بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مددی: آقای قایدی هیچ بازیکنی بزرگ‌تر از استقلال نیست

  • کد خبر: ۵۹۸۲۳
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
مددی: آقای قایدی هیچ بازیکنی بزرگ‌تر از استقلال نیست
احمد مددی، مدیرعامل استقلال، به مهدی قایدی تأکید کرده است که هیچ بازیکنی بزرگ‌تر از استقلال نیست. این بازیکن قرار بود روز گذشته در تمرین حاضر شود که باز‌هم این اتفاق رخ نداد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، غیبت‌های مکرر مهدی قایدی درتمرینات استقلال صدای همه را درآورده است اما در عین حال مدیران باشگاه استقلال تلاش می‌کنند با سیاستی نرم این مشکل را برطرف کنند. احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال، در‌خصوص غیبت‌های این بازیکن در تمرینات روزهای اخیر این واکنش را نشان داده است. مددی یکی به نعل زده، یکی به میخ.

او می‌گوید: «هیچ بازیکنی بزرگ‌تر از استقلال نیست. همه‌جا گفته‌ام که آقای قایدی پسر استقلال است تا  ۱۴۰۲ با استقلال قرارداد دارد و باید به این قرارداد احترام بگذارد. ما هم تلاش می‌کنیم که بهترین تصمیم را برای او بگیریم تا با انرژی خوب وارد مسابقات شود. در دوره مدیریت قبلی قول‌هایی به قایدی داده شده که ذهن این بچه را به نوعی مشوش کرده‌اند. ما جلساتی برگزار کردیم و در حال رفع موضوع هستیم و جای نگرانی نیست.»
 
گفته می‌شود اگر مهدی قایدی در تمرین فردا شرکت نکند باشگاه استقلال علیه این بازیکن بیانیه‌ای صادر و تمام درخواست‌هایی که در روز‌های اخیر از سوی او مدیربرنامه هایش مطرح رشده را رسانه‌ای خواهند کرد. شاید این تهدید باعث شود قایدی به تمرین استقلال بازگردد. هرچند که باید توجه داشت بازگشت او به تمرین استقلال عملا راهی برای ورودش به ترکیب استقلال نخواهد بود و فکری این بازیکن را از فهرست بازیکنان بازی با مس رفسنجان کنار گذاشته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->