/ نارسینا یک شوت ۳ کم آورد

  • کد خبر: ۵۹۷۹۸
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
بهمن هراسان به فینال رفت/ نارسینا یک شوت ۳ کم آورد
تیم بسکتبال گروه بهمن با برتری ۸۶ - ۸۱ مقابل نارسینا و برتری مجموع ۲ بر صفر برابر این تیم به فینال سوپرلیگ بانوان راه یافت.
یاسر سماوات/شهرآرانیوز، دومین دیدار تیم‌های بسکتبال بانوان نارسیتا و گروه بهمن امروز در سالن انرژی اتمی تهران آغاز شد و گروه بهمن توانست با پیروزی بر نارسینا به فینال صعود کند.

بازیکنان آغازگر گروه بهمن: سنیلا آفانسیوا (ساشا)، تالر دیر، دلارام وکیلی، آنا بهشتیان و گلشید امیدیان
سرمربی: فریناز طائرپور

بازیکنان آغازگر نارسینا: شوماری هریس، آیلر دهناد، آجمبا اوبیاماکا، یاسمن مجمدی و انیس مرادی
سرمربی: ندا عسگرنیا

کوارتر اول
بازی با کار دفاعی خوب دو‌تیم آغاز می‌شود. آجمبا پشت خط پرناب آزاد یکی از دو اقدامش موفق است. پاس تماشایی ساشا به گلشید امیدیان و حرکت خوب این یکی زیرسبد نارسینا، برتری را به گروه بهمن می‌بخشد. آیلر طاهری برتری را پس می‌گیرد، اما این بار توپخانه بهمن، ۳ امتیازی می‌زند. در حالی که هیچکس متوجه نشد چه کسی تایم‌اوت گرفته، دو تیم به سمت نیمکت‌های خود می‌روند. در بازگشت آنا بهشتیان ۳ بعدی را می‌زند. خود او در حمله بعدی اوپن‌شات دیگری می‌زند. دست هریس سرانجام با پرتاب منطقه‌ای به سبد حریف باز می‌شود. این بار طائرپور وقت استراحت گرفته است. در بازگشت درخشش بهشتیان ادامه دارد تا بهمن دو رقمی شود. تالر دیر هم یک جفت پرتاب آزاد موفق دارد. یک نفر باید با گروه بهمن بجنگد، پس عسگرنیا، سایه صدیقی را به زمین می‌فرستد. او یک پرتاب آزاد موفق دارد. حرکت زیبای آجمبا را اینطرف کیمیا یزدیان طهرانی جواب می‌دهد. ۳ امتیازی کیمیا را هم آنطرف آیلر دهناد جواب می‌دهد. آنا بهشتیان بازی خوب خود را با جامپ‌شاتش در کوارتر اول تکمیل می‌کند تا این وقت ۲۲ بر ۱۱ به سود بهمن تمام شود.

کوارتر دوم
انگار آجمبا تازه از خواب بیدار شده! نارسینا با دستان او ۴ امتیاز پیاپی می‌گیرد. ساشا این طرف سبد اول کوارتر را برای بهمن می‌گیرد. در حمله بعدی دلارام وکیلی با فول گل اندوان می‌زند. آجمبا سبد بعد را هم می‌گیرد. تالر دیر آمریکایی نیز یک بار دیگر تبحر خود در پنالتی زنی را به رخ حریف می‌کشد. این بار نوبت آجمباست تا اندوان بگیرد! عسگرنیا دست به ریسک بزرگی می‌زند و آنیتا فتح‌اللهی ۱۷ ساله را به میدان می‌فرستد، اما خود اوست که توپ بهمنی‌ها را می‌رباید و سبد حریف را تسخیر می‌کند. ۳ امتیازی ساشا از کرنر اختلاف را دوباره دورقمی می‌کند و در فست برک بعدی تالردیر لی‌آپ می‌زند. پیونیک آراکلیان جای شوماری هریس کم فروغ در این نیمه را می‌گیرد و انیس مرادی هم به جای صدیقی وارد بازی می‌شود. آجمبا یک جفت پنالتی موفق دیگر روانه سبد بهمن می‌کند. دهناد جای فتح‌اللهی را می‌گیرد و پس از پرتاب‌های آزاد موفق وکیلی، عسگرنیا وقت استراحت بعدی را می‌گیرد. هریس به جای خود برمی‌گردد و لی‌آپی موفق می‌زند. درایو وحشتناک دلارام وکیلی روی آیلر دهناد خطای غیرورزشی تشخیص داده می‌شود. دو پرتاب آیلر موفق است، اما هریس از موقعیت مالکیت طرفی نمی‌بندد تا بهمن بازهم به اندوخته‌اش اضافه کند و ۴۱ - ۲۸ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
دو پرتاب آزاد موفق از تالر دیر آغاز نیمه دوم است، اما شوماری هریس خیلی زود با فلوترش جواب می‌دهد. در ادامه آیلر توپ تالر دیر را برمی‌دارد و به سبد بهمن می‌فرستد. تک پرتاب آزاد موفق انیس مرادی اختلاف را به ۱۰ کاهش می‌دهد. اندوان دیر این بار موفق نیست. کیمیا یزدیان طهرانی و خود دیر ۴ امتیاز دیگر می‌گیرند. پرتاب منطقه‌ای آجمبا را هم امیدیان جواب می‌دهد. شوماری بازهم به سبد بهمن می‌رسد، ولی کیمیا روز خوبی دارد. نارسینا با آجمبا از ۴۰ عبور می‌کند. ساشا یک ۳ امتیازی دیگر را چاشنی بازی موثرش می‌کند و با پنالتی‌ها موفق بهشتیان اختلاف بیشتر می‌شود. هریس ۴ امتیاز پیاپی می‌گیرد تا نارسینا همچنان در بازی بماند. ۵ خطایی شدن آیلر مشکلات نارسینا را بیشتر می‌کند و تالر دیر همچنان پشت خط پرتاب آزاد بی‌اشتباه است. هریس بازهم زهر خود را می‌ریزد. نوبت بهشتیان است تا پنالتی موفق بزند. هریس سبد بعد را می‌گیرد. بهشتیان و یزدیان اختلاف را بیشتر می‌کنند. ۳ امتیازی نارسینا هم کسی را خوشحال نمی‌کند، چون آنطرف کیمیا بهمن را با پنالتی به ۷۰ می‌رساند.

کوارتر چهارم
هریس بازهم سبد اول را می‌گیرد. نارسینا چیزی برای از دست دادن ندارد. کیمیا مهارنشدنی است، اما آنیتا فتح‌اللهی هم این‌طرف می‌درخشد. سرانجام تالر دیر هم یکی از دو پرتابش را هدر می‌دهد تا نارسینا اختلاف را کمتر کند. تایم اوت عسگرنیا در فاصله ۷ دقیقه به پایان بازی. در بازگشت هریس جواب دیر را می‌دهد، ولی بهشتیان برای چندمین بار زیر سبد بدون دفاع امتیاز می‌گیرد. کیمیا همه چیز را روند می‌کند ۸۰ - ۶۰. این نظم را پنالتی هریس برهم می‌زند. ۴ امتیاز دیگر از او اختلاف را به ۱۵ کاهش می‌دهد و پس از ریباند موفق محمدی، طائرپور وقت استراحت می‌گیرد. در بازگشت یکی از دو پرتاب هریس گل می‌شود. دفاع ترپ نارسینا آجمبا را به ۲ امتیاز دیگر می‌رساند. ۸۰ - ۷۰! و هریس اختلاف را تک رقمی می‌کند. دو‌پرتاب آزاد بهشتیان بازهم اختلاف را دو رقمی می‌کند، ولی ۳ امتیازی مژده نظری همچنان رقابت را داغ نگه می‌دارد. یاسمن محمدی هم ۵ خطایی شده، ترن‌اوور بعدی بهمن و فول گل روی هریس! چه اتفاقی دارد می‌افتد؟! اندوان هریس گل می‌شود! اختلاف ۴ شده؟! اما تالر دیر بازهم امتیاز می‌گیرد تا ۸۶ بر ۸۱ این بازی هم به سود گروه بهمن تمام شود و شاگردان طائرپور به فینال می‌رسند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->